خرید قفل کارتی در کرج

خرید قفل کارتی در کرج


فروشگاه بزرگ هوشمندی، خرید قفل کارتی در کرج را برای همشهریان عزیز خود آسان نموده است. شما به دنبال هر نوع قفل و دستگیره ای جدید و مدرنی که باشید در این فروشگاه بزرگ میتوانید پیدا کنید. ارائه انواع برندها، در کیفیت بالا و قیمتی مناسب یکی از ویژگی های این فروشگاه در کرج است.

حفظ امنیت از جان و مال برای هر انسانی بسیار با اهمیت است. استفاده از قفل های جدید تا حد زیادی توانسته است. که این امنیت را برای افراد به وجود بیاورد. تولید کنندگان این عرصه توانستند، با پیشرفت علم و تکنولوژی، تحولی عظیم در طراحی و ساخت انواع قفل به وجود آورند.

یکی از قفل های جدیدی که امروزه بسیار پرطرفدار نیز می باشد. قفل کارتی است. در این مطلب قصد داریم که در مورد این قفل و مزایای آن توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم. تا بیشتر با آن آشنا شوید. این قفل همانطور که از نامش مشخص است. توسط یک کارت مخصوص عمل میکند.

کارتی که برای باز شدن قفل از آن استفاده میشود. به صورت هوشمند و دیجیتال است. این کارت ها در انواع مختلفی تولید میشوند. برای مثال میتوان به کارت هوشمند تراشه دار، کارت های مغناطیسی، کارت RFID اشاره کرد. کارت مغناطیسی دارای یک نوار مشکی است. و از نظر ظاهری همانند کارت های بانکی می باشد. و به این صورت کار میکند که، اطلاعات مورد نیاز بر روی کارت درج شده است.

یکی از پرکاربردترین مکان های که از قفل کارتی استفاده میشود، در هتل ها است. در واقع اطلاعاتی مانند، شماره ای اتاق ها، مدت زمان اقامت در این کارت ها درج شده است.عملکرد کارت به این صورت است، بعد از اینکه کارت را بر روی بخش پنل قرار دادید. کامپیوتر مرکزی، اطلاعات کارت را با اطلاعات سیستم کنترل و بررسی می نماید.

خرید قفل کارتی

استفاده از قفل کارتی توانسته است. تا امنیت مکانی که در آن نصب شده را تضمین نماید. همانطور که میدانید، قفل های قدیمی ساختار بسیار ساده ای داشتند. به همین دلیل دارای امنیت بسیار پایینی بودند. از آنجای که در ساخت این قفل ها از تکنولوژی و پیچیدگی خاصی استفاده نمیشد. به راحتی سارقین میتوانستند آنها را باز نمایند.

به همین دلیل بود که تولید کنندگان تلاش کردند. تا قفل و دستگیره های را طراحی و روانه بازار نمایند. تا بتوانند امنیت یک مکان را به راحتی تضمین کنند. یکی از مزایای این قفل ها این است. که بر روی هر دربی قابل نصب می باشد. پس اگر درب منزل، شرکت یا فروشگاه شما دارای قفل قدیمی است. به راحتی میتوانی از قفل کارتی استفاده نمایید. و آنرا جایگزین قفل های قدیمی و ساده ای خود کنید.

مزایا و ویژگی های استفاده از کارت های RFID

گفتیم که کارت RFID یکی از انواع دسترسی به قفل کارتی است. از ویژگی این کارت ها، بالا بودن سطح امنیت، بالا رفتین کیفیت اسکن کارت و خواندن اطلاعات، و همچنین دسترسی آسان است.این قفل و کارت ها گزینه ای بسیار مناسب برای مدیران و صاحبان هتل ها است. زیرا یکی از مهمترین مواردی که مسافران، یک هتل را انتخاب میکنند. داشتن امنیت و آرامش خیال است.

همچنین از آنجای که هتل های بزرگ دارای اتاق های فراوانی هستند. و این اتاق ها نیاز به کلید دارند. بنابراین، حمل دسته کلید کار بسیار دشواری است. پس وجود این کارت ها برای هتل ها بسیار ضروری و کاربردی است.

نحوه ای عملکرد، قفل کارتی و قفل هوشمند به این صورت است. که قفلی که بر روی درب نصب شده است، به صورت بیسیم و توسط اینترنت به سیستم مرکزی و پذیرش وصل است. یکی از دیگر مزایای استفاده از کارت RFID این است. که در صورتی که اینترنت نباشد و ارتباطات قطع شود. اطلاعات را به صورت مستقیم در سیستم ذخیره سازی میکند.

ویژگی های استفاده از کارت NFC در قفل کارتی

یکی دیگر از کارت های مورد استفاده در قفل کارتی، NFC است. در واقع فناوری NFC، این امکان را فراهم می آورد تا با استفاده از گوشی همراه بتوانید. درب اتاق و یا ساختمان را باز نمایید. زمانی که شما در یک هتلی اقامت دارید. که به این فناوری دسترسی دارند و از آن بهره میبرند. برنامه ای را به گوشی شما ارسال میکنند. و شما با فعال کردن آن امکان دسترسی به قفل درب اتاق خود را دارید.

برخی بر این باورند که اطلاعات درج شده در این قفل، اطلاعات شخص افراد است. باید بگوییم که این امر کاملا اشتباه می باشد. اطلاعات موجود در کارت NFC در قفل کارتی مربوط به شماره اتاق و مدت اقامت است. از برترین ویژگی های استفاده از این کارت ها این است. که امکان کپی در آنها وجود ندارد.و همین امر باعث بالا رفتن امنیت این مدل قفل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قفل کارتی روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *