سناریو برگشت به خانه

سناریو برگشت به خانه


سناریو برگشت به خانه هوشمند

در این ویدئو سعی شده تا یکی از مهم ترین قابلیت های خانه هوشمند یعنی تعریف سناریو برگشت به خانه هوشمند دیجیتال به نمایش در آمده و دیدن آن شما را با این قابلیت بیشتر آشنا خواهد نمود.



در این قسمت از سایت، ویدیو های مربوط به خانه دیجیتال را مشاهده فرمائید تا هر چه کامل تر و بهتر با معنی و قابلیت آنها آشنا شوید و همین طور می توانید ویدیو های مربوط به تکنولوژی های روز را نیز به تماشا بنشینید تا هرر چه بیشتر با تکنولوژی های دنیای پیرامون خود آشنا گردید و هر کدام را به نسبت نیاز در زندگی شخصی خود بکار ببندید.

زیرا همه به این امر واقف هستیم که امروزه بدون استفاده درست از تکنولوژی زندگی برای ما بسیار سخت خواهد بود به همین دلیل بسیار مهم است که ما اساس کار خود را در شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس(هوشمندی) به طور کلی آشنا کردن مردم با تکنولوژی های روز قرار دادیم زیرا بر این باوریم ایران و ایرانی شایسته زندگی راحت وو با آسایش است. امید آنکه مطالب این ویدیوها که از طریق سناریو برگشت به خانه هوشمند| شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس (هوشمندی) تهیه گردیده برای شما مخاطبان محترم مفید فایده باشد و از آن استفاده کامل را ببرید.

چرا خانه هوشمند

سناریو برگشت به خانه هوشمند ؛ خانه ای که با داشتن قابلیت های بیشمارش همیشه در خدمت شماست و شما از استفاده از این قابلیت ها لذت خواهید برد. تصور کنید خانه ای دارید که تمام سلایق شما را می داند. حضور شما را حس میکند گرم بودن وسرد بودن محیط را حس کرده و نسبت به علاقه شما تنظیم می نماید. تمامی دستورات شما را به دستگاه های الکترونیکی منزل به صورت خودکار می دهد و شما وقتی در منزل هستید به معنای واقعی استراحت می کنید. و آسایش وآرامش خواهید داشت زیرا همیشه یک دستیار هوشمند دیجیتال آماده اجرای دستورات شماست.

زمانی که شما در منزل حضور ندارید دما به حداقل خود میرسد تا صرفه جویی در انرژی صورت پذیرد. و شما میتوانید زمان ورود خود را به دستگاه مرکزی از هر جایی که هستید اطلاع داده تا نصبت به عادت سرمایی و گرمایی شما دمای منزل آماده ورودتان شود. و حتی این امکان وجود دارد که شما در صورت بروز مشکل در سیم کشی ساختمانتان و کشیدن بار اضافی از آن مطلع شده و برای حل مشکل اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *