خرید قفل اثر انگشتی ارزان

خرید قفل اثر انگشتی ارزان


امروزه خرید قفل اثر انگشتی ارزان یکی از دغدغه های افراد در سراسر جهان شده است. قفلها یکی از مهمترین و ضروریترین موارد در امنیت است. در واقع حفاظت از جان و مال مردم برای آنها بسیار با اهمیت است. به همین دلیل است که، انواع مختلف موارد امنیتی به وجود آمده اند. راههای امنیتی مانند، دربهای ضد سرقت، دوربینهای مدار بسته، قفلهای دیجیتال میباشند.

خرید قفل اثر انگشتی یکی از مواردی است. میتواند آرامش و امنیت را برای افراد به ارمغان بیاورد. این قفلها امروزه طرفداران زیادی یافته است. به خصوص قفلهای دیجیتال درب امروزه بسیار پرفروش میباشند. قفلهای که در گذشته تولید میشدند. بسیار معمولی بودند. به راحتی میتوانستند آنها را باز  کنند. علاوه بر امنیت بسیار پایین این نوع قفلها. استفاده از قفل معمولی و قدیمی معایب دیگری نیز دارد.

معایبی مانند شکستن کلید در دربها. جا ماندن کلید در خانه. مشکل گم شدن کلید. همه ای این موارد باعث شد که تولیدکنندگان به فکر طراحی و تولید نسل جدید کلیو قفل باشند.افراد در ایران امروزه به دنبال خرید قفل اثر انگشتی ارزان هستند. خرید این نوع از قفلها دو مزیت دارد. یک مزیت این است. که قیمت مناسبی نسبت به امنیتش دارد. مزیت دوم نیز ایجاد امنیت بالا برای جان و اموال مردم است.

استفاده از این قفلها دیگر معایب و مشکلات قفلهای معمولی را ندارد. زیرا انگشت هر فردی همیشه همراه آن است. یکی دیگر از ویژگیهای این قفلها این است که در صورت بروز مشکل برای اطمینان از کلید هم استفاده میشود. اگر برق برود و یا سیستم قفل دچار مشکل شود. از کلید مکانیکی میتوان استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگیها این است. میتوان چندین اثر انگشت را در سیستم ذخیره ساخت. تا همه ای اهل منزل بتوانند درب را به راحتی باز نمایند.

خرید قفل اثر انگشتی ارزان

همانطور که گفتیم، خرید قفل اثر انگشتی ارزان امروزه پر فروش و پرطرفدار است. این قفلها نیاز به کلید و یا کارت، رمز ندارند. پس دیگر دغدغه های نام برده شده برای افراد وجود ندارد. امنیت این نوع قفلها بسیار بالا است. در دسته ای پیشرفته ترین قفلها قرار گرفته اند. برای محیطهای کاری بسیار مناسب هستند. صاحبان مشاغل میتوانند. ورود و خروج کارمندان خود را کنترل کنند.

این قفلها مانعی برای ورود غیر مجاز افراد میباشد. و در برابر سرقت بسیار گزینه ای مناسبی برای امنیت است. علم و تکنولوژی امروزه در تمامی صنایع مختلف پیشرفت کرده است. در زمینه تولید قفل اثر انگشتی و دیجیتال نیز پیشرفتهای زیادی شده است. یکی از برترین ویژگی و مزایای این نوع قفلها این است. که اصلا قابل هک شدن و دستکاری شدن نیست.

خرید قفل اثر انگشتی ارزان این امکان را دارد. اثر انگشت 100 الی 200 نفر را میتوان در آن ذخیره ساخت. پس برای محیطهای کاری بسیار مناسب است. برای منازل نیز کاربرد فراوانی دارد. دیگر افراد ساکن در خانه مشکلات پشت در ماندن را ندارند. میتواند با خیالی آسوده به مسافرت بروند. این قفلها بسیار هوشمند و کاربردی هستند.

ویژگیهای قفل اثر انگشتی

  • سیستم ضد سرقت

اگر فردی رمز قفل را نداند، و بیش از سه بار رمز اشتباه وارد کند. آلارمهای هشدار قفل به صدا در می آیند.

  • سیستم اعلام حریق

وجود یک آلارم هشدار دهنده. برای زمانی که درجه حرارت بسیار بالا است. یا ساختمان دچار آتش سوزی شده است.

  • سیستم ضد شوک

یکی از مزیتهای این قفلها وجود سیستم ضد شوک است. برخی از سارقین ولتاژ بالا از برق را وارد قفل میکنند. تا شوک واردشود و قفل باز شود. اما این سیستم مانع این کار میشود.

  • سیستم حریم خصوص

زمانی که این سیستم فعال شود. هیچ فردی نمتواند وارد خانه شود و با خارج شود. تا زمانی که سیستم غیر فعال شود.

  • سیستم قفل کودک

یکی از برترین ویژگیهای خرید قفل اثر انگشتی ارزان این است. که میتوان سیستم قفل کودک را نام برد. برای محافظت از کودان در برابر آسیبهای محیط بیرون از خانه

برای خرید هر نوع قفل هوشمند، قفل کارتی، قفل دیجیتال میتوانید. به فروشگاه هوشمندی مراجعه نمایید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران ما میتوانید. از طریق راههای ارتباطی با ما د رارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل اثر انگشتی ارزان بر روی این لینک کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *