هوشمندسازی خانه

هوشمندسازی خانه


پروژه های گروه هوشمندی 

در این قسمت از سایت شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس (هوشمندی) قصد آن دارد تا ویدیو ها و عکس های مربوط به بعضی از پروژه های اجرایی هوشمندسازی خانه توسط تیم هوشمندی را برای بازدید شما و آشنایی با مدل کاری هوشمندی قرار دهد.

این پروژه ها باز سازی شده یا هوشمند سازی شده و یا هر دو حالت هوشمندسازی خانه ، توسط گروه هوشمندی میباشد.

گروه هوشمندی بر این باور است که هوشمند سازی اماکن یک تکنولوژی نیست بلکه راهیست برای زندگی راحت تر با ما هوشمندانه زندگی کنید.


درباره گروه هوشمندی

شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس با ربع قرن تجربه در زمینه های سیستم های حفاظتی و امنیتی دوربین های مداربسته تحت شبکه و بستر سازی شبکه و همچنین با پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر فعالیت خود را در زمینه های هوشمند سازی ساختمان ها مدارس و دیگر اماکن عمومی و شخصی آغاز نموده و تلاش بر اطلاع رسانی تکنولوژی های روز و کارآمد دنیا برای رفاه و امنیت و آرامش مردم ایران زمین نموده است با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی تلاش ما همواره بر آن است که بهترین را به شما معرفی کنیم خدمات و تخصص قابل ارائه از سوی شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس به شرح زیر می باشد مشاوره و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی(دوربین مداربسته، دزدگیر، اعلام حریق ، انواع جک، آیفون تصویری و…) مشاوره طراحی و اجرای ساختمان هوشمند طراحی و اجرای نورپردازی ساختمان.

چرا خانه هوشمند

خانه ای که با داشتن قابلیت های بیشمارش همیشه در خدمت شماست و شما از استفاده از این قابلیت ها لذت خواهید برد. تصور کنید خانه ای دارید که تمام سلایق شما را می داند. حضور شما را حس میکند گرم بودن وسرد بودن محیط را حس کرده و نسبت به علاقه شما تنظیم می نماید. تمامی دستورات شما را به دستگاه های الکترونیکی منزل به صورت خودکار می دهد و شما وقتی در منزل هستید به معنای واقعی استراحت می کنید. و آسایش وآرامش خواهید داشت زیرا همیشه یک دستیار هوشمند آماده اجرای دستورات شماست.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *