قیمت خرید قفل هوشمند

قیمت خرید قفل هوشمند


خرید قفل هوشمند. امروزه طرفداران زیادی یافته است. برای خرید، میتوانید به فروشگاه بزرگ هوشمندی مراجعه نمایید. اگر امکان مراجعه حضوری نداشتید. میتوانید با شمارههای درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان ما همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند. قفلها و دستگیرههای موجود در این فروشگاه کاملا هوشمند و مدرن هستند.

شما عزیزان به دنبال هر قفلی باشید. در این فروشگاه بزرگ میتوانید آنرا پیدا کنید. وجود تمامی برندهای با کیفیت، ارائه مناسبترین قیمتها. باعث شده است که این فروشگاه معتبر مشتریان زیادی در سراسر کشور داشته باشد. در این مطلب قصد داریم که در مورد یک قفل کاربردی و رایج صحبت کنیم.

قبل از اینکه بخواهیم اطلاعات این قفلها را برای شما بازگو نماییم. باید به این موضوع اشاره کنیم که، قفلها تاریخچه ای بسیار قدیمی دارند. انسانها از همان سالهای دور و گذشته همواره به دنبال وسایل و راهی بودند. تا از جان و اموال خود محافظت کنند. بهترین گزینه برای اینکار طراحی و تولید قفل بود.

قفلها در گذشته بسیار معمولی و ساختار ساده ای داشتند. متاسفانه با مرور زمان سارقین به این توانایی رسیدند که انواع این قفلها را باز کنند. به این ترتیب امنیت قفل پایین آمد. تا اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرکتهای تولید کننده قفل به دنبال طراحی و تولید قفلهای مدرن افتادند.

به این صورت بود، که خرید قفل هوشمند، قفل دیجیتال در بین مردم گسترش یافت. تا اینکه امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از قفلهای قدیمی و ساده استفاده کند. قفلهای قدیمی علاوه بر اینکه امنیت پایینی داشتند. مشکلات و معایب دیگری نیز به همراه داشتند. برای مثال میتوان به شکستن کلید در قفل و یا جا ماندن کلید درب خانه اشاره کرد. اما قفلهای جدید خوشبختانه دیگر این مشکلات را ندارند. و استفاده از آنها به راحتی انجام میشود.

کاربرد قفل هوشمند

استفاده و خرید قفل هوشمند برای هر مکان و مرکزی امکان دارد. هر فردی میتواند، این قفلها را برای منزل، شرکت، فروشگاه خود تهیه نماید. امنیت این قفلها بسیار بالا است. و این اطمینان را به صاحبان خانه و یا شرکت میدهد. تا به خیالی آسوده مکان مورد نظر را ترک نمایند. گفتیم که قفلهای قدیمی مشکلاتی به همراه داشتند. که این قفلها از آن مشکلات مبرا هستند.

باز شدن این نوع از قفلها به روشهای متنوعی انجام میشود. و بنا به خواسته ای خریداران است. بیشتر از روش، اثر انگشت، رمز با اعداد، رمز به صورت الگو، کارت، چهره عمل میکنند. حتی برخی از افراد از تلفن همراه خود نیز برای بازکردن درب بهره میبرند.

از دیگر مزایا و ویژگیهای قفل هوشمند میوان به دسترسی آسان و راحت اشاره کرد. در واقع عملکرد بازگشایی درب میتواند در مدت زمان کوتاهتری نسبت به کلید و قفل قدیمی صورت گیرد. طراحان و تولید کنندگان این قفلها به چند مورد توجه ویژه ای دارند. مورد اول ایجاد امنیت بسیار بالا است. موضوع دوم طراحی شیک و زیبا است. معمولا طراحی این قفلها به صورت لوکس و مدرن انجام میشود. تا در محلی که نصب شده جلوه ای زیبایی بدهد.

انواع قفل مدرن و هوشمند

دستگیرهها و قفلها امروزه به روشهای متفاوتی عمل میکنند. در ادامه مطلب برخی از این موارد را با هم بررسی میکنیم.

قفل هوشمند اثر انگشتی:

همانطور که از نام این نوع قفل مشخص است. بازگشایی آن به صورت بیومتریکی اثر انگشت هر فرد است. این مدل از قفلها به اینگونه هستند که بر روی قفل یک سیستم و یا پنل مخصوص اثر انگشت طراحی و تعبیه شده است. که هر فردی اثر انگشت خود را در سیستم ذخیره و اسکن میکند. از مزایای این قفلها این است که محدودیتی در ثبت اثر انگشت ندارند.

حتما میدانید که اثر انگشت هر فرد تنها متعلق به اوست. و به هیچ وجه نمونه ای دیگری از آن وجود ندارد. و امکان کپی کردن نیست. به همین دلیل امنیت این مدل از قفلها بسیار بالا است.

قفل تشخیص چهره:

مدل دیگر برای خرید قفل هوشمند ارزان که باید آنرا بشناسیم. قفل تشخیص چهره است. این مدل از قفلها جدیدترین و در واقع پیشرفته ترین نوع قفلها است. در بدنه و ساختار این قفل دوربین طراحی و تعبیه شده است. و قابلیت تشخیص چهره ای افراد را دارد. به این صورت است که چهره ای افراد را اسکن میکند و با شخص مجاز مظابقت میدهد. اگر چهره تطابق نداشته باشد. درب باز نمیشود.

قفل هوشمند کارتی:

نام دیگر قفل کارتی، قفل هتلی است. این مدل از قفلها بیشترین کاربردشان در میان هتلداران است. باز شدن این قفلها به این صورت است. که با نزدیک کردن کارت مخصوص به قفل، قفل عمل میکند و باز میشود. استفاده از این قفل بسیار آسان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل هوشمند روی این لینک کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *