قفل دیجیتال هوشمند

قفل دیجیتال درب های خانه هوشمند

اگر شما  از آن دسته مالکان خانه هستید که دائماً نگران است که آیا درها را قفل کرده اند یا خیر، این اشکالات با قفل های سنتی همراه است. قفل ها برای امنیت خانه شما بسیار حیاتی می باشند، ما اغلب خودمان را برای اطمینان خاطر چندین بار چک میکنیم که کلید ها را همراه داریم یا خیر. نگرانی در مورد امنیت خانه شما می تواند استرس غیرضروری زیادی به روی شما بیاورد. قفل دیجیتال درب های خانه هوشمند نگرانی شما را از بین می برد.

اگر از آن  صاحبان خانه هایی که می خواهند قفل ها را با تلفن هوشمند کنترل کنند. برایشان اهمیت دارد در هر ساعت از روز قابل کنترل باشد، مرتباً برای امنیت و آرامش بیشتر کنترل میکنند هستید، پس وقت آن است که قفل هایتان قفل دیجیتال شوند!

قفل دیجیتال | قفل هوشمندقفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند | قفل دیجیتال لاک استار کار را به اتمام می رساند: مزاحمان را دور می کنند و به ما اجازه می دهد شب ها خوب بخوابیم. اما چه می شود اگر قفل های شما فقط با یک کلید ساده یا چرخش یک اهرم محدود کار کنند؟

قفل دیجیتال برای همه از صاحبان خانه در مناطق جرم و جنایت بالا گرفته تا صاحبان مهمانخانه ها و افرادی که بطور منظم از مشاغل دور هستند، جذاب است. اگر به دنبال امنیت و راحتی بیشتری هستید، وقت آن است که به روز شوید.

قفل های خود را از هرجا دنیا کنترل  کنید: قفل های دیجیتال مستقیماً از تلفن هوشمند شما کنترل می شوند. تا زمانی که wi-fi را فعال کرده اید یا روی داده ها قرار دارید، می توانید وضعیت قفل های خود را مشاهده کرده و آنها را در روی صفحه نمایش خود کنترل کنید.

قفل های متصل: وقتی می گوییم یک قفل هوشمند است به این معنی است که از طریق برق و Wi-Fi و دستگاه مرکزی فعال می شود. در اصل، این بدان معنی است که قفل می تواند به شبکه ای وصل شود که دسترسی خصوصی به آن دارید.

قفل دیجیتال هوشمند hooshmandi.com
قفل دیجیتال هوشمند hooshmandi.com

3 مزایای قفل دیجیتال :

1 بدون کلید بیشتر: آیا مرتباً در حال اشتباه داشتن کلیدهای خانه خود هستید؟ چه کسی نیست؟ باهوش باشید و در کل نیاز به کلیدها را از بین ببرید.

2 کنترل 24/7: هرگز نگران این نباشید که آیا درب پشت قفل است یا خیر یا اینکه چه کسی در طول روز به خانه شما دسترسی پیدا کرده است. هنگامی که قفل های شما از طریق یک برنامه کنترل می شود، شما همیشه در حال کنترل هستید.

3 امنیت سخت تر: وقتی قفل های شما بخشی از یک شبکه امنیتی هوشمند است، می توانید بستری را داشته باشید  که چه کسی در آن اجازه ورود دارد و چه کسی خیر، قفل ها را کنترل کنید تا هرگز به دلیل باز بودن درب قربانی نشوید.

آیا شما هنوز هم با قفل های سنتی وقت خود را تلف می کنید؟ پس شاید زمان آن رسیده باشد که قفل هوشمند دیجیتال  را برای خانه خود در نظر بگیرید. امنیت و راحتی اضافه شده در  آنها از محبوب ترین بخش های امنیتی خانه شما خواهد شد به روز باشید.

برای مشاهده انواع قفل های هوشمند دیجیتال شرکت آرمان الکترو پارس هوشمند، همینجا بر روی کلمه قفل دیجیتال کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *