خانه هوشمند چیست ؟

خانه هوشمند چیست ؟


ویدئو خانه هوشمند

خانه هوشمند چیست ؟ | در این قسمت از سایت، ویدئو های مربوط به خانه هوشمند را مشاهده فرمائید تا هر چه کامل تر و بهتر با معنی و قابلیت آنها آشنا شوید و همین طور می توانید ویدیو های مربوط به تکنولوژی های روز را نیز به تماشا بنشینید تا هرر چه بیشتر با تکنولوژی های دنیای پیرامون خود آشنا گردید و هر کدام را به نسبت نیاز در زندگی شخصی خود بکار ببندید.

زیرا همه به این امر واقف هستیم که امروزه بدون استفاده درست از تکنولوژی زندگی برای ما بسیار سخت خواهد بود به همین دلیل بسیار مهم است که ما اساس کار خود را در شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس(هوشمندی) به طور کلی آشنا کردن مردم با تکنولوژی های روز قرار دادیم زیرا بر این باوریم ایران و ایرانی شایسته زندگی راحت و با آسایش است. امید آنکه مطالب این ویدئوها که از طریق شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس (هوشمندی) تهیه گردیده برای شما مخاطبان محترم مفید فایده باشد و از آن استفاده کامل را ببرید



چرا خانه هوشمند

زمانی که شما در منزل حضور ندارید دما به حداقل خود میرسد تا صرفه جویی در انرژی صورت پذیرد. و شما میتوانید زمان ورود خود را به دستگاه مرکزی از هر جایی که هستید اطلاع داده تا نصبت به عادت سرمایی و گرمایی شما دمای منزل آماده ورودتان شود. و حتی این امکان وجود دارد که شما در صورت بروز مشکل در سیم کشی ساختمانتان و کشیدن بار اضافی از آن مطلع شده و برای حل مشکل اقدام نمایید.

به طور خلاصه، “خانه هوشمند” اقامتگاهی است که مجهز به تعدادی دستگاه است که وظایف را بطور معمول توسط انسان ها انجام می دهد. بعضی از آنها درون خود سازه ساخته شده اند و بعضی دیگر بعداً اضافه می شوند و صاحبان خانه آنها را با دستورات صوتی یا با هوش مصنوعی اداره می کنند.

برای برخی از مالکان خانه، تبدیل یک خانه به یک خانه هوشمند می تواند به سادگی خرید یک بلندگو متصل باشد. برای سایرین، این امر می تواند شامل ارتباط چندین محصول مختلف از جمله بلندگو، دوربین، رایانه، تلفن هوشمند، تلویزیون، سیستم های امنیتی، لوازم و … باشد.

خرید قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi |قیمت قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi
خرید قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi |قیمت قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi

چرا باید یک خانه هوشمند داشته باشم؟

اکنون که توضیح دادیم یک خانه هوشمند چیست، چرا باید خانه خود را با محصولات خانگی هوشمند یا متصل تنظیم کنید؟

برای بسیاری از افراد، نیروی محرکه ایجاد خانه هوشمند پتانسیل صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه با سیستم های گرمایش خودکار و تهویه مطبوع است. ترموستات هوشمند، مانند آنهایی که توسط شرکت تابعه آستانه الفبا ساخته شده اند، گرمای و سرمایش یک خانه را سریع و دقیق انجام می دهند. این معمولاً صورتحساب برقی صاحبان را کاهش می دهد. سایر محصولات مانند چراغ های متصل شده و وسایل ارتباطی می توانند با استفاده از برق در هنگام استفاده، انرژی کمتری مصرف کنند. این نوع محصولات باید در فهرست خانه هوشمند هر کسی بالا باشد.

امنیت و ایمنی بهتر

در حالی که می توانید برای محافظت از خانه خود سیستم های زنگ خطر را خریداری کنید، خانه های هوشمند می توانند امنیت بیشتری را به شما ارائه دهند چراغ های متصل، دوربین و حتی میله های درب می توانند به خانه ای امن تر کمک کنند. اگر تنها خانه هستید و کسی در حال بررسی خانه شما برای دیدن اینکه آیا آنها می توانند وارد شوند ، داشتن این نوع دستگاه ها ممکن است آنها را بترساند.

رسیدگی به کارهای منظم خانگی

اگر می خواهید برخی از کارهای خسته کننده مراقبت از خانه را از دست خود خارج کنید، دستگاه های متصل و خودکار را نیز در آنجا پوشانده اید. بارزترین دستگاه جاروبرقی ربات، همراه با محصولات مشابه است. با این حال، لوازم خانگی همچنین می توانند با عملکرد خانه هوشمند همراه شوند. یک ماشین لباسشویی را تصور کنید که به طور خودکار چرخه شستشو را شروع می کند، یا یخچالی که شیر را به صورت آنلاین سفارش می دهد وقتی که احساس کم بودن شما می کند.

خانه را سرگرم کننده تر می کند

اگر خانه ای مناسب استراحت و راحتی نباشد پس دیگر خانه هوشمند چیست؟ این فناوری همچنین می تواند شما را به شیوه های جدید و هیجان انگیز سرگرم نگه دارد. بلندگوهای متصل، همراه با دستیاران دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، می توانند موسیقی را پخش کنند، نمرات ورزشی ارائه دهند و حتی می توانند به شما در کنترل سایر دستگاه های متصل نیز کمک کنند. دستگاه های متصل نیز می توانند فیلم خوبی را برای تماشای، چه در خانه و چه در یک سینمای واقعی پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *