خرید قفل کارتی ارزان

خرید قفل کارتی ارزان


خرید قفل کارتی ارزان در مجموعه بزرگ هوشمندی کار سختی نیست‌. فروشگاه بزرگ و موفق هوشمندی در زمینه فروش انواع کلید و دستگیره دیجیتال. و قفل هوشمند به صورت گسترده فعالیت دارد‌. شما به دنبال هر قفل و کلیدی باشید. در اینجا میتوانید پیدا کنید. این مجموعه تلاش کرده است که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه را درک کند. و تمامی محصولات خود را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

حفاظت از جان و مال انسان برایش بسیار مهم است. بهترین گزینه و وسیله برای ایجاد این امنیت، وجود قفل و دستگیره مناسب است. شرکتهای تولید کننده ای زیادی در این زمینه فعالیت دارند. تولیدکنندگان در کشورهای مختلف زمانی که اسقبال مردم از این قفلها را دیدند. به تولید این قفلها روی آوردند.

طراحی و تولید قفلهای هوشمند و دیجیتال با پیشرفت علم و تکنولوژی گسترش یافت. ساختار قفل از گذشته تا کنون دچار تغییرات زیادی شده است. قفلهای که در گذشته تولید میشدند. ساده و معمولی بودند. در واقع ساختار پیچیده ای نداشتند. به همین علت سارقین به راحتی توانایی باز کردن آنها را داشتند.

اما هرچقدر که علم و فناوری گسترش یافت این ساختار پیچیده تر شد. یکی از قفلهای که میتوان به آن اعتماد کرد خرید قفل کارتی است. قفلهای که در گذشته تولید میشدند. علاوه بر امنیت پایین معایب و مشکلات دیگری نیز داشتتد.. مثلا امکان شکستن کلید در درب وجود داشت. یا اینکه کلید در خانه جا میماند و یا گم میشد.

اما قفلهای جدید دیگر این معایب ر ا ندارند. اکثر افراد برای شرکت، خانه، آپارتمان و محل کارشان از این قفلها استفاده میکنند. قفلهای کارتی از پیشرفته ترین و جدیدترین نوع قفل هوشمند و دیجیتال است. این قفلها به وسیله کارت مخصوص باز میشوند. که قابلیتهای متنوعی دارند.

خرید قفل کارتی

خرید قفل کارتی امروزه با اسقبال زیادی روبه رو است. این قفلها مزیتهای گوناگونی دارند. در استفاده از این قفلها دیگر، با معایب قفلهای مکانیکی قبل روبه رو نیستید. مشکلاتی مانند شکستن کلید درب، گم شدن، امنیت پایین.

قفلهای کارتی برای ایجاد امنیت بالا بسیار مناسب هستند. همچنین با استفاده از این قفل امکان کنترل ورود و خروج وجود دارد. به خصوص برای شرکتها و محیطهای کاری این مسئله برای مدیران بسیار حساس و مهم است. قفلهای کارتی به دو روش آنلاین و آفلاین کار میکنند. برای قفل آنلاین یک نرم افزار متصل به اینترنت تعبیه شده است. تا صاحبان خانه یا شرکت از راه دور بتوانند ورود و خروج را کنترل کنند.

در قفلهای آفلاین، دیگر نرم افزار متصل بین قفل و گوشی وجود ندارد. این قفلها تنها با کارتهای صادر شده باز میشوند. اما در قفلهای آنلاین، میتوان از راه دور نیز درب را باز نمود. این قابلیت در مواقع ضروری مانند آتش سوزی بسیار کاربردی است.

ویژگی و مزیت قفل هوشمند و کارتی

اولین و مهمترین ویژگی خرید قفل کارتی این است. که دیگر نیازی به استفاده از کلید مکانیکی ندارد. همین امر به تنهایی میتواند امنیت این قفلها را تا حد زیادی بالا ببرد. و همچنین سرقتها را کاهش میدهند. با استفاده از این قفلها دیگر نیازی نیست که دسته کلیدهای سنگین را با خود حمل و جا به جا کنید.

نکته ای بعدی که در این قفلها قابل ذکر است. این مورد است که این قفلها برای صاحبان و مدیران هتلها بسیار مناسب است. با این قفل افراد در اتاق خود در امنیت کامل به سر میبرند. و همین امر میتواند در جلب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. استفاده از این قفل باعث میشود که هتل و اتاقهای آن بسیار شیک و مدرن شود.

از دیگر قابلیتهای این قفل این است که وسیله ای مناسب برای کنترل، ثبت رفت و آمد است. به خصوص برای شرکتها میتواند کمک شایانی داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگیهای این قفلها این است. که مجهز به سیستم حریم خصوصی است. یعنی اینکه هیچ فردی با هبچ کارت دیگری نمیتواند آنرا باز کند.

قابلیت نصب بر روی هر دربی در هر مکانی از دیگر مزایای این قفل است. بر روی درب آپارتمان، شرکت و فروشگاه قابل نصب است.

از دیگر مزایای این کارتهای این قفل که خیلی هم با اهمیت است. این است که به هیچ وجه امکان کپی این کارتها وجود ندارد. مغزی این قفلها به صورت کاملا الکترونیکی است. که باعث بالا رفتن امنیت قفل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل کارتی روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *