خانه هوشمند و ارتقاء امنیت

خانه هوشمند و ارتقاء امنیت


خانه هوشمند دیجیتال و ارتقاء امنیت در سال های اخیر، فناوری های خانه هوشمند به طور چشمگیری چشم انداز امنیت خانه را با تغییرات و تحولات زیادی در طول سال ها روبرو کرده است. برای درک تاثیر خانه های هوشمند در فضای امنیتی، به بررسی دقیق تر در مورد سیستم های امنیتی  قبل و بعد از شروع فن آوری های هوشمند می پردازیم.

امنیت بدون تکنولوژی خانه هوشمند

بعضی از اولین سیستم های امنیتی خانه مدرن براساس سنسورهایی هستند که با باتری ها ارتباط دارند یا اتصالات برق ثابت. دوربین عکاسی دیجیتال نسبتا  باعث ایجاد آرامش خاطر شد، اما فیلم ها همیشه ضبط نشدند و به راحتی قابل مشاهده نبودند. با این سیستم های اولیه، هیچ راهی برای دانستن آنچه که در خانه اتفاق می افتد وجود ندارد، مگر اینکه از لحاظ جسمی حضور داشته باشید. سیستم های امنیتی بدون فن آوری هوشمند دارای دسترسی از راه دور و یا ویژگی های کنترل نیستند، که در هنگام عدم حضور، توانایی شما برای نظارت بر خانه  را محدود می کند.

امنیت با تکنولوژی خانه هوشمند

خانه هوشمند دیجیتال و ارتقاء امنیت | بزرگترین تغییر تکنولوژی پس از هوشمندی این است که سیستم های امنیتی خانه در حال حاضر بی سیم است، که به معنی هیچ سیمی برای مجرمان برای قطع کردن در اواسط شب وجود ندارد. و نظارت تصویری هوشمند را می توان از طریق جریان زنده مشاهده کرد. از طریق اطلاع رسانی برنامه به صاحب خانه فرستاده می شود، یا برای مشاهده بعدا  ذخیره می شود. بهتر از همه، شما مجبور نیستید در این نزدیکی باشید تا بررسی کنید که در خانه چه اتفاقی می افتد. این که آیا شما در خارج شهر یا در تعطیلات هستید مهم نیست، می توانید با استفاده از یک گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا سایر دستگاه های تلفن همراه از راه دور سیستم هوشمند خانه خود دسترسی داشته باشید.

خانه هوشمند و ارتقاء امنیت
خانه هوشمند و ارتقاء امنیت

چرا تکنولوژی خانه هوشمند خانه شما را امن تر می کند.

بعضی از جوانب مختلف تکنولوژی خانه هوشمند موارد زیر هستند:

  • دسترسی از راه دور. فناوری خانه هوشمند قدرت را برای مشاهده و نظارت بر امنیت خانه را  کف دست شما می گذارد.
  • کنترل از راه دور. همراه با دسترسی از راه دور، می توانید آلارم ها را روشن و خاموش کنید، حیاط خلوت را روشن کنید، یا حتی از طریق گوشی هوشمند خود اجازه دهید فرد مجاز به داخل خانه بیاید.
  • امنیت سفارشی، تکنولوژی خانه هوشمند انواع مختلفی از سیستم های امنیتی را ارائه می دهد بیش از هر زمان دیگری. شما می توانید یک سیستم واحد  یک را انتخاب کنید یا اجزای فردی (مانند یک زنگ درب هوشمند) را انتخاب کنید که امنیت متمرکز را برای آن فراهم می کند که در آن به آن نیاز دارید.

چند گزینه امنیتی هوشمند برای در نظر گرفتن

راه های زیادی برای پیاده سازی تکنولوژی خانه هوشمند برای حفظ امنیت خانه شما وجود دارد. بعضی از آن  عبارتند از:

  •  آلارم و هشدارهای هوشمند  صاحبان خانه را به شرایط اضطراری احتمالی در خانه چه بصورت سمعی و یا هشدارهایی که مستقیما به گوشی هوشمند دیجیتال منتقل می شوند آگاه می نمایند
  •  یک دوربین امنیتی 4 اینچی مانند Piper nv به عنوان یک دوربین امنیتی سنتی عمل می کند اما همچنین به عنوان یک مرکز خرید هوشمند و همچنین یک سنسور حرکت و دما / رطوبت عمل می کند.
  •  قفل هوشمند اجازه می دهد که صاحب خانه ها درهای خود را ایمن نگه دارند، با توانایی قفل کردن / بازکردن قفل از راه دور و تنظیم کدهای منحصر به فردی که مزاحمان را در حالت خاموش نگه می دارند.

به طور کلی، تکنولوژی خانه هوشمند امنیت خانه را راحت تر و قابل تنظیم تر از قبل کرده است. همچنین امنیت بیشتر برای محیط های غیر سنتی مانند آپارتمان ها و املاک اجاره شده در دسترس است. برای به دست آوردن بیشترین تکنولوژی هوشمند، تحقیق خود را انجام دهید، خطرات را درک کنید و دستگاههایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای امنیتی خانه شما را تامین کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *