خانه هوشمند چه مزایایی دارد

خانه هوشمند چه مزایایی دارد


برتری خانه هوشمند

خانه هوشمند چه مزایایی دارد ؟ برتری عمده‌ی خانه هوشمند، همان مزیتی است که قابلیت اتصال در سایر جنبه‌های زندگی را برای ما فراهم می‌کند که می‌توان آن را به‌صورت خلاصه با واژه‌ی «راحتی» توصیف کرد.

خانه هوشمند چه مزایایی دارد؟ این خانه ها همه‌ ویژگی‌های خانه‌های معمولی مثل تنظیم دما، روشن و خاموش کردن چراغ‌ها، گرم کردن فر و … را دارد ولی برای دستیابی به آن‌ها تلاش به‌مراتب کمتری نیاز است. در یک‌ خانه‌ هوشمند شما می‌توانید لوازم‌خانگی خود را به رعایت یک زمان‌بندی مشخص و انجام فعالیتی خاص در زمان معینی از شبانه‌روز وادار کنید. بعضی از لوازم‌خانگی مدرن حتی می‌توانند زمان‌بندی و روند فعالیت‌های شما را فرابگیرند که به‌این‌ترتیب حجم کارهای روزمره ضروری برای اداره خانه به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

خانه هوشمند چه مزایایی دارد

بالا بردن بهره وری

خانه هوشمند چه مزایایی دارد | خانه‌ هوشمند در کنار راحتی، بهره‌وری را نیز افزایش می‌دهد. به‌عنوان‌مثال ترموستات خانه هوشمند پارس الگوی تنظیم دمای منزل را بر اساس نیاز و سلیقه‌ی شما تشخیص داده و با فراگرفتن این الگو و در دست گرفتن کنترل تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، مصرف انرژی خانه را کاهش بدهد. این ابزار قادر است نبود شما در خانه را تشخیص بدهد و با به حداقل رساندن انرژی لازم برای گرم یا سرد کردن خانه صورتحساب‌های انرژی مصرفی را به کمترین حد ممکن برساند.

خانه هوشمند چه مزایایی دارد ؟ از دیگر تجهیزات مدیریت بهره روی خانه‌ هوشمند، سیستم اتوماسیون خانگی خانه هوشمند پارس است که با بررسی و فراگرفتن نحوه‌ی استفاده‌ی کاربر از لوازم و تجهیزات خانگی هوشمند دیجیتال، پیشنهاداتی برای بهینه‌سازی الگوی به‌کارگیری این وسایل و افزایش بهره‌وری ارائه می‌کند.

چرا خانه هوشمند

خانه ای که با داشتن قابلیت های بی شمارش همیشه در خدمت شماست و شما از استفاده از این قابلیت ها لذت خواهید برد. تصور کنید خانه ای دارید که تمام سلایق شما را می داند. حضور شما را حس میکند گرم بودن وسرد بودن محیط را حس کرده و نسبت به علاقه شما تنظیم می نماید. تمامی دستورات شما را به دستگاه های دیجیتال منزل به صورت خودکار می دهد و شما وقتی در منزل هستید به معنای واقعی استراحت می کنید. و آسایش وآرامش خواهید داشت زیرا همیشه یک دستیار هوشمند آماده اجرای دستورات شماست.

ما در عصر طلایی توسعه فناوری زندگی می کنیم. در چند دهه گذشته، ما از بخشیدن به تلفن های سیمی برای بخش عمده ارتباطات ما به رایانه های کوچک در جیب هایمان که قادر به ده ها عملکرد ارتباط همزمان هستند، رفته ایم. اگر تلفن های هوشمند یکی از مهمترین پیشرفتهای فناوری دهه 2000 بود ، یک قدم بزرگ بعدی در سال 2010، توسعه خانه های هوشمند است.

ساختار قفل هوشمند دیجیتال
ساختار قفل هوشمند دیجیتال

اتوماسیون خانه چیست؟

فناوری خانه هوشمند به طور کلی به هر مجموعه دستگاه ها، لوازم و یا سیستم هایی که به یک شبکه مشترک وصل می شوند که می تواند به طور مستقل و از راه دور کنترل شود، اشاره دارد. هنگامی که فناوری خانه شما با هم در یک سیستم کار می کند، می توان آن را با آرامش بیشتری به عنوان “خانه متصل” نیز معرفی کرد. به عنوان مثال ترموستات، چراغ ها، بلندگوهای صوتی خانه، تلویزیون، دوربین های امنیتی، قفل، وسایل و سایر موارد، همه به یک سیستم متصل متصل شده اند که از طریق تلفن هوشمند شما یا از طریق دستگاه لمسی تلفن همراه قابل کنترل است.

اتوماسیون خانه های هوشمند به شما امکان می دهد تا از قابلیت های پیشرفته و لوکس استفاده کنید که در گذشته امکان پذیر نبود. با گسترش فناوری، همچنان امکاناتی برای اتوماسیون منزل مصرف کننده فراهم می شود تا زندگی راحت تر و لذت بخش تر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید. به این ترتیب از اینکه خانه هوشمند چه مزایایی دارد آگاه شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *