خرید قفل شیشه میرال دیجیتال

خرید قفل شیشه میرال دیجیتال


خرید قفل شیشه میرال دیجیتال ، امروزه در میان افراد به خصوص. صاحبان فروشگاه و مغازه داران بسیار مورد توجه قرار گرفته  است. در این مطلب قصد داریم که در مورد این قفل اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. تا این قفل و ویژگی های آنرا بیشتر بشناسید. در واقع این قفل که به نام قفل شیشه سکوریت نیز شناخته میشود. بر روی درب های شیشه سکوریت نصب میشوند.

در واقع باید بگوییم که، این امکان وجود ندارد. که هر قفلی را بر روی شیشه سکوریت نصب کرد. بنابراین شرکت های تولید کننده، قفل های مخصوص برای این درب ها را طراحی و تولید نموده اند. یکی از این قفل ها قفل شیشه میرال است. این قفل مزیت و ویژگی های زیادی دارد. که برای مصزف کنندگان خود به ارمغان می آورد.

در توضیح این قفل باید بگوییم که، این قفل ها بر روی درب های که نصب میشوند. امنیت فوق العاده ای را ایجاد میکنند. در واقع این قفل ها باعث ایجاد امنیت بالا و آرامش خاطر میشوند. در این نوع  قفل نیز مانند، قفل دیجیتال، قفل هوشمند روش های متنوع و مختلفی برای باز و بسته کردن قفل درب وجود دارد. برای مثال میتوان به، کارت، رمز، تشخیص چهره و صدا، اثر انگشت، ریموت، وای فای و گوشی همراه اشاره کرد.

علاوه بر این موارد میتوان به امکاناتی مانند، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، شب بند، آلارم نیز اشاره کرد. از این قفل ها میتوان برای هر فروشگاه و مغازه ای استفاده کرد. یکی از ویژگی های منحصربفرد قفل شیشه میرال این است. که، در هر شرایط آب و هوایی میتوان از آنها بهره برد. در شرایط مختلف آب و هوایی این قفل ها دچار آسیب و خرابی نمیشوند. و همین امر میتواند از مزایای منحصربفرد این قفل باشد.

قفل شیشه میرال

قفل شیشه میرال از آن دسته از قفل های است که، در رنگبندی مختلف، جنس، مدل، مشخصات فنی در تنوع بالای طراحی و تولید میشود. در واقع در خرید این قفل مشتریان با محدودیت روبه رو نیستند. هر فردی که به دنبال خرید قفل است. اولین هدفش رسیدن به امنیت بالا است. سپس به دنبال زیبایی، آرامش و شیک بودن در طراحی قفل است.

اگر به دنبال خرید قفل شیشه میرال هستید. میتوانید به فروشگاه بزرگ هوشمندی مراجعه نمایید. شما عزیزان میتوانید همه روزه برای خرید انواع قفل کارتی، قفل هوشمند، قفل دیجیتال، دستگیره هوشمند، دستگیره دیجیتال به این فروشگاه مراجعه نمایید. تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت قفل مورد نظر خود را خریداری کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی میتوانید. از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاوره و راهنمایی در این فروشگاه کاملا به صورت رایگان و در بالاترین کیفیت اطلاع رسانی صورت میگیرد.

مزیت و ویژگی قفل دیجیتال

در ادامه مطلب قصد داریم که در مورد سایر مزایا و ویژگی های قفل شیشه میرال برای شما عزیزان بگوییم. ضد حریق، ضد شوک، ضد سرقت، قفل اتوماتیک، دارای ریموت، کنترل از راه دور، امکان متصل شدن به اینترنت و تلفن همراه و… از مزایای این قفل ها است. تمامی این موارد گفته شده، باعث شده است که، این قفل ها بسیار مورد استقبال و مورد توجه افراد قرار بگیرد.

قیمت گذاری بر روی قفل شیشه میرال با توجه به موارد و امکاناتی است که در این قفل ها تعبیه شده است. داشتن قفل کودک، حریم خصوصی یا به عبارت دیگر شب بند، کنترل از راه دور، کشور و شرکت تولید کننده ای قفل، برند، گارانتی، سیستم دیجیتال و هوشمند از مواردی هستند که بر قیمت گذاری قفل تاثیرگذار میباشند.

نصب و راه اندازی قفل شیشه میرال

برای اینکه قفل شیشه میرال را روی درب نصب نمایید. باید موارد و نکاتی را مورد توجه قرار دهید. درب های که از جنس شیشه سکوریت هستند. به این صورت میباشند که بعد از ساخت دیگر امکان ایجاد سوراخ و قرار گیری قفل روی درب وجود ندارد. پس در زمان ساخت حتما باید، اندازه قفل و محل قرار گیری قفل را به شرکت تولید کننده ای درب ارائه داد. تا طبق آن اندازه ها، جای قفل را برش دهند.

اگر اینکار را انجام ندهید. در غیر اینصورت باید قفل را با چسب های مخصوص به درب چسباند. که به این صورت امنیت قفل پایین می آید. درب های که از جنس شیشه سکوریت هستند در حرارت بالا به سرعت سرد میشوند. که همین امر باعث ایجاد مزایا و ویژگی های در این درب میشود.

از مهمترین ویژگی و مزیت آن نیز میتوان به استحکام و مقاومت آن نسبت به سایر ششه ها اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های این شیشه ها این است که در زمان شکسته شدن، مانند شیشه های معمولی نیست و به شکل پودری در می آید و تکه های مثلثی شکل خطرناک را نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قفل شیشه میرال روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *