خرید قفل اثر انگشتی در کرج

خرید قفل اثر انگشتی در کرج


خرید قفل اثر انگشتی در کرج ، در مجموعه و فروشگاه بزرگ هوشمندی کار آسانی است. این فروشگاه سالها است، که در این زمینه فعالیتی گسترده دارد. شما به دنبال هر قفل و دستگیره ای باشید. میتوانید آنرا در این فروشگاه پیدا نمایید. قفلها کاربردیترین و اصلیترین وسیله برای محافظت از جان و مال افراد است.

تاریخچه ای قفل به سالهای بسیار دور بر میگردد. زیرا از همان ابتدا افراد به دنبال محافظت از دارایی های خود بودند. هر چقدر که علم و تکنولوژی پیشرفت کرد. قفلها نیز تحت تاثیر قرار گرفتند و پیشرفت کردند. در ابتدا قفلها بسیار ساده و معمولی بودند. ساختار بسیار ساده ای داشتند. و همین ساختار ساده باعث شده بود که سارقین بتوانند آنرا به راحتی باز نمایند.

از آنجای که قفلهای معمولی به راحتی باز میشد. شرکتهای تولید کننده به دنبال فناوری و تجهیزاتی بودند. که به کمک آنها بتوانند قفلی را تولید نمایند که از درجه امنیت بالای برخوردار باشد. تا افرادی که از این قفلها استفاده میکنند با خیالی آسوده آن مکان و یا منزل خود را ترک نمایند. بنابراین اولین و مهمترین مسئله در ساخت قفل که باید به آن توجه کرد. امنیت قفل است.

هر چقدر که زمان پیش رفت قفلهای جدیدی طراحی و تولید شدند. و پس از آن روانه بازارها شدند. یکی از جدیدترین نوع قفل، قفل اثر انگشتی است. قفلهای جدید و مدرن دیگر نیازی به کلیدهای مکانیکی گذشته ندارند. قفلهای جدید با موارد متعددی قابل باز شدن میباشند. برای مثال میتوان به قفل هوشمند اثر انگشتی، شناسایی چهره، کارت و… اشاره کرد.

برای خرید قفل اثر انگشتی میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه بزرگ هوشمندی، واقع در کرج، بلوار ارم، سه راه شهرداری، مجتمع پاسارگاد مراجعه نمایید. یا میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

کارکرد قفل اثر انگشتی

شرکتهای تولید کننده قفل اثر انگشتی در ساخت آن از سیستم بیومتریک استفاده میکنند. عملکرد این قفلها به این صورت است که، بر روی این قفل یک قسمت و بخشی تحت عنوان سیستم و یا سنسور حساس قرار دارد. زمانی که قفل را خریداری مینمایید، فرد یا افراد مورد نظر باید انگشت خود را روی سنسور قرار دهند تا اسکن و شناسایی شوند. اطلاعات اثر انگشت هر فرد به صورت داده و دیتا در حافظه ای سیستم ثبت میگردد.

بعد از آن هر زمانی که فرد انگشت خود را روی سنسور قرار دهد. سنسور آنرا اسکن میکند و اگر با اطلاعات درج شده یکسان باشد. درب را باز میکند. اما اگر اطلاعات و اثر انگشت ثبت نشده باشد. درب را باز نمی نماید. با توجه به توضیحات داده شده، نتیجه میگیریم که در استفاده از این قفل با محدودیت روبه رو نیستید. و هر تعداد اثر انگشت که لازم باشد را در سیستم میتوان ثبت نمود.

مزایای قفل دیجیتال

خرید قفل اثر انگشتی مزایا و ویژگیهای زیادی دارد. این نوع از قفلها در دسته ای قفل دیجیتال و قفل هوشمند قرار دارد. مهمترین و اصلیترین مزیت و ویژگی این قفل دارا بودن امنیت بسیار بالا است. از آنجای که اثر انگشت هر فرد متعلق به همان شخص است. خطوط و الگویی انگشت هر فردی منحصربفرد است. امکان کپی و تقلید وجود ندارد. پس اگر قفل درب شما با اثر انگشت فعال میشود. به هیج وجه امکان ندارد. که با اثر انگشت شخص دیگری که ثبت نشده است باز شود.

مورد دومی که باید به آن اشاره کنیم. این است که، در این قفل نیازی به حمل و جابه جایی کلید نیست. قفلهای ساده و قدیمی برای قفل شدن و باز شدن نیاز به کلید مکانیکی دارند. همین امر باعث میشود که امنیت آنها پایین باشد. معایب و مشکلاتی مانند، گم شدن کلید، شکستن کلید نیز وجود دارد. اما در قفل اثر انگشتی دیگر این مشکلات وجود ندارد. زیرا انگشت هر فردی همیشه با اوست.

مقایسه امنیت قفل معمولی با اثر انگشتی

خرید قفل اثر انگشتی امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته شده است. از آنجای که امنیت قفلهای ساده پایین بود و سارقین به راحتی توانایی باز کردن آنها را داشتند. قفلها با ساختار پیچیده تری برای بالا رفتن امنیت ساخته و تولید شدند. تا افراد به راحتی از آنها استفاده نمایند. در واقع به قفلهای جدید سیستم ضد سرقت گفته میشود. زیرا از درجه امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل اثر انگشتی روی این لینک کلیک نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *