اسپیکر اکو آمازون

اسپیکر اکو آمازون


اسپیکر اکو آمازون خانه دیجیتال:

در این مطلب قصد آن را داریم که درباره‌ اسپیکر اکو آمازون خانه هوشمند دیجیتال صحبت کنیم و تا حدودی با قابلیت های آن آشنا شویم.اسپیکر اکو آمازون

پخش موزیک آمازون با آمازون اسپیکر به صورت آنلاین

مهم ترین قابلیت اکو اسپیکر آمازون پخش موزیک آمازون می باشد که به صورت آنلاین می‌توانید به تمام آهنگ ها دسترسی داشته باشید و از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه تان لذت ببرید.

Spotify

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اشتراک به Spotify دارید و از طریق آن به آهنگ های مورد علاقه تان گوش می دهید. بهتر است بدانید که اکو اسپیکر آمازون قابلیت متصل شدن به این سیستم‌ را دارد. شما قادر هستید در صورت تمایل از تمام این قابلیت ها استفاده نموده و همچنین لیست آهنگ های مورد علاقه خود را ویرایش کنید. پخش کردن هر چیزی به معنای واقعی کلمه شما می‌توانید از هر دستگاهی که از آن برای گوش کردن فایل و آهنگ و… استفاده می کنید به اکو اسپیکر آمازون متصل نموده و از کیفیت بالایی که دارد استفاده لازم را ببرید.

رادیو

اسپیکر اکو آمازون | شما اگر از آن دسته افرادی هستید که همواره به رادیو گوش میدهید می توانید از اکو اسپیکر آمازون استفاده کرده و از تمامی موج های مورد علاقه تان لذت ببرید و همچنین از رادیوهای بین المللی نیز بهره لازم را ببرید.

فایل ها صوتی و کتاب های گویا

اگر شما این تصور را دارید که با اکو اسپیکر آمازون فقط متوان به آهنگ گوش داد در اشتباه هستید زیرا می توان تمام فایل ها صوتی و کتاب های گویا را نیز از این طریق گوش دهید. همچنین این سیستم‌ به (audible) نیز متصل میشود که بیشتر کتاب ها را نویسنده هایشان میخوانند.

آلکسا بخوان

اسپیکر اکو آمازون | شما به عنوان کسی که از اکو اسپیکر آمازون استفاده‌ میکنید با اتصال به سیستم آلکسا از آن بخواهید که کتاب های مورد نظر شما را برایتان بخواند. یا با اتصال به kindel متن های مورد علاقه شما را برایتان بخواند. در این سیستم‌ از به روز ترین تکنولوژی آلکسا جهت قرائت متون استفاده می‌شود.

چراغ لیفیکس

چراغ هایی به نام لیفیکس هستند که تکنولوژی دارد که تغییر رنگ میدهد و این محصول با اکو همخوانی دارد. شما قادر خواهید بود که‌ آن را به آلکسا متصل کنید و با دادن فرامین مورد نظر تان لامپ ها را تغییر رنگ دهید و خاموش و روشن کنید.

اسپیکر اکو آمازون

مدیریت پارکینگ‌ها

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که همواره از تکنولوژی های به روز استفاده میکنید. همیشه در پی آن هستید که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته سطح زندگی خود را بالا برده و به راحتی زندگی خود کمک کنید. باید بدانید که با استفاده از سیستم garagio میتوانید باز و بسته شدن درب پارکینگ خود را کنترل کنید و این سیستم‌ به اکو هم همخوانی دارد. میتوانید با اتصال به آلکسا مثلاً اگر فراموش کرده باشید درب پارکینگ را ببندید یا به هر دلیلی باز مانده باشد آلکسا به شما خبر میدهد که درب را ببندید چه کسی آن طرف درب است.

با استفاده از skybell میتوانید این قابلیت را داشته باشید که‌ ببینید چه کسی پشت درب است. این سیستم‌ به راحتی به اکو متصل می‌شود و اگر کسی نزدیک درب شما باشد به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می‌کند. همچنین نتوانید این برنامه را تعریف کنید که اگر شما در منزل حضور نداشتید در صورت روجوع افراد به درب منزل شما آلکسا بگوید که منزل نیستید و مثلا کی بازمی‌گردید.

قفل کردن درب ها

اسپیکر اکو آمازون خانه دیجیتال | اگر شما به امنیت محل زندگی خود اهمیت میدهید و میخواهید با استفاده از تکنولوژی درب ها را باز و بسته کنید و از باز ماندن درب ها با خبر شوید. متوانید از سیستم قفل اکو استفاده کنید و با خواستن از آلکسا درب مورد نظر تان را باز و بسته کنید. بدون کوچک ترین حرکت فزیکی و همچنین در صورت باز ماندن درب آلکسا به شما خبر میدهد تا آن را قفل کنید.

تنظیم دمای محیط

سیستم دمای منزل شما می‌تواند به راحتی به اکو متصل شده و با گفتن به آلکسا دمای مورد نظر تان را در لحظه تنظیم کنید. همان گونه که همه به آن اذعان داریم دمای منزل ما نقشی مهم در آرامش و راحتی ما بازی می کند. آلکسا تنظیم دما را بسیار راحت کرده از دیگر مزایای آلکسا داشتن ۶۰.۰۰۰ دستور آشپزی می باشد که متواند به شما آموزش دهد.

لازم به ذکر است اکو همخوانی کامل با پروتکل زی ویو دارد و می توان برای اجرای فرامین از آن استفاده نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *