سناریو اتاق کودک

سناریو اتاق کودک


تعریف سناریو

در تعریف سناریو اتاق کودک هوشمند طرح های متفاوتی را می‌توان داشت. دما و نور بنا به ساعت و فعالیت کودک همیشه متغیر و ایده آل می‌باشد. هنگامی که شما در منزل حضور ندارید، از طریق دوربین می‌توانید از هر جایی بر کودک خود کنترل داشته باشید و از طریق سنسورهای نصب شده از مقدار استفاده کودک از تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی مطلع  و در صورت نیاز آن را کم یا زیاد کنید.

دمای اتاق

با وجود سنسورهای نصب شده برای کنترل دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی دما داخل همیشه با دمای بیرون تنظیم است. در نتیجه در اتاق دمایی مطلوب در تمام ساعات دارد.

امروزه یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها با آن درگیر هستند این است که به دلیل مشغله کاری زیاد زمان زیادی در منزل حضور ندارند و نمی‌توانند کنترل درستی بر فرزندان داشته باشند. با اجرای سناریو کودک یکی از کارهایی که شما می توانید انجام دهید با نصب ماژول مخصوص پریز برق هوشمند دیجیتال، همیشه میتوانید از هر جایی مقدار استفاده از تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی و کنسول های بازی فرزندان خود را بدانید و برای کنترل آن اقدام نمایید.

سناریو اتاق کودک

مراقبت از نوزاد

سناریو اتاق کودک هوشمند | در این طرح با استفاده از دوربین‌های تحت شبکه مخصوص اتاق کودک، مراقبت از کودک در هر زمان و مکان امکان‌پذیر است. در این سیستم با قابلیت پخش لالایی و ارتباط صوتی دوطرفه، امکان ارتباط سریع و آسان والدین با کودک وجود خواهد داشت. ضمن این‌که در کنار قابلیت دید در شب دوربین، با تشخیص صدای گریه کودک، به سرعت به والدین هشدار داده می‌شود.

چرا خانه هوشمند دیجیتال

خانه ای که با داشتن قابلیت های بی شمارش همیشه در خدمت شماست و شما از استفاده از این قابلیت ها لذت خواهید برد. تصور کنید خانه ای دارید که تمام سلایق شما را می داند. حضور شما را حس می کند. گرم بودن و سرد بودن محیط را حس کرده و نسبت به علاقه شما تنظیم می نماید. تمامی دستورات شما را به دستگاه های الکترونیکی منزل به صورت خودکار می دهد و شما وقتی در منزل هستید به معنای واقعی استراحت می کنید. و آسایش و آرامش خواهید داشت زیرا همیشه یک دستیار هوشمند دیجیتال آماده اجرای دستورات شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *