قفل دیجیتال هوشمند آرمان الکتروهوشمندپارس

قفل دیجیتال هوشمند آرمان الکتروهوشمندپارس


قفل دیجیتال هوشمند درب چیست؟

قفل دیجیتال هوشمند درب ها راه حل امنیتی برای ساختمانهایی که به یک وسیله قابل اعتماد برای کنترل دسترسی احتیاج دارند، فراهم می کند. جایی که تخصیص کلید به دلیل حجم افراد ورودی و خروج از ساختمان کارایی بالا دارد.

قفل های دیجیتال  همچنین راهی بدون کلید برای ورود به محل های تجاری، خانه ها و مدارس را بدون نیاز به حمل مجموعه ای از کلیدها ارائه می دهند.

2 نوع اصلی قفل دیجیتال وجود دارد:

الکترونیکی – برق مورد نیاز (با باتری)

مکانیکی –  بدون نیاز به قفل  دارای دکمه فشار مکانیکی می باشد (استاندارد استاندارد BS8607 انگلیس که برای تست این نوع قفل ها تولید شده است)

چه نوع قفل دیجیتالی الکترونیکی وجود دارد؟

صفحه کلید الکترونیکی –  فقط یک کد را وارد کنید تا دسترسی پیدا کنید

بیومتریک – به عنوان مثال تشخیص اثر انگشت

کارت های هوشمند –  بیشتر در هتل ها و ساختمان های اداری استفاده می شود.

انتخاب قفل دیجیتال مناسب منزل
انتخاب قفل دیجیتال مناسب منزل

قفل دیجیتال روی چه نوع درب هایی قابل نصب است؟

بسته به مدل انتخاب شده، قفل های دیجیتالی را می توان در انواع درب ها از جمله چوبی ضد سرقت  و UPVC نصب کرد.

درب های UPVC

درب های چوبی و ضد سرقت

درب های آلومینیومی و شیشه ای

درهای بیرونی

تولیدکنندگان کارایی  متناسب با هر سطح از امنیت، برای نصب درب داخلی با اولویت کم از طریق گزینه های سبک، متوسط ​​و سنگین را، ارائه می دهند.

مقاوم ترین قفل های دیجیتال:

مقاوم ترین قفل های دیجیتال قادر به تحمل هر گونه ورود غیر مجاز می باشد، جز تخریب کامل و خدمات قابل اعتماد برای سال ها حتی در صورت نصب روی درب های خارجی که در معرض ترافیک سنگین استفاده شدید از آنها می باشند، خدمات قابل اطمینان سال ها ارائه می شوند.

چرا از قفل دیجیتال استفاده کنیم :

چرا از قفل دیجیتال استفاده کنیم؟ ما مدت زمان زیادی است که با قفل های دیجیتال آشنا شده ایم و وارد زندگی هایمان  شده است. بخشی از ما قبولش کردیم و بخشی دیگر هنوز باور نداریم که قفل دیجیتال امنیت و راحتی با خود به همراه دارد. بعضی از این قفل های هوشمند با استفاده از رمز کار می کنند بخشی با اثر اگشت و یا کارت. بیشتر قفل های دیجیتال با ترکیبی از این قابلیت ها وارد بازار شده اند.

امروزه دیجیتال شدن قفل در همه جا کاربرد دارد. از رمز عبور بانکی تا ایمیل های شخصی همه  و همه دارای قفل دیجیتال هستند. حتی ماشین ها نیز امروزه با کلید های لمسی کار میکنند. برای بالا بودن امنیت این تغییرات داده شده است. حالا برای درب منازل نیز برای بالا بردن امنیت، ما راهی جز استفاده از قفل دیجیتال نداریم.

از سوی دیگر با استفاد از قفل های هوشمند ما راحتی و امنیت را با هم خواهیم داشت. دیگر درب منزل و یا محل کار ما به راحتی قابل باز شدن نیست و افراد سارق فکر وارد شدن به جایی که قفل دیجیتال دارد را نمی کنند زیرا زمان و تخصص باز کردن آن را ندارند. از طرف دیگر خود ما نیز نیاز به همراه داشتن کلید نداشته و به راحتی با استفاده از رمز و یا اثر انگشت وارد خواهیم شد.

خرید قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi |قیمت قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi
خرید قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi |قیمت قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi

چرا از قفل هوشمند استفاده کنیم؟

حال پاسخ سوال: چرا از قفل دیجیتال استفاده کنیم؟ با قفل دیجیتال برای همیشه از جا گذاشتن کلید ها راحت می شویم و نگران ورود غیر مجاز به خانه و محل کار خود نیستیم.

قفل درب های هوشمند راهی برای جایگزینی کلیدها یا اضافه کردن ویژگی های اضافی اتوماسیون مانند قفل از راه دور یا باز کردن قفل است. اگرچه بیشتر در اتومبیل ها یافت می شود، بسیاری از ارائه دهندگان امنیتی، قفل درب هوشمند را برای خانه ها و مشاغل ارائه می دهند.

هر روش قفل دارای جوانب مثبت و منفی است. کلیدهای فیزیکی مانند کلیدهای فلزی، کارتهای کلیدی یا Remote دستی قابل از بین رفتن یا آسیب دیدن هستند، در حالی که کدهای کلیدهای عددی را می توان فراموش کرد (یا توسط شخص اشتباه حفظ شد). کدهای کلیدی می توانند در صورت لزوم توسط کاربر به سرعت و به راحتی تغییر داده شوند، در حالی که تغییر قفل های بدنی و کلیدها بسیار بیشتر درگیر هستند و به سخت افزار و تخصص خاصی احتیاج دارند. خرابی برق برای قفل های درب الکترونیکی کاملاً مشکل ساز است و باعث می شود تا زمان برق دوباره برق قفل یا قفل آن باقی بماند.

در بیشتر قفل های درب های دیجیتال هوشمند، ترکیبی از کنترل قفل جسمی و الکترونیکی را در همان درب پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، شما ممکن است یک کلید فیزیکی برای تنظیم و تهیه نسخه پشتیبان اضطراری داشته باشید، اما برای قفل کردن و باز کردن قفل درب به صورت روزانه از ریموت یا صفحه کلید استفاده کنید. این لایه ای از راحتی و ایمنی بیشتر را برای کاربر فراهم می کند ، اما ممکن است عملکرد دیگری نیز داشته باشد.

با داشتن یک سیستم خودکار پیشرفته، قفل های درب الکترونیکی را می توان از راه دور کنترل و کنترل کرد.

قفل هوشمند دیجیتال در اتومبیل و مشاغل:

در مورد اتومبیل، این بدان معنی است که می توانید درها را قفل کرده و آنلاک کنید (یا صندوق عقب را پاپ کنید، یا موتور را راه اندازی کنید) در حالی که هنوز کمی از خودرو فاصله دارید. در خانه یا مشاغل، این می تواند به معنای بیشتر باشد. سیستم های خودکار می توانند برای قفل کردن درها برای شما در مواقع تعیین شده در طول روز برنامه ریزی کنند. درست در صورت فراموش کردن برنامه های نظارت از راه دور می توانند به شما امکان دهند از تلفن هوشمند خود استفاده کنید تا درهای قفل شده را ببینید و آنها را از هر جای دنیا قفل کنید. در بدترین حالت، در مواقع اضطراری هنگام دور شدن از خانه می توانید درب خود را از راه دور برای دسترسی سریع، غیر مخرب به آتش نشانی و پرسنل پلیس قفل کنید.

همه بسته های امنیتی منزل شامل قفل درب هوشمند دیجیتال با نظارت از راه دور نیستند. به طور کلی، فقط ارائه دهندگان بزرگتر و برجسته تر از این نوع عملکردهای خودکار پشتیبانی می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *