قیمت خرید قفل اثر انگشتی

قیمت خرید قفل اثر انگشتی


برای استعلام قیمت خرید قفل اثر انگشتی میتوانید. یا به صورت حضوری به فروشگاه بزرگ هوشمندی مراجعه نمایید. و یا از طریق راه های درج شده در وب سایت با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید. شما به دنبال هر نوع قفل و دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، قفل شیشه میرال و…. که باشید. میتوانید به راحتی در این فروشگاه آنرا بیابید.

وجود برندهای مختلف، قیمت منصفانه و مناسب، تنوع در قفل و دستگیره باعث شده است. که مجموعه بزرگ و موفق هوشمندی در کرج، بسیار شناخته شده باشد. یکی از قفل های که امروزه بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. قفل اثر انگشتی می باشد. در ادامه قصد داریم که در مورد این قفل توضیحات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.

تا اگر به دنبال خرید این نوع قفل هستید، تمامی مزایا و ویژگی های آنرا بشناسید. و با خیالی آسوده آنرا خریداری نمایید. قبل از اینکه بخواهیم، در مورد این قفل های جدید و مدرن صحبت کنیم. باید در مورد قفل های قدیمی که اکثر ما آنها را دیده ایم و با آنها کار کرده ایم بگوییم. همانطور که میدانید، قفل های قدیمی از امنیت پایینی برخوردار بودند.

همچنین برای قفل و باز کردن درب نیاز به کلیدهای مکانیکی بود. استفاده از این کلیدها دارای معایبی مانند، شکسته شدن در درب، کپی کردن، گم شدن، حمل پر دردسر دسته کلید و… بود. اما با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، و روی کار آمدن قفل و دستگره های جدید، دیگر افراد از دردسر قفل های قدیمی رها شده اند.

امروزه قفل و دستگیره های جدیدی به روی کار آمده اند، که دسترسی راحتی برای افراد دارند. برای مثال قفل اثر انگشتی، قفل کارتی، تشخیص چهره و صدا، همگی از جدیدترین قفل ها به حساب می آیند. که مزایای فراوانی دارند.

 قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی همانگونه که از نامش مشخص است. با اثر انگشت باز میشود. امکان نصب بر روی هر دربی وجود دارد. بعد از اینکه قفل را خریداری کردید. و آنرا بر روی درب، منزل، شرکت و یا فروشگاه خود نصب نمودید. در ابتدا باید انگشت خود را بر روی قسمت اسکنر قرار دهید. تا اطلاعات شما به صورت داده و اعداد در سیستم ثبت شود.

بعد از آن هر بار که انگشت خود را روی بخش اسکن قرار دهید. سیستم آنرا شناسایی میکند. و قفل باز میشود. اگر اثر انگشتی روی سیستم ثبت نشده باشد. قفل درب باز نمیشود. یکی دیگر از ویژگی های قفل اثر انگشتی این است که میتوان هر تعداد اثر انگشتی را در آن ثبت نمود. بنابراین برای شرکت های که ورود و خروج کارمندان در آنها با اهمیت است. بسیار مناسب است.

مزایای قفل های جدید و مدرن

  • زمانی که از قفل اثر انگشتی استفاده میکنید. دیگر نگران گم شدن کلید نیستید. زیرا اثر انگشتتان همیشه با شماست. و هیچ گاه پشت درب نمی مانید. یکی دیگر از مشکلات استفاده از کلید مکانیکی حمل پر درسر کلید است. اما در این مدل قفل دیگر نیازی به حمل کلید ندارید.
  • اگر بخواهیم انواع قفل های جدید به خصوص قفل رمزی را با این مدل قفل مقایسه کنیم. باید بگوییم که، این قفل ها از امنیت بیشتری برخوردار هستند.به طوریکه اثر انگشت بالاترین سطح امنیت را دارند. و به هیچ وجه امکان کپی و تقلید وجود ندارد.
  • از دیگر ویژگی های این قفل امکان دسترسی راحت و آسان برای کاربران است. در واقع زمانی که شما انگشت خود را روی اسکنر قرار میدهید. در صدم ثانیه، سیستم اثر انگشت شما را اسکن میکند. و درب را باز می نماید.  اما در قفل های دیگر این سرعت بالا وجود ندارد. و همچنین اگر اثر انگشتی ثبت نشده باشد. درب باز نمیشود.
  • گذشت زمان، عاملی برای از بین رفتن کیفیت این قفل نمیشود. برخی بر این باورند که اگر از این قفل ها استفاده مدام شود. با گذشت زمان خط و خش روی اسکنر به وجود می آید. و به این ترتیب کیفیت قفل پایین می آید. که به هیچ وجه این اتفاق در قفل اثر انگشتی رخ نمیدهد.
  • یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این قفل غیر قابل هک بودن آن است.زیرا اثر انگشت هیچ فردی را نمیتوان کپی و هک کرد.
  • در اکثر شرکت ها و مجموعه ها از قفل اثر انگشتی استفاده میشود. زیرا هم امنیت شرکت را بالا میبرد. هم این امکان وجود دارد. تا اثر انگشت تمامی کارکنان ثبت شود. و ورود و خروج آنها در سیستم گزارش گیری درج شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل اثر انگشتی روی این لینک کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *