شرایط خرید قفل اثر انگشتی

شرایط خرید قفل اثر انگشتی


برای خرید قفل اثر انگشتی میتوانید. به فروشگاه بزرگ هوشمندی مراجعه نمایید. این فروشگاه سالها است. که در زمینه فروش انواع قفل، دستگیره و.. فعالیت دارد. قفلها تاریخچه ای طولانی مدتی دارند. از همان زمانهای گذشته انسانها برای حفاطت جان و مال خود، از قفل استفاده میکردند. بنابراین تاریخچه قفل بسیار طولانی است.

برای انسانها در سراسر جهان، محافظت از اموال و وسایل گرانبها بسیار مهم است. قفل وسیله ای است که میتوان در این امر به آن اعتماد کرد. قفلها انواع گوناگونی دارند. از زمان طراحی و تولید اولین قفلها تا الان تغییرات زیادی به وجود آمده است. همانگونه که پیشرفت علم و تکنولوژی در تمامی تجهیزات و وسایل تاثیرگذار بوده است. در طراحی و تولید قفلها نیز پیشرفت تاثیر گذاشته است.

حتما در اطراف خود انواع مختلف قفل و دستگیره را دیده اید. مثلا قفل دیجیتال، قفل کارتی، دستگیره دیجیتال. قیمت قفلها از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. در مجموعه هوشمندی میتوانید قفلهای با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نمایید. هر چقدر میزان کیفیت قفل بالا باشد، به همان اندازه قیمت آن نیز بالا است.

برای خرید قفل اثر انگشتی با تنوع بالای رو به رو هستید. شما عزیزان برای خرید انواع قفل میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه هوشمندی مراجعه نمایید. اگر قفلی را خریداری کردید اما در مورد کار با آن قفل اطلاعات نداشتید. میتوانید از کارشناسان و مشاوران ما اطلاعات کامل را دریافت نمایید. یکی از جدیدترین نوع قفلها، قفل اثر انگشتی است.

واژه ای که همیشه در کنار قفل آمده است. کلید است. در واقع کلید، مکمل قفل میباشد. اما نکته ای قابل توجه این است که قفلهای جدید به خصوص قفل اثر انگشتی دیگر نیازی به کلید ندارد. و همین امر باعث توجه زیاد به این قفل شده است.

دلایل خرید قفل اثر انگشتی

زمانی که به دنبال خرید قفل هستید. انواع مختلف قفل را مشاهده میکنید. برای انتخاب خود در خرید قفل باید به یکسری شرایط و عوامل توجه نمایید. مثلا اینکه قفل را برای چه محیطی میخواهید. یا اینکه بودجه ای شما برای خرید قفل چقدر است. یا اینکه به چه اندازه به امنیت ایجاد شده توسط قفل نیاز دارید.

تمامی این عوامل در انتخاب خرید قفل اثر انگشتی یا هر قفل دیگری تاثیر گذار است. قفلهای که در گذشته تولید میشدند و مورد استفاده مشتریان قرار میگرفتند. کاملا ساده و معمولی بودند. درجه ایجاد امنیت این قفلها بسیار پایین بود. قفلهای که با استفاده از کلید باز میشوند. مشکلات و معایب زیادی دارند. مثلا جا گذاشتن کلید، شکستن کلید در درب، امنیت پایین.

اما قفلهای امروزی دیگر این معایب و مشکلات را به همراه ندارند. مخصوصا در این نوع از قفلها. انگشت شما همیشه همراه شما است. احتمال جا گذاشتن کلید و یا شکستن کلید دیگر وجود ندارد. یکی دیگر از قابلیتهای این قفلها این است. که میتوان چندین اثر انگشت را در سیستم قفل وارد کرد. تا اعضای خانه به راحتی بتوانند وارد و یا خارج از خانه شوند.

شیوه ای عملکرد قفل اثر انگشتی

ساخت قفل اثر انگشتی به صورت بیومتریک است. بعد از اینکه خرید قفل اثر انگشتی اتفاق افتاد. و قفل را نصب نمودید، عملکرد قفل به این صورت است. قفلها دارای یک قسمت سنسور حساس اثر انگشت هستند. فرد انگشت خود را در قسمت مشخص شده قرار میدهد. سپس سیستم اثر انگشت را به شکل داده اعدادی تبدیل میکند.

بعد از آن اثر انگشت ثبت و اسکن میشود. هر بار که افراد انگشت خود را روی قفل قرار میدهند، اثر انگشت آنها اسکن میشود و درب باز میشود. الگوی اثر انگشت هر فردی تنها متعلق به او است. به هیچ وجه امکان کپی وجود ندارد.

مزایا و ویژگیهای قفل اثر انگشتی

  • دارای امنیت بالا هستند
  • عدم نیاز به حمل و جا به جایی کلید
  • همراه بودن همیشگی انگشت
  • عدم جا ماندن و شکستن کلید در درب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل اثر انگشتی روی این لینک کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *