ساختار قفل هوشمند دیجیتال

انتخاب دستگیره دیجیتال به عواملی بستگی دارد


 قیمت قفل دیجیتال هوشمند چقدر است؟

قیمت قفل دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد، که بعضی از آنها در ظاهر قفل هوشمند مشخص است. مانند کیفیت بدنه قفل الکترونیکی که هر مقدار مقاوم تر باشد میتواند روی قیمت قفل هوشمند تاثیر داشته باشد. دیگر عوامل موثر بر روی قیمت قفل الکترونیکی هوشمند مربوط به کیفیت قطعاتی است که در آن استفاده شده است. مانند نوع تکنولوژی استفاده شده در کیت اصلی، قطعات مربوط به سسنور اثر انگشت، کیفیت کی پد استفاده شده و… همه این عوامل و بیشتر روی قیمت قفل الکترونیکی تاثیر دارد و هنگام خرید قفل هوشمند باید به آنها توجه داشت.

قفل دیجیتال هوشمند بدون کلید، انقلابی است که از فناوری الکترومکانیکی دیجیتال استفاده می کند تا راحتی و امنیت خانه یا محل کار شما را بهبود بخشد. هدف اصلی قفل دیجیتال یا قفل هوشمند فراهم کردن دسترسی راحت و امن و ازبین بردن استفاده از کلیدهای معمولی. نیازی به نگرانی در مورد امنیت وجود ندارد. با استفاده از قفل های دیجیتال یا همان قفل الکترونیکی باعث می شود شما  به جای استفاده از یک کلید از اثر انگشت بیومتریک، کارت دسترسی هوشمند یا کد مخفی برای باز کردن قفل درب خانه یا محل کار خود استفاده کنید.

 قیمت قفل دیجیتال الکترونیکی
قیمت قفل دیجیتال الکترونیکی

چرا استفاده از قفل هوشمند یا دیجیتال؟

قفل هوشمند یا قفل های دیجیتال با چندین ویژگی و عملکرد اضافی همراه است که نسبت به قفل های معمولی به آسایش و امنیت استفاده از آن می افزاید. طیف وسیعی از قفل های دیجیتال یا همان قفل الکترونیکی ما،  دارای عملکردهای ترکیبی مانند زنگ هشدار (دزدگیر)، عملکرد سه  قفل، ویژگی خروج اضطراری و موارد دیگر است. همه این موارد روی قیمت قفل دیجیتال تاثیر می گذارد.

ما درهوشمندی، وارد کننده انحصاری قفل الکترونیکی لاک استار در ایران هستیم. محصولات لاک استار بطور گسترده در سطح بین المللی بویژه درکشورهای پیشرفته مانند کره جنوبی و ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد.

ما با معرفی فناوری قفل درب پیشرفته و قابل اعتماد درساخت قفل دیجیتال هوشمند، با ایجاد قیمت مناسب برای قفل الکترونیکی، انقلابی را به بازار قفل دیجیتال یا همان قفل هوشمند وارد می کنیم. با وجود مدل های مختلفی که ارائه می دهیم، قفل دیجیتال هوشمند ما یک راه حل دستیابی کارآمد و مناسب برای درهای مختلف از جمله منزل، دفاتر یا ساختمانهای تجاری شما مانند انبارها یا فروشگاه ها فراهم می کند. که باعث می شود خرید قفل هوشمند برای شما ساده و ارزان شود.

قیمت قفل هوشمند الکترونیکی
قیمت قفل هوشمند الکترونیکی

خرید قفل هوشمند دیجیتال یا خرید قفل الکترونیکی:

برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال یا قیمت قفل هوشمند شما به سادگی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خرید قفل هوشمند را با اطمینان کامل انجام دهید. خرید قفل دیجیتال ازهوشمندی به دلیل حذف تمام واسطه ها بسیار ارزان نسبت به قیمت قفل الکترونیکی در بازار برای شما خواهد بود. قیمت قفل هوشمند در هوشمندی با کیفیتی که به شما ارائه می شود قابل قیاس نیست.

تماس برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال : 09120309345

تماس برای اطلاع از قیمت قفل هوشمند:  09125769793

تماس برای اطلاع از قیمت قفل الکترونیکی: 09395727474

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *