چه نوع درب هایی مناسب قفل هوشمند و قفل دیجیتال هستند؟

قبل از انتخاب قفل دیجیتال و قفل هوشمند، نوع درب مخصوص قفل دیجیتال خود را در نظر بگیرید. مزایای قفل  دیجیتال متعدد و قابل توجه است. هنگامی که از آنها استفاده می کنید، می توانید درب را با کارت، کلمه عبور و یا اثر انگشت باز کنید. راحت تر از استفاده قفل های سنتی با کلید است. به جای کلید سنتی که می توانید به راحتی آنها را گم کرده یا همانندسازی(کپی) کنید. در حقیقت قبل از انتخاب قفل، باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که در قفل و کاربردهای آن تأثیر می گذارد. وقتی نوع قفل هوشمند را انتخاب می کنید، ماده ای که درب از آن ساخته شده است نقش مهمی دارد.

درب های مختلف و انواع قفل دیجیتال :

مواد مختلفی وجود دارد که با آنها می توانیم درب را تولید کنیم. این مواد شامل چوب، شیشه و آهن هستند. آنها فاكتورهای اساسی برای انتخاب شما برای نصب قفل دیجیتال هستند.

هنگامی که قفل هوشمند را برای امنیت خانه انتخاب می کنیم، برخی تفکرات وجود دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند که یک درب با کیفیت و گران قیمت معادل امنیت بیشتر است. با این حال، آنچه آنها نمی دانند این است که، موضوع اساسی در مورد امنیت استفاده از قفل دیجیتال بر روی درب است.

قبل از نصب قفل هوشمند،  نوع درب باید مشخص باشد، این به تسهیل نصب قفل دیجیتال کمک خواهد کرد. درنهایت بعد از انتخاب نوع درب مخصوص قفل دیجیتال، بهترین نسخه قفل دیجیتالی را برای هر پروژه خود انتخاب خواهید کرد.

برای انواع درب ضد سرقت و چوبی قفل های دیجیتال انتخاب درستی است و این نوع قفل های هوشمند بر روی درب های شیشه ای قابل نصب نیست، قفل دیجیتال برای ساختمان های تجاری یا مشاغل مناسب هستند.

 ما درهای آلومینیومی یا پی وی سی را در خانه می بینیم. برای این درها، بهترین راه برای نصب قفل هوشمند نوع مینی است. این نوع قفل الکترونیکی با اثرانگشت و کارت کار می کند و ظاهر یک دستگیره ساده را دارد و با قطر کم درب هماهنگ است.

در مجموع برای همه درب ها میتوان اجازه ورود دیجیتالی داشت و حتی برای درب های شیشه ای قفل دیجیتال وجود دارد که البته قفل های هوشمند لاک استار  lock star بر روی درب های شیشه ای قابل نصب هستند.

چند نکته:

در بیشتر قفل  درب های الکترونیکی، ترکیبی از کنترل قفل جسمی و الکترونیکی را در همان درب پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، شما ممکن است یک کلید فیزیکی برای تنظیم و تهیه نسخه پشتیبان اضطراری داشته باشید. اما برای قفل کردن و باز کردن قفل درب به صورت روزانه از ریموت یا صفحه کلید استفاده کنید. این لایه ای از راحتی و ایمنی بیشتر را برای کاربر فراهم می کند، اما ممکن است عملکرد دیگری نیز داشته باشد.

با داشتن یک سیستم خودکار پیشرفته، قفل های درب الکترونیکی را می توان از راه دور کنترل و کنترل کرد .در صورت فراموش کردن کلید و یا  رمز ، برنامه های نظارت از راه دور می توانند به شما امکان دهند از تلفن هوشمند خود استفاده کنید تا در قفل شده را ببینید و آن را از هر جای دنیا قفل کنید. در بدترین حالت، در صورت اضطراری هنگام دور شدن از خانه می توانید درب خود را از راه دور برای دسترسی سریع، غیر مخرب به آتش نشانی و پرسنل پلیس باز کنید.

برای مشاوره رایگان خرید قفل دیجیتال هوشمند با شماره 09395727474  و یا 09125769793  تماس بگیرید.

در صورت تمایل از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید

قیمت قفل کارتی ، قیمت قفل دیجیتال ، قیمت دستگیره دیجیتال را از مشاوران ما در لاک استار lock star بخواهید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *