خرید قفل هوشمند در کرج

خرید قفل هوشمند در کرج


برای خرید قفل هوشمند در کرج، میتوانید به فروشگاه بزرگ هوشمندی مراجعه نمایید. این فروشگاه با داشتن سالها تجربه ای موفق در زمینه فروش. انواع قفل و دستگیره توانسته که مشتریان زیادی را به خود جلب نمابد. فرقی نمی کند که شما، در کجای ایران هستید. میتوانید به راحتی از این فروشگاه خرید انجام دهید.

از مزیت های این فروشگاه این است که، در اسرع وقت میتوانید. با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت قفل و دستگیره مد نظر خود را خریداری نمایید. یکی از مهمترین و اصلیترین تجهیزاتی که میتواند. امنیت یک مکان را تضمین نماید قفل است. ساخت و استفاده از قفل به سالهای بسیار دوری بر میگردد. برای انسانها حفاظت از جان و مال بسیار مهم است.

پیشرفت فناوری و علم در گسترش یافتن و پیشرفت قفل هوشمند نیز تاثیرگذار بوده است. قفلها از آن ساختار ساده و معمولی خود دور شده اند. و کاملا پیشرفته و هوشمند شده اند. همین امر باعث شده است که امنیت مکانی که در آن استفاده میشوند را تا بالاترین حد ممکن بالا برده اند.

در واقع با توجه به این تغییر در ساختار میتوان گفت. که، تولید کنندگان قفل با طراحی و تولید قفلهای مدرن هوشمند انقلابی در این عرصه به وجود آوردند.علاوه بر امنیتی که این قفلها ایجاد کرده اند، راحتی در استفاده نیز باعث بالا رفتن استقبال از این قفل میشود. اگر بخواهیم برای این قفل یک تعریف ساده بیان کنیم. این است که این نوع از قفلها برای باز شدن و قفل شدن دیگر نیاز به کلید مکانیکی ندارند.

فعال و باز کردن این قفل هوشمند به صورتهای مختلفی انجام میشود. برای مثال میتوان به قفل اثر انگشتی، قفل تشخیص چهره، رمز و کارت اشاره کرد. برای خرید هر کدام از این قفلها فقط کافی است که به مجموعه هوشمندی سری بزنید.

انواع قفل هوشمند

در زمان خرید قفل هوشمند شما با تنوع قفلها روبه رو میشوید. انتخاب هر کدام از قفلها با توجه به نیاز و سلیقه ای شما است. شما باید با توجه به میزان رفت و آمد، تعداد افراد، دسترسی راحتتر یک نوع قفل را انتخاب نمایید. قیمت هر کدام از این قفلها نیز با یکدیگر متفاوت میباشند. توصیه میشود برای صاحبان هتلهای بزرگ، مراکز اداری از این نوع قفلها استفاده شود. تا دسترسی راحتتری داشته باشند.

قفل اثر انگشتی:

همانگونه که از نام این نوع قفل هوشمند مشخص است. تنها با اثر انگشت افرادباز میشود. در واقع زمانی که شما این قفل را خریداری میکنید. بر روی صفحه حسگر حساس انگشت خود و سایر افراد مجاز را اکن مینمایید. سیستم اثر انگشت را به صورت داده و اعداد پردازش می نماید. پس از آن هر بار که شما اثر انگشت خود را روی صفحه حسگر قرار میدهید. قفل باز میشود.

از دیگر مزایا و ویژگی های این نوع قفل این است. که دیگر معایب و مشکلات قفلهای ساده و قدیمی گذشته را ندارید. مشکلاتی مانن، شکسته شدن کلید، حمل پر درسر کلیدها، گم شدن کلیدو.. زمانی که از قفل هوشمند اثر انگشتی استفاده میکنید. علاوه بر امنیت بالایی که ایجاد میشود. دسترسی راحتی به قفل دارید. زیرا همواره انگشت شما همراه شما است.

قفل هوشمند رمزی:

همانطور که گفتیم، یکی از روشهای باز شدن قفل هوشمند، رمز است. زمانی که شما این نوع از قفل را خریداری میکنید. برای باز کردن درب از یک رمز باید استفاده نمایید. انتخاب رمز کاملا به سلیقه و انتخاب شما مربوط است. اما توصیه میشود که رمزهای ساده و قابل حدس را انتخاب نکنید. رمزهای مانند، تارخ تولد و یه یک مناسبت نمیتوانند گزینه ای مناسبی باشند. بهتر است که اگز رمز شما از اعداد است. اعداد پراکنده ای انتخاب نمایید.

قفل کارتی:

مدل دیگری از قفل هوشمند که طرفداران زیادی به خصوص در هتلها دارد. قفل کارتی است. شیوه ای عملکرد این قفلها به این صورت است که، با نزدیک شدن کارت مخصوص به قفل، درب باز میشود. استفاده از این قفلها دسترسی آسان و سریعی داردو سهولت استفاده از این قفل باعث جلب مشتریان زیادی شده است.

از ویژگی این قفلها این است که، به هیچ وجه امکان کپی در آنها وجود دارد. هر کارت مخصوص باز کردن یک قفل است. به این ترتیب امنیت بالای آن مکان را اینگونه میتوان حاصل نمود. در هتلها یکی از عوامل مهم در جذب مسافر داشتن امنیت در اتاق است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل هوشمند روی این لینک کلیک نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *