قفل دیجیتال hooshmandi.com

قفل دیجیتال hooshmandi.com


انواع مختلفی از قفل های دیجیتال وجود دارد. رمزی، کارت های کلیدی و قفل های بیومتریک. می توانید با راهنمای خرید قفل درب دیجیتال که در ادامه توضیحاتی ارائه می دهیم آشنا شوید.

قفل های درب الکترونیکی با کیفیت بالا بین  2.850.000 تا  7.500.000 هزار تومان قیمت دارند.

حداقل یکی از کارمندان شما کلید های خو را گم خواهد کرد، و این امر باعث ایجاد نا امنی و هزینه برای مجموعه شما خواهد شد.

قفل های دیجیتال می توانند با از بین بردن نیاز به کلیدهای فیزیکی، زندگی شما را به عنوان یک صاحب مشاغل راحت تر کنند. علاوه بر افزایش امنیت، آنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شوند. دیگر نیازی نیست وقتی یک کارمند کلید را گم کرد قفل ها را تغییر دهید، وقتی یک کارمند از شرکت خارج می شود، قفل ها را تعویض کنید. در عوض، کد آنها را مستقیماً از سیستم مدیریتی خود تغییر می دهید.

گزینه های بسیاری در مورد قفل های دیجیتال سیستم های امنیتی وجود دارد، بنابراین می توانید یکی از مواردی را انتخاب کنید، که مناسب برای تجارت شما باشد. برای جزئیات بیشتر در مورد انواع قفل دیجیتال  و ویژگی های آنها، اطلاعات،  قیمت گذاری و موارد دیگر را بخوانید.

قفل دیجیتال هوشمند hooshmandi.com
قفل دیجیتال هوشمند hooshmandi.com

انواع قفل دیجیتال

هر کسب و کار منحصر به فرد است، به این معنی که نوع قفل انتخاب شده شما به نیازهای کسب و کار شما و قابلیت های هر قفل بستگی دارد.

بسیاری از قفل ها، صرف نظر از نوع آن، در صورت فراموش کردن  کد، چندین روش بدون کلید را برای باز کردن قفل درب ارائه می دهند.

قفل با صفحه کلید

یک مدل قفل با صفحه کلید برای باز کردن درب به یک پین نیاز دارد. نصب و نگهداری آنها بسیار آسان است و می توانید کدهای مختلفی را به کاربران مختلف اختصاص دهید. شما می توانید PIN را در هر زمان تغییر دهید، به شما امکان می دهد دسترسی به ساختمان خود را به راحتی مدیریت کنید.

قفل های دیجیتال لاک استار دارای مکانیزم های محافظتی  هستند که پس از سه بار وارد کردن کد نادرست خاموش می شوند. همه مدل ها دارای صفحه لمسی هستند.

قفل دیجیتال | قفل هوشمندقفل هوشمند

قفل های هوشمند از محبوب ترین گزینه ها هستند. آنها به شما امکان می دهند از طریق اتصال دستگاه مرکزی هوشمند به قفل های خود متصل شوید، بنابراین می توانید قفل های خود را از هر جای دنیا از طریق یک برنامه تلفن همراه از راه دور کنترل کنید.

بسیاری از قفل های هوشمند قابلیت بلوتوث را ارائه می دهند، که می تواند در مسافت مشخص، درب های شما را به طور خودکار باز کند. اما اینگونه قفل ها به راحتی قابل هک هستند.

قفل دیجیتال کارتی

شما به سادگی کارت را در برابر سنسور قفل قرار میدهید تا باز شود. برای باز کردن قفل های متعدد می توان از یک کارت اصلی برنامه ریزی شده استفاده کرد، بنابراین، به عنوان مثال، یک کارت می تواند به شما اجازه ورود به درهای اصلی، جانبی و اداری را بدهد.

قفل های بیومتریک یا اثر انگشتی

قفل های بیومتریک گزینه قفل دیجیتال محبوب و به روز است. می تواند با اسکن اثر انگشت شما درب را باز کنید. این گزینه بسیار مطمئن است، زیرا اثر انگشت ها همگی منحصر به فرد هستند و جعل آن بسیار مشکل است. همچنین گزینه ای مناسب برای افرادی که مجبور نیستند کلیدی را با خود حمل کنند، به این معنی که همیشه اثر انگشتشان به آنها دسترسی می دهد.

قفل های بیومتریک درب با اسکن اثر انگشت و تبدیل آن به یک الگوی عددی کار می کنند، که سپس به سیستم می گوید قفل درب را باز کند. از آنجا که این سیستم به اتصال بسیار وابسته است، به دنبال یک مدل با گزینه پشتیبان گیری مانند صفحه کلید یا قفل مکانیکی باشید تا در صورت عدم امکان اسکن اثر انگشت، باز هم بتوانید ورود به سیستم را بدست آورید.

بسیاری از مدل ها دارای 100 عدد اثر انگشت هستند که می توانند در آن ذخیره شوند.

قفل دیجیتال | قفل هوشمندنحوه انتخاب قفل دیجیتال

هنگام انتخاب قفل دیجیتال، اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که کدام نوع قفل به بهترین وجه مناسب تجارت شما است. اگر نمی خواهید کلیدهای فیزیکی، یا کارتهای دسترسی را به آنها بدهید، قفل  با صفحه کلید اغلب پشنهاد خوبیست.

باید در نظر بگیرید که چند کد نیاز دارد. بسیاری از قفل ها تعداد کدهایی که می توانند پشتیبانی کنند محدود هستند.  در صورتی که قفل های دیجیتال لاک استار 100 کاربر را پشتیبانی می کند. شما همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا به یک قفل دیجیتال هوشمند نیاز دارید که از هر جای دنیا به شما گزارش ارسال کند و اجازه دسترسی بدهد یا خیر یک مد معملی برای کار شما مناسب است.

قدم بعدی این است که تعیین کنید کدام ویژگی ها ضروری هستند و بدون چه ویژگی هایی مشکلی برای شما ایجاد نمی شود. آخر اینکه، چه نوع قفل دیجیتالی را می خواهید. کارتی، برنامه تلفن های هوشمند، کد، اثر انگشت یا ترکیبی از همه ی این قابلیت ها؟

نشانگر مصرف

مهم نیست که چه نوع قفل دیجیتالی را انتخاب کنید، به دنبال آن باشید که دارای نشانگر مصرف باتری  باشد و در صورت نیاز به تعویض باتری به شما هشدار دهد این یک ویژگی مهم است، زیرا به شما کمک می کند قبل از اتمام باتری و از کار افتادن دستگیره باتری ها را تعویض نمایی این قابلیت نیز در قفل های دیجیتال لاک استار به صورت اخطار صوتی وجود دارد.

ادغام

دارا بودن قابلیت های مختلف کد، کارت، اثر انگشت به صورت یک جا و برای بالا بردن امنیت داشتن قابلیت ادغام دو حالت برای باز شدن درب مانند:  کد / کارت،  کد / اثر انگشت و… . این قابلیت نیز در قفل های دیجیتال لاک استار موجود  است .

دوام

دوام مهم است. از آنجا که احتمالاً این قفل در  محیط خارج خواهد بود، مستعد موارد مختلفی است. بررسی کنید که آیا قفل ضد آب، ضد سرما، مقاوم در برابر حرارت و غیره است یا خیر.

قیمت گذاری

قیمت قفل دیجیتال  بستگی به قابلیت، ویژگی ها، نصب، اتصال و تجهیزات مورد نیاز و همچنین تعداد قفل های مورد نیاز شما دارد.  به صورت تقریبی، مدلهای با کیفیت از 2.850.000 تا 7.500.000 هزار تومان در هزینه متغیر هستند.

سؤالات متداول درباره قفل دیجیتال

اگر باتری تمام شود چه کاری باید انجام دهم؟

قفلی را توصیه می کنیم که دارای هشدار باتری باشد. اگر باتری ها تمام شود، در قفل های دیجیتال لاک استار یک خروجی انرژی اضطراری در دستگیره وجود دارد که به راحتی با اتصال به آن انرژی وارد دستگیره شده و شما میتوانید از طریق وارد کرد کد، کارت ویا اثر انگشت وارد شده و باطری را تعویض کنید.

آیا با رفتن برق، قفل  از کار متوقف می شود؟

خیر، قفل های دیجیتال لاک استار به دلیل کارکردن با باتری  همچنان به کار خود ادامه می دهند. با این حال، قفل دیجیتال لاک استار دارای جای کلید پنهان هستند که میتوان در صورت لزوم از کلید میکانیکی برای باز کردن درب استفاده کرد. بنابراین یک روش جایگزین برای ورود به ساختمان دارید.

قفل های دیجیتال برای نصب چقدر فنی هستند؟

اگرچه آنچه ممکن است برای شخص دیگری فنی تلقی شود، ممکن برای دیگری ساده باشد، هوشمندی  برای نصب آموزش تصویری ارائه می دهد.

آیا قفل نیاز به سیم دارد؟

خیر، هیچ کدام از مدل های قفل دیجیتال لاک استار نیاز به سیم کشی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *