قفل هوشمند دیجیتال لاک استار

قفل هوشمند دیجیتال لاک استار


قفل دیجیتال چگونه کار می کند؟

بهترین قفل دیجیتال  با طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته،  به شیوه ای شیک از دوستان و خانواده شما استقبال می کنند و در عین حال در تمام ساعات از  ورود مزاحمان ناخواسته محافظت می کنند. قفل دیجیتال  و قفل هوشمند مانند قفل الکترونیکی ویژگی های پیچیده “کنترل دسترسی” را به هر خانه یا شغلی ارائه می دهد. این قفل ها دارای حسگرهای مجاورت هستند و این امکان را به شما می دهد تا در هنگام نزدیک شدن به درب با تلفن هوشمند کاربر مجاز، قفل درب  را باز کنید.

آیا تا به حال به  زندگی در دنیایی که دیگر هرگز نگران از بین رفتن کلیدهای خانه خود نباشید فکر کرده اید، چه خواهد بود؟ قفل درب دیجیتال یک رویا برای کسانی است که کمی دچار “فراموشی” هستند، اما چیزهای بهتری در مورد این وسایل جدید وجود دارد: آنها می توانند خانه شما را امن تر کنند.

قفل در دیجیتال قفلی است که به صورت برقی کار می کند. اما چگونه آنها بدون کلید هستند؟ و چگونه غیر قابل هک ؟

بیشتر قفل های سنتی درهای ورودی با مکانیزمی ساخته شده اند که به عنوان سنجاق و پیمانکار شناخته می شود. در داخل قفل پین ها و سیلندرهای با فنر قرار دارند که فقط در صورت داشتن کلید صحیح به داخل سوراخ فعال می شوند ، به این معنی که درب  به راحتی قابل باز شدن است.

دستگیره دیجیتال را  توسط رمز ، کارت ، اثر انگشت  میتوانید باز نمایید  و شما دیگر کلید خاص خود را برای تمامی در ها خواهید داشت  و در مورد مکانیرم عملکرد آن میتوانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید

در خصوص ضد حک بودن دستگیره دیجیتال کلید های شما قابل کپی شدن نداشته و در صورت لزوم توسط ادمین دستگیره میتوان آن دسترسی های داده شده را حذف نمود و قفل دیجتال ورودی نرم افزاری نداشته و به همین دلیل دسترسی برای هک شدن در اختیار هکر ها قرار نمیدهد برای انتخاب بهترین قفل دیجیتال مشاوران ما  به صورت رایگان اماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند

قفل دیجیتال هوشمند جدید
قفل دیجیتال هوشمند جدید

اصل اساسی فن آوری قفل دیجیتال و قفل هوشمند

اصل اساسی فن آوری قفل دیجیتال و قفل هوشمند این است که دو دستگاه الکترونیکی به صورت جفت هستند. یک دستگاه نمی تواند بدون دستگاه دیگر کار کند. همانطور که شما یا یک کاربر مجاز به درب نزدیک می شوید، یک سیگنال از تلفن همراه، ساعت هوشمند یا .. منتقل می شود. هنگامی که قفل سیگنال را دریافت می کند، به طور خودکار درب را باز می کند، نیاز به حمل یا استفاده از یک کلید سنتی را از بین می برد. دستگاههای قفل دیجیتال و  هوشمند  کاملاً کاربردی “هوشمند” هستند همچنین دارای اتصال Wi-Fi با سیستم امنیتی خانگی متصل به دستگاه مرکزی  هستند.

مزایای اصلی بهترین قفل های دیجیتال چیست؟

  • اگر فرزند یا شریک زندگی شما کلیدهای خود را فراموش کرده اند ، می توانید بدون توجه به مکانی که هستید در را از راه دور برای آنها باز کنید.
  • شما هرگز نیازی به نگرانی در مورد کلیدهای گمشده ندارید.در صورت لزوم میتوانید به راحتی کلید گمشده را حذف و یک کلید منحصر به فرد دیگر ایجاد نمایید .
  • درست مانند وسایل نقلیه مدرن ورودی بدون کلید، در هنگام حمل مواد غذایی، نیازی نیست که کلیدهای خود را بیرون بیاورید. فقط به قفل دیجیتال  نزدیک شوید و دستگاه بقیه  کار را انجام می دهد.
  • در هنگام اضطرار، شما قادر خواهید بود به سرعت و بدون هیاهو به خانه خود دسترسی پیدا کنید.
  • هر زمان که دوست دارید دسترسی به اشتراک بگذارید. شما می توانید از راه دور با ارسال یک کد به دوستان یا اقوام خود اجازه ورود دهید.
  • قفل های دیجیتال هوشمند رمزگذاری شده اند بنابراین اگر تلفن شما به سرقت رفته باشد، نمی توان آنها را خواند.

برای مشاوره رایگان  خرید قفل دیجیتال و قفل هوشمند با شماره 09395727474  و یا 09125769793  تماس بگیرید.

در صورت تمایل از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید

قیمت قفل کارتی ، قیمت قفل دیجیتال ، قیمت دستگیره دیجیتال را از مشاوران ما در لاک استار lock star بخواهید .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *