خرید دستگیره دیجیتال در کرج

خرید دستگیره دیجیتال در کرج


اگر به دنبال خرید دستگیره دیجیتال در کرج، هستید. مجموعه هوشمندی مناسب ترین و معتبرترین فروشگاه در زمینه ارائه، دستگیره و قفل هوشمند و.. است.  شما عزیزانی که به دنبال بالا رفتن امنیت، زیبایی منزل. شرکت یا هر مکان دیگری هستید.

میتوانید یا به صورت حضوری به مجموعه هوشمندی مراجعه نمایید. و یا اینکه از طریق راه های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید. و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما نهایت استفاده را ببرید.

حفظ امنیت امروزه یکی از مهمترین اصول و موارد برای تمامی افراد در سراسر جهان است. اهمیت این موضوع به حدی زیاد است. که شرکتهای تولید کننده قفل و دستگیره زیادی به روی کار آمدند. دلیل وجود شرکتهای تولید کننده قفل و دستگیره توجه زیاد مردم به بالا بودن امنیت است.

در تمامی کشورهای جهان شرکتهای تولید کننده دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، قفل کارتی زیادی وجود دارد. اما نکته مهم اینجاست که تولید چنین محصولی با امنیت بسیار بالا توسط تمامی شرکتها انجام نمیشود. زیرا نیاز به تخصص بالا، دانش، فناوری و تکنولوژی دارد.

یکی از برندهای شناخته شده در این حوزه، برند یال و کیت من است. این برندها در جهان شناخته شده اند. کشورهای مانند آمریکا، ژاپن، کره، و حتی در این سالها چین در زمینه تولید قفل و دستگیره بسیار مطرح شده اند.

کشور چین نیز زمانی که توجه مردم جهان را به قفل و دستگیره هوشمند دیده است. وارد عرصه ای تولید شده است. و تولیدات خود را به بسیاری از کشورها صادر میکند. در این مطلب قصد داریم که در مورد مزایای دستگیره دیجیتال ارزان توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم. تا بیشتر با آن آشنا شوید. و همچنین با خیالی آسوده دستگیره و قفل برای هر مکانی را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید دستگیره دیجیتال

شرکتها با تولید دستگیره دیجیتال و قفل هوشمند، راه حلی برای افراد ایجاد کردند. تا دیگر از قفل های مکانیکی قدیمی و معمولی استفاده نشود. و یا استفاده از این قفل ها را به حداقل رساندند. همانطور که میدانید و در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم.

دستگیره و قفل های که در گذشته تولید میشدند. ساختار بسیار ساده ای داشتند. از همین رو دارای پیچیدگی نبودند. و به راحتی امکان باز شدن آنها برای سارقین وجود داشت. این دستگیره ها نمیتوانستند امنیت یک مکان را تضمین کنند. به این ترتیب مهندسین این حوزه به دنبال راه حلی بودند. تا با افزایش امنیت قفل و دستگیره. تعداد مشتریان خود را بالا ببرند.

در سالهای اولیه که این دستگیره ها تولید شدند. بیشتر برای درب اتومبیل ها مورد استفاده قرار میگرفتند. در واقع این امکان را برای صاحبان اتومبیل ایجاد میکردند تا از راه دور درب اتومبیل خود را باز و یا قفل نمایند.

اما زمانی که تولید کنندگان، به فناوری و تکنولوژی بیشتری دست یافتند. به  دنبال ساخت دستگیره دیجیتال و دستگیره هوشمند برای منازل، شرکت ها، فروشگاه ها بودند. به این ترتیب شرکت ها این نوع قفل و دستگیره پیشرفته را طراحی و تولید نمودند.

مزایا و ویژگی های دستگیره های مدرن و جدید

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مزایا و ویژگی های دستگیره دیجیتال بگوییم. باید توضیحاتی را در مورد دستگیره های قدیمی با ساختار معمولی و ساده ارائه دهیم.حتما شما با دستگیره و قفل های قدیمی که دارای کلید مکانیکی هستند کار کرده اید. میدانید که استفاده از آنها معایبی دارد. برای مثال میتوان به گم شدن کلید، شکسته شدند کلید در درب و یا حمل دسته کلیدهای سنگین، اشاره کرد.

همه ای این موارد و معایب و همچنین دسترسی سخت باعث شدند. تا استفاده از دستگیره و قفل های مدرن و جدید روانه بازار شوند. البته نا گفته نماند که استفاده از این نوع دستگیره ها نیز معایبی دارد که قطعا در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود.

شما در خرید دستگیره دیجیتال با چندین مدل، طرح، برند روبه رو میشوید. روش های باز شدن قفل و دستگیره نیز به چندین شکل امکان دارد. برخی از مدلها با کارت، اثر انگشت، شناسایی چهره، رمز عبور فعال میشوند. هر کدام از این مدل ها ویژگی های منحصربفردی را دارند.

برای مثال در هتل های بزرگ که رفت و آمد زیاد است. صاحبان و مدیران هتل ها از دستگیره و قفلهای جدید و مدرن که کارتی هستند، استفاده میکنند. که هم دسترسی به قفل آسان باشد. که به راحتی با یک کارت باز میشود. و نیاز به حمل دسته کلید نیست. و هم اینکه امنیت اتاق های هتل تضمین میشود. زیرا برای مسافران یک هتل وجود امنیت در اتاق خود از هر چیز دیگری با اهمیت تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگیره دیجیتال روی این لینک کلیک نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *