خرید قفل اثر انگشتی ارزان

خرید قفل اثر انگشتی ارزان


امروزه خرید قفل دیجیتال برای افراد امری اجتناب ناپذیر و مهم است. شما عزیزان به دنبال هر قفل، دستگیره هوشمند، قفل شیشه، خرید قفل کارتی و سایر موارد باشید. میتوانید آنرا در فروشگاه بزرگ هوشمندی پیدا نمایید. این مجموعه بزرگ و موفق تلاش کرده است که تمامی قفلها را در فروشگاه خود موجود داشته باشد. تا مشتریان به راحتی بتوانند هر قفلی را در اینجا پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم که در مورد قفل دیجیتال توضیحاتی را ارائه دهیم. همانطور که میدانید افراد برای محافظت از اموال و وسایل خود از قفل استفاده میکنند. بنابراین قفلها کاربرد فراوانی دارند. همچنین در مکانهای زیادی از قفل باید استفاده شود. از در خانه و شرکت گرفته تا بانکها و موسسات مالی. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد این توانایی را یافته اند که قفلهای معمولی و ساده را باز نمایند. به همین دلیل است که شرکتهای تولید کننده ای قفل به این فکر افتادند. تا قفلی را طراحی و تولید کنند که به راحتی نتوان آنرا باز کرد. و درصد امنیت قفل را تا بالاترین حد ممکن بالا بردند.

در واقع میتوان گفت که قفلهای دیجیتال نسل پیشرفته و گسترش یافته ای قفل معمولی است. این قفلها را میتوان بر روی هر درب ضد سرقت، درب چوبی نیز نصب کرد. عملکرد قفلهای دیجیتال به این صورت است. که با رمز، اثر انگشت، کارت، مگنت کار میکنند. یا حتی میتوانند به صورت ترکیبی با هر کدام از این موارد فعال شوند. از مزایای این قفلها این است. که محدودیت نصب ندارند. در هر مکانی یا هر گاو صندوقی میتوان آنرا نصب نمود. برای خرید قفل دیجیتال میتوانید به مجموعه هوشمندی مراجعه نمایید و قفل مورد نظر حود را خریداری کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز میتوانید از کارشناسان ما راهنمایی لازم را درخواست نمایید.

مزایای خرید قفل دیجیتال

در حقیقت باید بگوییم اینکه علم و تکنولوژی پیشرفت میکند. برای این است که رفاه و آسایش افراد را بیشتر نماید. خرید قفل دیجیتال نیز دقیقا به همین دلیل است. قفلهای معمولی و قدیمی به دلیل مشکلات و معایبی که داشتند اکنون دیگر کاربرد ندارند. مشکلاتی از قبیل گم شدن کلید، شکستن کلید، جا ماندن. همه این موارد باعث شد که تولید کنندگان به فکر قفلهای دیجیتال باشند. این قفلها دیگر آن مشکلات قبل را ندارند. ساخت قفلهای دیجیتال با طراحی زیبا و شیک و همچنین رنگبندیهای متعددی انجام میگردد. این عوامل باعث میشوند که منزل شما مدرن و شیک شود.

از نظر امنیتی این قفلها بسیار شناخته شده هستند. همچنین به دلیل داشتن قفل کودک، حریم خصوصی نیز با اهمیت هستند. این مزایای نام برده شده در قفلهای قدیمی و معمولی دیده نمیشود. همین ویژگیها است که باعث شده است. این نوع قفلها در سراسر جهان کاربرد داشته باشند. و جزء قفلهای پرفروش باشند. در ادامه میخواهیم برخی از روشهای دسترسی به قفل دیجیتال را بررسی نماییم. مجموعه هوشمندی خرید قفل دیجیتال را به شما عزیزان توصیه میکند. دلیل آن نیز امنیت بسیار بالای این مدل از قفلها است.

روشهای دسترسی به قفلهای دیجیتال

  • کارت
  • کد دسترسی
  • ریموت
  • اثر انگشت
  • کلید اضطراری
  • ورودی با دو رمز یا کارت

انواع قفلهای دیجیتال در ایران

قفلهای دیجیتال موجود در بازار را میتوان بر اساس کشور سازنده. ظاهر و طراحی آن، روشهای دسترسی آن تقسیم بندی کرد.

کشور سازنده

از آنجای که خرید قفل دیجیتال، مورد استقبال افراد زیادی در جهان قرار گرفته شده است. کشورهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند . اما در میان این کشورها، کشور کره جنوبی را میتوان نام برد. که با داشتن کارخانه جات و شرکتهای متعددی در این زمینه به موفقیت رسیده اند. از برندهای این کشور میتوان به سامسونگ و گیت من اشاره کرد. البته برخی از کشورهای اروپایی نیز در این زمینه پیشرفت زیادی داشته اند. مثلا کشور ایتالیا و سوئد، با برند یال و اسا ابلوی در جهان شناخته شده اند. کشور چین نیز در این زمینه در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

جنس و نوع دستگیره

اگر بخواهیم که خرید قفل دیجیتال را بر اساس نوع دستگیره معرفی کنیم. باید بگوییم که 3 دسته دارد. بدون دستگیره، دستگیره معمولی و دستگیره PULL-PUSH . در مورد قفلهای دیجیتال بدون دستگیره باید بدانید. این قفلها بر روی تمامی دربهای ضد سرقت که ضخامت زیادی دارند. و همچنین قفل مرکزی دارند نصب میشود. این قفلها معمولا مکمل قفلهای نوع معمولی هستند.

قفلهای PULL-PUSH

این مدل از قفلها در واقع نسل پیشرفته و جدید قفلهای دیجیتال است. که بر عکس قفلهای معمولی با کشیدن و هل دادن دستگیره باز میشوند. این بدان معنی است که کششی و یا فشاری هستند.

قفلهای شیشه سکوریت

در این مدل از قفلها برای ورود و خروج از دربهای شیشه ای بهره میبرند.

منبع: ویکی پدیا

Portrait of confident business group standing in semi-circle and looking at camera

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *