قیمت خرید قفل شیشه میرال

قیمت خرید قفل شیشه میرال


قیمت خرید قفل شیشه میرال ارزان امروزه یکی از دغدغه های افراد .برای افزایش امنیت فضاها و مکانهای مختلف است. اولین وسیله ای که میتواند امنیت یک مکان را به وجود بیاورد، قفل است. در این مطلب قصد داریم که در مورد انواع قفل توضیحاتی را ارائه دهیم. تا بیشتر با این وسیله ای کاربردی آشنا شوید.

همه ای ما در زندگی خود انواع قفل هوشمند، قفل معمولی، دستگیره دیجیتال. دستگیره هوشمند را دیده ایم. و از آنها استفاده کره ایم. شاید با دیدن انواع مختلف این قفل و دستگیرهها این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا قفلها انواع مختلفی دارند. و در گذر زمان ساختار و ظاهر آنها تغییر کرده است.

نیاز انسان باعث آن شده است که روز به روز علم و تکنولوژی پیشرفت کند.پیشرفت علم تمامی وسایل و تجهیزات را تحت تاثیر قرار داده است. و همچنین باعث شده است. که امکانات و تجهیزات زیادی به وجود بیایند. یکی از مواردی که میتوانیم به آن اشاره کنیم. قفل و دستگیره است. ایجاد امنیت از مال و جان افراد همواره در هر زمانی با اهمیت است.

اگر قفلها امروزه نیز با همان ساختار قدیمی، معمولی و ساده خود. همانند زمانهای گذشته و ابتدایی بودند. امنیتی برای هیچ مکانی تضمین شده نبود. زیرا سارقین به راحتی امکان باز کردن هر قفلی را داشتند. پس نیاز به قفلی وجود دارد که امنیت هر مکانی که در آن نصب میشود را تضمین نماید.

حتما در اطراف خود، درب فروشگاهها و مغازه، نمای ساختمانهایی را دیده اید. که از جنس شیشه هستند. زمانی افراد از شیشه سکوریت استفاده میکنند که این اطمینان را داشته باشند. که به وسیله ای یک قفل مناسب میتوانند امنیت فروشگاه خود را حاصل کنند. خرید قفل شیشه میرال این امنیت را حاصل مینماید

انواع خرید قفل شیشه میرال ارزان

قفل کمری:

خرید قفل شیشه میرال از نوع کمری، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. همانگونه که از نام این قفل مشخص است. محل نصب این قفل در وسط درب شیشه ای است. معمولا این قفل را در بالای دستگیره درب قرار میدهند. تولید این نوع از قفل نیز در طرحهای مختلفی انجام میشود.

برای مثال میتوان به قفل خرچنگی، قفل طرح قلب و شیشه اشاره کرد. قفل کمری اینگونه است که دو طرف درب شیشه ای را به یکدیگر قفل میکنند. از دیگر ویژگیهای این قفل این است که این امکان وجود دارد. تا درب شیشه ای را به دیوار نیز قفل نمایند. جنس قفل شیشه میرال از آهن است. و از دو طرف نیز امکان قفل شدن وجود دارد.

قفل برقی:
یک مدل دیگر از قفل شیشه میرال قفل برقی است. این نوع از قفلها نیز در مدل و طرحهای مختلفی تولید میشوند. از مهم ترین ویژگی استفاده از قفل برقی این است که امنیت بسیار بالای دارند‌. و ویژگی ضد سرقت در درب را ایجاد مینماید. این قفلها را میتوان بر روی هر دربی نصب نمود.

به همین دلیل است که استقبال زیادی از آن شده است. این قفلها را مجهز به سنسور حساس تولید کرده اند. یکی دیگر از ویژگیهای این قفل برقی این است که میتواند با ریموت و یا کنترل نیز باز شوند. که اینگونه دسترسی به قفل برای صاحبین آن آسانتر و در زمان کمتری صورت میگیرد.

قفل کلنگی:

یکی دیگر از انواع خرید قفل شیشه میرال قفل کنگی است. بیشترین کاربرد این قفلها در داخل انواع ساختمانها است. این مدل از قفلها دارای کلید نمیباشند. و فقط برای بسته شدن درب از آنها استفاده میشود. اگر درب شما دو لنگه باشد. از قفل کلنگی برای ثابت نگه داشتن یک لنگه از درب استفاده میشود.

معمولا یکی از لنگه های درب را ثابت نگه میدارند. اما در صورت نیاز مثلا زمان اسباب کشی آنرا باز میکنند. این قفلها برای دربهای که دارای لولا هستند کاربرد زیادی داد. از مهمترین ویژگی این قفلها بر روی درب شیشه ای این است‌. که نیاز نیست که حتما در زمان تولید و برش جای قفل را آماده سازید. این قفلها را میتوان بعد از نصب درب شیشه ای نیز استفاده کرد.

قفل هوپه:
از دیگر انواع قفل شیشه میرال میتوان. به قفل هوپه اشاره کرد. این قفل نیز همانند قفل فرودگاهی است. جنس این قفلها از آلومینیوم است. و معمولا در یک رنگ تولید میشوند. این قفل را در وسط دربهای شیشه ای نصب میکنند. و به عنوان دستگیره نیز میتوانند از آنها استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل شیشه میرال روی این لینک کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *