خرید دستگیره هوشمند

خرید دستگیره هوشمند


خرید دستگیره هوشمند یکی از راههای ایجاد امنیت در اماکن مختلف است. در گذشته قفلها و دستگیره دربها به صورت ساده و با ساختار معمولی بودند. که همین امر باعث بالا رفتن سرقت در منزل و شرکتها میشد. اما هر چقدر که زمان گذشت و علم و تکنولوژی پیشرفت کرد. قفل و دستگیره نیز پیشرفته تر و با ساختاری پیچیده شد.

در این سالها در سراسر جهان مدلهای هوشمند و دیجیتال قفل و دستگیره. مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. زمانی که این مدل از دستگیرهها طراحی و تولید شد. و بعد روانه بازار گشت مردم زیادی برای منازل، شرکت، فروشگاه خود آنرا خریداری کردند. دلیل این امر نیز این بود که قفلهای ساده و قدیمی آن امنیت لازم را ایجاد نمیکردند.

اما هرچقدر که زمان گذشت، اعتماد مردم به این مدل دستگیره و قفل هوشمند بیشتر شد. زیرا علاوه بر ایجاد امنیت مناسب، راحتی و بدون درسر بودن باز و بسته کردن درب را نیز به همراه داشت. وجود این مدل از دستگیرهها در درب منازل و شرکتها قابلیت و مزایای زیادی برای صاحبین این اماکن دارد.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مزایای خرید دستگیره هوشمند بگوییم. باید در مورد قفلهای قدیمی صحبت کنیم. حتما همه ای شما قفلهای ساده و معمولی را در اطراف خود دیده اید. با مشکلات و معایب آن برخورد کرده اید. یکی از سختترین مشکلات این دستگیرهها این است که امکان دارد. کلید در قفل شکسته شود.

اگر این اتفاق رخ دهد. باید به کلید سازی مراجعه نمایید. تا مغزی درب را تعویض نمایند. اینکار نیاز به صرف هزینه و هم زمان دارد. مورد بعدی این است. که امکان دارد شما کلید را در خانه جا بگذارید و یا آنرا گم کنید. در بعضی از موارد و اماکن نیاز به دسته کلید است. حمل دسته کلید نیز سخت است.

خرید دستگیره هوشمند درب

خرید دستگیره هوشمند درب این امکان را برای صاحبخانه و یا شرکت فراهم میسازد. تا بتواند از راه درو درب را باز نماید. یعنی اینکه در مواقع ضروری مانند آتش سوزی، یا زمانی که مخهمان می آید اما صاحبخانه در منزل نیست. این امکان را دارد که در هر جای که حاضر است درب را برای افراد باز نماید. تا اینجا فقط بخش محدودی از مزایای این دستگیره گفتیم.

برای باز شدن این نوع از دستگیرهها چندین روش وجود دارد. کارت، رمز، اثر انگشت، اینترنت یا گوشی.انتخاب هر کدام از این روشها کاملا به سلیقه ای شما بستگی دارد. اما نکته مهم اینجاست که هر کدام از این روشها را انتخاب کردید. باعث بالا رفتن امنیت ورود و خروج شما میشود.

دستگیره هوشمند دو بخش دارد. بخش اول قسمت سخت افزار و مکانیکی دستگیره است. بخش دوم قسمت نرم افزار است. باید هر دو بخش با یکدیگر متصل باشند. بخش سخت افزاری شامل، دستگیره، مغزی، کلید اضطراری، دریچه اسکن و.. است. وجود کلید مکانیکی کمک میکند که علاوه بر بالا رفتن امنیت اگر مشکلی در نرم افزار ایجاد شود با این کلید درب را باز نمایند.

بخش نرم افزار دستگیره نیز شامل، بردهای الکترونیکی است که وظیفه تجزیه و تحلیل، ثبت و کنترل رفت و آمد را بر عهده دارد. زمانی که نرم افزار روی گوشی شما نصب باشد به راحتی میتوانید درب را باز نمایید.

مزایای دستگیره مدرن و هوشمند

اولین و بالاترین مزیت خرید دستگیره هوشمند ایجاد امنیت بالا است. اگر دستگیره با اثر انگشت شما باز شود. درب تنها با اسکن اثر انگشت شما و یا هر کس دیگری که در سیستم ثبت شده است باز میشود. اثر انگشت هر فرد متعلق به اوست و اماکن کپی وجود ندارد.

اگر قفل درب با کارت عمل کند، تنها با همان کارت صادر شده ای مخصوص عمل میکند و با هیچ کارت دیگری باز نمیشود. رمز به صورت چهره نیز به همین صورت است. فقط با اسکن چهره های ثبت شده امکان باز شدن درب وجود دارد. پس تمامی این موارد نشان از امنیت بالای این دستگیره است.

برای محیطهای کاری و شرکتها که باید سیستم ثبت ورود و خروج داشته باشند این دستگیره ها میتواند بسیار کاربردی باشد. در مواقع ضروری که نیاز است درب باز شود سیستم حریم خصوصی این امکان را فراهم میسازد. وجود این دستگیره بر روی درب منازل باعث ایجاد فضای شیک و مدرن میشود و زیبایی خاصی به همراه دارد. برای هتلداران بزرگ استفاده از این دستگیره بسیار کاربردی است.

برای کسب اطلاعات بیشتز در مورد خرید دستگیره هوشمند روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *