خرید دستگیره دیجیتال ارزان

خرید دستگیره دیجیتال ارزان


خرید دستگیره دیجیتال ارزان امروزه یکی از دغدغه های افراد است. فروشگاه هوشمندی با عرضه انواع دستگیره و قفل در ایران یکی از فروشگاههای معتبر است. فروش انواع قفلهای جدید و مدرن، قفلهای دیجیتال و… در این مجموعه انجام میگردد. امروزه با گذشت زمان، پیشرفت علم و تکنولوژی قفلها نسل جدید و پیشرفته ای یافته اند. پیشرفت تکنولوژی بر روی هر امکانات و تجهیزاتی تاثیر گذاشته است.

یکی از مواردی که پیشرفت تکنولوژی بر آن تاثیرگذار بوده است. انواع قفل است. از همان زمانهای گذشته، انسانها به دنبال راهی بودند. که بتوانند از جان و مال خود محافظت نمایند. قفلها و دستگیرهها یکی از این موارد برای کمک به انسانها بود. قفلهای که در گذشته تولید میشدند. معمولی و ساده بودند.

متاسفانه سارقین به راحتی میتوانستند آنها را باز نمایند. میزان امنیت این قفلها پایین بود. اما هر چقدر که زمان گذشت، تکنولوژی پیشرفت کرد. تجهیزات و امکانات زیادی برای حفظ امنیت به وجود آمد. قفلهای که امروزه توسط شرکتهای تولید کننده، تولید و در بازار به فروش میرسند. دارای امنیت بسیار بالای هستند.

اگر بخواهیم برخی از معایب قفلهای قدیمی را بگوییم. میتوانیم به مواردی مانند، گم شدن کلید، شکستن کلید در درب اشاره کنیم. اما قفل و دستگیرههای امروزی دیگر این مشکلات و معایب را ندارند. دستگیره های جدید گزینه ا یمناسبی برای کنار گذاشتن دستگیره و قفلهای قدیمی و ساده است. این دستگیرهها را میتوان از راه دور کنترل نمود. برای باز و بسته کردن در از راه درو این قابلیت وجود دارد.

در گذشته بیشتر از این قابلیت در دربهای اتومبیلها استفاده میشد. اما با گذشت زمان برای منازل و محیط کاری نیز از آن بهره میبرند.خرید دستگیره دیجیتال ارزان امروزه بسیار پرطرفدار شده است. افراد زیادی برای ایجاد امنیت در محل سکونت خود از این دستگیره ها استفاده میکنند.

 دستگیره دیجیتال چیست؟

قفلها تاریخچه ای بسیار قدیمی دارند. از گذشته تا الان زمان حال تغییرات زیادی در آنها به وجود آمده است. هر کدام از قفل و دستگیرهها دارای معایب و مزایایی میباشند. در ادامه قصد داریم که برخی از آنها را بررسی نماییم. قفلهای که در گذشته تولید میشدند. و همچنین امروزه نیز در اطراف خود میبینیم. دارای کلید مکانیکی برای باز و بسته کردن درب هستند. داشتن کلید دارای مشکلاتی است. جاگذاشتن کلید، شکستن کلید در درب، امنیت پایین، امکان کپی کردن کلید.

در خرید دستگیره دیجیتال ارزان، دیگر معایب و مشکلات نام برده را ندارد. این دستگیره ها معمولا با، کارت، اثر انگشت، رمز باز میشوند. امکان دسترسی به این موارد برای افراد به راحتی وجود دارد. یکی از مزایای این دستگیرهها این است که میتواند همزمان به صورت دیجیتال کار کند و کلید مکانیکی نیز داشته باشد. این امر باعث بالا رفتن امنیت قفل میشود.

مزایا و ویژگیهای خرید دستگیره دیجیتال ارزان

زمانی که دستگیره دیجیتال را بر روی درب اتومبیل نصب نمایید. این امکان را فراهم میسازد. تا، از یک فاصله ای نسبتا دور درب اتومبیل را باز یا بسته نمایند. شرکتهای تولید کننده دستگیره دیجیتال بسیار متنوع هستنn. کشورهای زیادی در این زمینه به صورت گسترده فعالیت دارند. کشورهای مانند کره، ژاپن، آمریکا. در سالهای اخیر کشور چین نیز در این زمینه ورود کرده است. و توانسته بازار جهانی را تا حدودی بگیرد.

معروفترین دستگیره های دیجیتال، برندهای گیت من و یال هستند.  خرید دستگیره دیجیتال ارزان در جهان از این برندها بسیار زیاد است. کارکرد این نوع دستگیرهها توسط بلوتوث و اینترنت صورت میگیرد. صاحبان منازل و یا شرکتها این امکان را دارند تا در هر زمان و هر مکانی بتوانند. درب را باز و بسته نمایند. و همچنین ورود و خروج را کنترل نمایند. برای استفاده از دستگیره دیجیتال باید گوشی هوشمند داشت. تا امکان اتصال این دو به یکدیگر وجود داشته باشد. از امکانات این نرم افزار میتوان به این موارد اشاره کرد. باز کردن درب در مواقع ضروری، مانند آتش سوزی و زلزله. اطمینان حاصل کردن از قفل بودن درب، امنیت بسیار بالا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگیره دیجیتال ارزان بر روی این لینک کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *