خرید قفل کارتی

خرید قفل کارتی


هر چقدر زمان پیش میرود، نکات خرید دستگیره دیجیتال در بین مردم بیشتر طرفدار می یابد. امروزه پیشرفت تکنولوژی و علم، بر روی تمامی تجهیزات تاثیرگذار بوده است. در این مطلب قصد داریم که در مورد دستگیره دیجیتال و انواع آن صحبت کنیم. دستگیره دیجیتال که هوشمند و الکترونیکی است. گزینه ای مناسبی برای جایگزینی قفلهای قدیمی و معمولی است. دستگیره های قدیمی از ظاهری زیبا و امنیت بالا برخوردار نبودند. اما روی کار آمدن این دستگیره ها توانست. زیبایی و امنیت بالایی را به ساختمانها ببخشد.

استفاده از این دستگیره ها، میتواند ورود و خروج، باز و بسته کردن درب را از راه دور کنترل کند. در زمانهای نه چندان دور از این دستگیره ها بیشتر برای اتومبیلها استفاده میکردند. اما امروزه از این دستگیره ها برای ایجاد امنیت در ساختمانها استفاده میشود. این مدل از دستگیره ها نیز همانند سایر دستگیره ها دارای زبانه برای قفل کردن درب است.  و برای جای گرفتن در چارچوب درب و اتصالی با امنیت، میان درب و چارچوب استفاده میشود.

در مورد زبانه های موجود در درب باید بگوییم. که این زبانه ها با حرکت به شکل چرخشی توسط کلید و یا دستگیره حرکت میکند. و باعث باز و بسته شدن درب میشود. دستگیره های دیجیتال نیز به همین شکل کار میکنند. و تفاوت اصلی اینجاست که حرکت زبانه در قفل به صورت دیجیتال، اثرانگشتی و رمز است. خرید دستگیره دیجیتال یکی از توصیه های مجموعه هوشمندی برای شما عزیزان است. یک نکته دیگر در مورد این دستگیره ها که باید اشاره کنیم. این است که برای این دستگیره ها یک کلید مکانیکی نیز تعبیه شده است. تا در صورت ایجاد هر نوع مشکل. با این کلید درب را باز و یا بسته کنند. دستگیره دیجیتال یک مغزی الکترونیکی دارد که مهمترین بخش این نوع از دستگیره ها است.

مزایای خرید دستگیره دیجیتال نسبت به دستگیره های معمولی

در واقع باید در مطلب خرید دستگیره دیجیتال بگوییم که هر نوع دستگیره ای دارای مزایا و مشکلاتی است. ما در ادامه میخواهیم این موارد را بررسی نماییم. در مورد قفلهای قدیمی باید بگوییم. این دستگیره ها دارای کلید مکانیکی است. وقتی کلید وارد دستگیره میشود، در واقع وارد سیلندرهای قفل میشود و کلید در شیارها قرار میگیرد. و چرخش کلید باعث باز و یا قفل شدن درب میشود.

داشتن کلیدها به این شکل مشکلاتی دارد. گم شدن کلید، جا ماندن، شکستن کلید در درب. از همه مهمتر هم امنیت پایین نوع از قفلها است. که میتوانیم به آن اشاره کنیم.اما خرید دستگیره دیجیتال دیگر این مشکلات و معایب را ندارد. با کارت و اثر انگشت و یا رمز باز میشود. پس امکان ندارد که شما پشت درب بمانید. البته تولید کنندگان دستگیره های را تولید کرده اند که به صورت ترکیبی کار میکنند. هم دیجیتال هستند و هم دارای کلید میباشند.

مزایا و ویژگیهای دستگیره دیجیتال

اگر خرید دستگیره دیجیتال برای اتومبیل انجام شود. این امکان را فراهم میسازد که از راه دور در یک فاصله ای محدودی بتوان درب اتومبیل را قفل یا باز نمود. با توجه به اسقبال مردم به دستگیره دیجیتال، کشورهای زیادی در این زمینه وارد شدند. کشوراهای مانند ژاپن، چین، آمریکا. برخی از برندهای معروف دستگیره شامل، یال و گیت من است. که این مزیت را دارند که از راه دور با اینترنت و بلوتوث فعال میشوند. کاربر در هر جایی که باشد و در هر زمانی میتواند. درب را باز و یا بسته نماید.

مکانیسم این دستگیره ها به این شکل است .که این فرایند به وسیله ای یکسری نرم افزارهای هوشمند و دقیق انجام میشود. و امکان اتصال دستگیره به گوشی هوشمند وجود دارد. برخی از مزایا و ویژگیهای این نرم افزاراین است که باعث ایجاد اطمینان از قفل بودن دستگیره دیجیتالی را فراهم میسازد، باز کردن دربها در مواقع اضطراری مثل آتش‌سوزی در صورت حضور نداشتن در محل مورد نظر و … برای خرید دستگیره دیجیتال میتوانید به مجموعه هوشمندی مراجعه نمایید.

برای خرید دستگیره دیجیتال بر روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *