قفل دیجیتال هوشمندی

قفل دیجیتال هوشمندی


آشنایی با قفل دیجیتال هوشمند و قیمت آن

برای آشنایی با لیست قیمت قفل هوشمند دیجیتال باید بدانید که قفل الکترونیکی یا همان قفل دیجیتال هوشمند قفلی است که با استفاده از جریان الکتریکی کار می کند. قفل های هوشمند گاهی با یک مونتاژ کنترل الکترونیکی که مستقیماً روی قفل نصب می شود، کار می کنند. قفل های دیجیتال ممکن است به یک سیستم کنترل دسترسی متصل شوند. از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: حذف کلید. در قفل الکترونیکی می توانید دسترسی به ورود را اضافه و حذف کنید. کنترل دسترسی خوب، جایی که زمان و مکان فاکتورهایی مهم  هستند. ثبت ورودی ها. قفل های الکترونیکی همچنین می توانند از راه دور کنترل  شوند، هم برای قفل کردن و هم برای باز کردن قفل.

آیا واقعاً قفل های هوشمند بهتر هستند؟

می توانید از صنعت میهمان نوازی بخاطر اینکه در نهایت قفل ها را وارد عصر دیجیتال کرد، تشکر کنید. هتل ها مدت ها قبل آموخته اند که کلیدها به راحتی از بین می روند و برای جایگزینی گران قیمت هستند و ساده برای کپی کردن، زیرا دزدها می توانند قفل ها را انتخاب کنند یا به سادگی کپی های یک کلید را تهیه کنند تا امکان دسترسی بی وقفه در آینده را برایشان فراهم کند. از طرف دیگر، میهمانان هتل به آسانی کارتهای اصلی ( و در بعضی موارد راه های مبتنی بر تلفن های هوشمند) را به عنوان اصلی ترین وسیله ورود به اتاق خود پذیرفته اند. راه حل الکترونیکی بسیار ساده تر است. کارت کلید هتل را گم کردید؟ جایگزینی آن کار بزرگی نیست.

اما بزرگترین فواید سیستم های ورود با قفل الکترونیکی این است که بسیار قابل تنظیم هستند. قفل های دیجیتال را می توان در هر لحظه کنترل  کرد. صاحب ملک می تواند سابقه باز شدن هر درب را داشته باشد. در یک محیط پیشرفته تر، می توان کلیدهای مختلفی را برای همان قفل ایجاد کرد. بنابراین یک صاحب خانه می تواند بگوید چه زمانی هر یک از اعضای خانواده وارد شده اند. در مسافرت هستید  و صرفاً می خواهید دسترسی موقت به کارمندان، ارائه دهندگان خدمات یا  … بدهید این کار به سادگی انجام می شود. قفل های دیجیتال یک نسخه باورنکردنی از روش قدیمی انجام کارها هستند.

 آماده برای پرش به فناوری قفل هوشمند هستید؟

در اینجا انتخاب های برتر بازار در حال حاضر را برای بررسی های بیشتر به شما معرفی می کنیم و لیست قیمت قفل هوشمند دیجیتال را ارائه می کنیم.

قیمت قفل هوشمند و قفل دیجیتال 8015 FMT

قیمت قفل دیجیتال (8015 FMT) قابلیت باز کردن درب با رمز و کارت را دارد. قیمت قفل دیجیتال به دلیل نوسانات تغییر پیدا می کند به همین دلیل برای خرید قفل دیجیتال 8015 FMT با شماره زیر تماس بگیرید.

تماس برای گرفتن قیمت قفل دیجیتال و خرید قفل دیجیتال : 09395727474

قفل هوشمند دیجیتال 8015 FMTقیمت قفل دیجیتال و قفل هوشمند 8028

قیمت قفل دیجیتال و قفل هوشمند 8028،   قابلیت باز کردن درب از طریق اثر انگشت، رمز و کارت را دارا می باشد. همچنین شما توانایی کنترل قفل هوشمند را از هر جایی که هستید دارید.

تماس برای خرید قفل دیجیتال و قفل هوشمند 8028 :  09120309345

قفل هوشمند شرکت هوشمندیقیمت قفل هوشمند N8015

قیمت  قفل هوشمند 8015N  قابلیت کنترل از هر جایی که هستید را دارد و درب را از طریق رمز و کارت باز می نماید.

تماس برای خرید قفل هوشمند  8015N : 09125769793

قفل هوشمند دیجیتال
قفل هوشمند دیجیتال8015هوشمندی
قیمت قفل الکترونیکی S60

قیمت  قفل الکترونیکی  این قفل دیجیتال هوشمند تمام اتوماتیک می باشد و از طریق اثر انگشت، کارت و رمز درب را باز می نماید.

تماس برای خرید قفل الکترونیکی S60 : 09120309345

قفل دیجیتال هوشمند Hooshmandi

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *