قفل دیجیتال هوشمند

قفل دیجیتال هوشمند


امنیت با قفل دیجیتال هوشمند:

از آنجا که محیط پیرامون ما در تعامل تنگاتنگ با اینترنت و هوشمند شدن است. بنابراین مهندسان زیادی در سراسر دنیا تلاش می کنند محافظت از اماکن مختلف را با دنیای دیجیتال پیوند داده و آن ها را هوشمند کنند. امنیت با قفل دیجیتال هوشمند راه حل مناسبی است که علاوه بر افزایش امنیت درب ورودی از طریق کنترل ورود و خروج، باعث افزایش سهولت در رفت و آمد به دلیل عدم استفاده از کلیدهای مکانیکی می گردد.

قفل دیجیتال C76
قفل دیجیتال C76

قفل های هوشمند به دلیل سیستم پیشرفته ای که دارند در مقابل هرگونه حوادث امنیتی، مقاومت و آمادگی لازم را دارا هستند. به عنوان مثال هنگام وقوع آتش سوزی و یا سرقت، آلارم هشدار دهنده قفل به صدا در می آید و شما را برای انجام اقدامات فوری آگاه می سازد.

با تنظیم کردن سیستم کنترل خروج می توانید قفل کودک را فعال کنید و از خروج فرزندان، سالمندان ناتوان و یا حیوانات خانگی بدون اطلاع خودتان جلوگیری کنید. شما می توانید در هر زمان و در هر کجای دنیا که هستید تنها از طریق تلفن همراه خود از وضعیت خانه و شرکت خود آگاه باشید.

    کنترل از راه دور قفل هوشمند به وسیله تلفن همراه:

تلفن همراه شما با استفاده از wifi و یا بلوتوث به قفل هوشمند متصل می شود و به این ترتیب هشدارهای نفوذ غیر مجاز و تمام شدن باتری به تلفن همراه شما ارسال می گردد. مشاهده می کنید که چه کسی وارد محل مورد نظر شما شده یا از آن خارج می شود. درصورتی که اعضای خانواده به دلیل فراموشی رمز عبور و یا به هر دلیل دیگری موفق به گشودن قفل نشوند، می توانید با ارسال کلیدهای مجازی از ماندن آن ها پشت درب جلوگیری کنید.

    نیازی به قفل کردن درب نیست:

امنیت با قفل دیجیتال هوشمند ؛ قفل هوشمند این اطمینان را به شما می دهد که در صورت فراموشی قفل کردن در، بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل شود.

    عدم نیاز به سیم کشی داخلی و مصرف بهینه انرژی:

انرژی مورد نیاز قفل هوشمند توسط باتری قلمی AA صورت می گیرد و همین ویژگی که نیاز به سیم کشی داخلی ندارد و مصرف انرژی در آن بهینه است، قفل هوشمند را تبدیل به یک وسیله الکترونیکی مناسب مصارف خانگی تبدیل کرده است.

سنسورهای هشداردهنده

سیستم امنیتی ضد شوک

سیستم امنیتی ضد سرقت

مجهز به قفل کودک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *