مزیت های خانه هوشمند

مزیت های خانه هوشمند


فواید خانه هوشمند دیجیتال :

مزیت های خانه هوشمند |  ما در یک زمان بر خلاف دیگران زندگی می کنیم. با بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی در نوک انگشتانمان، زندگی ما آسان تر شده است که با توجه به زندگی با گام های با سرعت بالا که بسیاری از ما آنرا هدایت می کنیم شانسی می باشد.خانه هوشمند

 

در سال های اخیر، گام های بزرگی در ساخت خانه هایی با تکنولوژی دانایی و زرنگی برداشته شده است.  این فناوری، اجازه می دهد تا صاحب خانه در حالی که از خانه خود دور می باشد آنرا توسط تلفن های هوشمند و دیجیتال و ایپد از راه دور کنترل نماید.

در واقع، این خانه ها برچسب “هوشمند” یا دیجیتال را با توجه به این واقعیت که آنها به ظاهر می توانند فکر کنند را دارند. این توانایی “فکر کردن” که به عنوان یک خانه خودکار شناخته می شود، صاحب های خانه ها را  در تعدادی از موارد کمک می کند: 10 مورد از مواردی  که یک سیستم اتوماسیون خانه می تواند به شما بهره رساند چه هستند؟

مزیت شماره 1 خانه هوشمند دیجیتال : افزایش ایمنی توسط کنترل لوازم خانگی و کنترل روشنایی

مزیت های خانه هوشمند |  یکی از مزیت های اتوماسیون خانه ها اضافه شدن ایمنی برای خانواده و خانه شما می باشد. شما توانایی کنترل لوازم خانگی کوچک و روشنایی را با یک لمس ساده انگشت دست بر روی وسیله تکنولوژی دار مورد علاقه خود دارید. شما همیشه می توانید چک کنید تا مطمئن شوید که دختر شما اتو مو خود را خاموش کرده است و یا اطمینان حاصل شود که فر پس از صبحانه خانوادگی خاموش شده باشد.

همچنین خانه و خانواده شما از ایمنی قابل لمس اضافه شده در توانایی کنترل روشنایی لذت می برند. نه تنها این توانایی به شما اجازه می دهد مطمئن شوید زمانیکه در خانه نیستید چراغ ها خاموش هستند و انرژی مصرف نمی شود، بلکه اجازه می دهد تا شما آنها را در زمان های خاص که در خانه نیستید روشن کنید. اگر تمایل دارید وانمود نمایید در خانه هستید،که این ویژگی به افزایش ایمنی و امنیت خانه شما  کمک می کند.

مزیت شماره 2 خانه هوشمند دیجیتال : افزایش امنیت خانه از طریق قفل درب هوشمند

مزیت های خانه هوشمند |  شاید یکی از بزرگترین مزایای خانه هوشمند، قفل درب هوشمند دیجیتال می باشد.  شما صبح خانه خود را به سمت محل کار ترک کرده اید و متوجه شده اید که فراموش کرده اید درب خانه را قفل کنید؟ از طریق  سیستم خانه هوشمند، شما می توانید درب ورودی خانه خود را با یک ضربه انگشت قفل کنید. این سرعت عمل، ذهن شما را آرام می کند، به طوری که شما به راحتی به کار روزانه خود بدون نگرانی از اینکه کسی ممکن است وارد خانه شما شود می پردازید.

مزیت ها بیشتر خانه هوشمند

این هم یک منفعت بزرگ برای شما می باشد اگر شما مجبور به ترک خانه به محل کار خود قبل از خروج کودکان به مدرسه باشید، اغلب کودکان خانه را برای رسیدن به اتوبوس به سرعت و بدون توجه به قفل بودن درب منزل ترک می کنند.

در این حالت در خانه هوشمند شما به راحتی می توانید کنترل اوضاع را با قفل کردن درب از دفتر خود توسط قفل هوشمند دیجیتال در هر روز کاری در دستان خود داشته باشید. مزیت دیگر این است که شما می توانید هر زمان از ورود افراد به خانه هوشمند خود مطلع شوید و خانه هوشمند به شما این امکان را می دهد که در حال و هر زمان ورود افراد به خانه خود را مشاهده نمایید حتی زمانی که شما در خانه نباشید.

مزیت شماره 3 خانه هوشمند دیجیتال : افزایش آگاهی از طریق دوربین های امنیتی

مزیت های خانه هوشمند |  متاسفانه، ما انسان ها نمی توانیم در یک زمان در چند مکان باشیم. این به این معنی است که اغلب چیزهایی که شاید حتی در خانه و یا حیاط خانه اتفاق می افتد را از دست می دهیم،. با یک سیستم خانه هوشمند، شما به راحتی می توانید ببینید.

چه اتفاقی رخ می دهد. حالا شما می توانید مطمئن باشید که هیچ مهمان ناخوانده و نادانسته ای به خانه شما یا خانواده شما وارد نخواهد شد. دوربین های امنیتی، ایمنی خانه و خانواده را با ضبط کلیپ ها هنگام تشخیص حرکت و یا در زمان های خاصی از روز یا شب افزایش می دهند.

مزیت شماره 4 خانه هوشمند دیجیتال : افزایش راحتی از طریق تنظیم دما

مزیت های خانه هوشمند |  ما اغلب صبح زود خانه را به سمت محل کار ترک می کنیم و فراموش می کنیم که ترموستات را تنظیم کنیم. در نتیجه، ممکن است به خانه در حالی بازگردیم که بیش از حد گرم و یا خیلی سرد باشد. این موضوع ناخوشایند است که تنظیم دمای خانه به میزان مطلوب، نیاز به زمان زیادی دارد.

با این حال، در یک خانه هوشمند، شما می توانید به سادگی ترموستات خانه را از محل کار خود چند ساعت قبل از رفتن به خانه تنظیم کنید. این موضوع هم در کاهش هزینه موثر می باشد و هم موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، و این مزیت به شما کمک می کند تا بر زندگی خود زمانی که خانه را صبح بدون در نظر گرفتن بسیاری موارد دیگر به سرعت ترک می کنید تا به موقع به محل کار خود برسید مسلط باشید.

مزیت شماره 5 خانه هوشمند دیجیتال : صرفه جویی در زمان

مزیت های خانه هوشمند |  شکی در این که جهان امروز شلوغ تر از گذشته است نیست. اگر شما هم مانند اکثر مردم باشید، به طور مداوم در حال جابجا شدن برای به انجام رساندن کارهایی که در لیست پایان ناپزیر کارهای شما می باشد، می باشید. به دلیل ماهیت بالای تکنولوژی خانه هوشمند، شما هرگز نگران دیر رسیدن به منزل برای باز کردن درب به روی فرزندان خود بعد از مدرسه نخواهید بود.

و یا اینکه در یک خانه هوشمند دیگر نیازی به رفتن به خانه به منظور تنظیم وسایل خانه نیست. به طور خلاصه، با داشتن یک خانه هوشمند شما به راحتی در وقت گران بهای خود صرفه جویی کرده و زندگی با بهره وری روزانه بیشتر را تجربه خواهید کرد.

مزیت شماره 6 خانه هوشمند دیجیتال : صرفه جویی در هزینه و افزایش راحتی

مزیت های خانه هوشمند |  همانطور که قبلا ذکر شد، یک سیستم خانه هوشمند موجب صرفه جویی در هزینه می شود. مفید ترین تاثیری که سیستم خانه هوشمند خواهد داشت خود را در قبض یرق به صورت ماهیانه نشان می دهد.

دیگر لازم نخواهد بود شما بابت لوازم خانگی که در غیاب شما در خانه روشن می مانند هزینه کنید. همچنین شما در مصرف و هزینه گاز صرفه جویی خواهید کرد بدین شکل که دیگر نیازی برای به خانه رفتن به منظور روشن و یا خاموش کردن وسیله ای نمی باشد. که قطعا این راحتی خانه هوشمند نیز می باشد. شما کنترل کاملی بدون اعمال هر گونه تلاش اضافی برای اینکه مطمئن شوید هزینه ها پایین است خواهید داشت.

مزیت شماره 7 خانه هوشمند دیجیتال : کمک به اقتصاد

مزیت های خانه هوشمند |  به عبارت ساده، شما در حال کمک به اقتصاد هنگامی که شما از یک سیستم خانه هوشمند استفاده می کنید می باشید. شما این اطمینان را خواهید داشت که تنها مقدار انرژی و منابعی که لازم است را استفاده می کنید.

خانه هوشمند چیست 2

مزیت شماره 8 خانه هوشمند دیجیتال : افزایش آرامش ذهن

مزیت های خانه هوشمند |  شاید این مزیت خانه هوشمند دیجیتال شامل حال همه نشود، اما برای کسانی که بطور مداوم نگران می باشند که آیا قبل از خروج از خانه همه چیز را چک کرده اند یا نه، یک سیستم خانه هوشمند یک سرمایه گذاری مناسب است.

به طور خلاصه، خانه هوشمند آرامش ذهن را ارائه می دهد. این مزیت برای آن دسته از افرادی که هر روز خانه را ترک می کنند در حالیکه، وسواس گونه نگران اند که آیا همه چیز در نظم خود می باشد یا نه، سودمند می باشد. با بسیاری از تنش ها در زندگی روزمره، خوب است که حداقل یک کار از فهرست “باید انجام شود”  را بتوانید بدون حضور فیزیکی در خانه انجام دهید در حالیکه آن کار مشاهده اتفاقات خانه و دیدن آنچه در جریان است می باشد.

مزیت شماره 9 خانه هوشمند دیجیتال : کنترل خانه و تجهیزات آن زمانی که خارج از شهر هستی

مزیت های خانه هوشمند | آیا تا به حال به خارج از شهر در حالیکه کلید خانه را به یک همسایه داده باشید رفته اید؟ بسیاری این کار را انجام می دهند تا همسایه کارهای خانگی از قبیل آب دادن گیاه ها، مراقبت از حیوانات خانگی، و یا دریافت نامه های پستی که باید در غیاب آنها انجام شود را انجام دهد. یک سیستم خانه هوشمند به شما اجازه کنترل بیشتر و ساده تر نسبت به چرخاندن یک کلید را می دهد، که یک کمک و تسکین برای برخی از صاحب خانه ها می باشد. شما به راحتی می توانید  یک زمان را برای ورود یک فرد به خانه خود تنظیم کنید و اجازه دهید او به خانه شما از طریق گوشی های هوشمند وارد شود.

این ویژگی اجازه می دهد تا شما کنترل وضعیت را بطور مداوم داشته باشید. دیگر نیازی به نگرانی در مورد اینکه همسایه کلید را از دست بدهد و یا نگرانی بخاطر داشتن دسترسی کامل و نامحدود به وسایل شما نیستید. علاوه بر این، شما می توانید مطمئن شوید که کارهای خانه در واقع در حال انجام شدن می باشند، بنابراین شما هیچ شگفتی زمانی که به خانه برمی گردید نخواهید داشت.

مزیت شماره 10 خانه هوشمند دیجیتال : مراقبت همیشگی از فرزندان خود

مزیت های خانه هوشمند |  از طریق سیستم خانه هوشمند، شما به راحتی می توانید از کودکان خود مراقبت نمایید. شما می توانید اطمینان داشته باشید که آنها هر شب و با خیال راحت به خانه می رسند. می توانید به آنها اجازه وارد شدن به خانه را بدون بیرون آمدن از رختخواب و خوش آمد گویی گفتن به آنها بدهبد. شما همچنین می توانید رفت و آمد آنها را توسط دوربین های امنیتی ببینید و همچنین مطمئن شوید که چراغ ورودی خانه هنگامی که به خانه می رسند روشن می باشد.

10 مزیت خانه هوشمند

این ویژگی به شما کمک می کند تا آنها را امن نگه دارید، و همچنین کمک می کند تا شما  بدانید هر روز چه می کنند، که می تواند برای یک پدر و مادر مشغول کاملا مفید باشد. در مجموع، سرمایه گذاری در یک خانه هوشمند باعث بهره مندی شما در راه های مختلفی می شود. یک خانه هوشمند صرفه جویی در هزینه ها را بدنبال خواهد داشت. زمان و انرژی شما را بهینه می کند. و شاید مهم تر از همه یک خانه هوشمند شما و خانواده شما را ایمن و خانه شما را امن نگه می دارید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *