پایان روز پر فشار کاری

پایان روز پر فشار کاری


تعریف سناریو

پایان روز پر فشار کاری | وقتی کار روزانه شما با تمام فشارها و استرس هایش به پایان می‌رسد، تمام چیزی که‌ لازم دارید برگشت به منزل و استراحت در محیط دلخواه تان است شما می‌توانید با دادن زمان بازگشتان به سیستم هوشمند دیجیتال منزل خود، سناریو برگشت به خانه خود، که بنا به علاقه تان تعریف شده را فعال نمایید.

به این فکر کنید که‌…

۷:۰۰ عصر

دستگاه کنترل مرکزی با کم شدن نور خورشید در عصر و در نتیجه آن کم شدن نور محیط به صورت خودکار دستور به روشن شدن سیستم روشنایی بیرون را میدهد.

۷:۱۰ عصر

دستگاه کنترل مرکزی آمدن ماشین شما را از طریق سنسورهای مربوطه تشخیص داده و دستور به افزایش نور محیط می دهد. همچنین مسیر خودرو شما را به روشنایی ۱۰۰℅ می‌رساند.

پایان روز پر فشار کاری

۷:۱۱ عصر

وقتی شما وارد پارکینگ منزل خود می شوید سنسور تشخیص منوکسید کربن، اگر هوای محیط پارکینگ از حدی که برای سلامتی مضر باشد عبور کرده باشد فن ها را روشن می کند تا هوای محیط جا به جا گردد و حتی اگر مقدار ذرات بیش از حد باشد تا جا به جایی کامل هوا درب پارکینگ را باز نگه می دارد.

۷:۱۲ عصر

پایان روز پر فشار کاری | سیستم امنیتی خانه هوشمند دیجیتال قطع شده و در صورتی که‌ نور طبیعی وجود نداشته باشد پرده ها بسته شده و از طریق سنسورهای حرکتی مسیر شما روشن میشود و در صورت تمایل تلویزیون روی کانال دلخواه شما روشن میشود و یا موسیقی مورد علاقه تان شروع به پخش می شود.

۷:۲۰ عصر

سناریو از پیش تعیین شده برای آبیاری باغچه شروع به کار می کند.

روشنایی محیط بیرونی به ۵۰٪ کاهش مییابد و سیستم آبیاری فعال و شروع به آبیاری می نماید.

۷:۳۰ عصر

دوست شما با قراری که داشتید برای تماشای بازی تیم مورد علاقه تان می آید و به محض ورود به حیاط روشنایی به ۱۰۰℅ افزایش می یابد و سیستم آبیاری قطع می گردد تا او خیس نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *