چند دلیل برای داشتن خانه هوشمند

چند دلیل برای داشتن خانه هوشمند


چند دلیل برای داشتن خانه هوشمند:

دلایل هوشمندسازی ساختمان این است که خانه ها باید فضای امن ما باشند. مجموعه ای از دستگاه های هوشمند خانه می تواند به این اطمینان کمک کند. در واقع، در یک نظرسنجی که توسط Home Augustus انجام شد نشان داد  63 درصد از مصرف کنندگان، امنیت خانه را به عنوان بزرگترین انگیزه برای خرید یک دستگاه هوشمند خانگی می دانند.

رایج ترین دستگاه های امنیتی هوشمند، دوربین هایی هستند که فاقد تشخیص هستند. آنها همچنین می توانند توسط شرکت های عامل  خطرات بیشتری را ارزیابی کنند و پلیس را به سمت شما سوق دهند. اما سرقت ها به کنار، دستگاه های هوشمند خانه می توانند مجموعه ای از تهدیدات دیگر را تشخیص دهند: دود، آتش سوزی، مونوکسید کربن، سطوح مرطوب (مهم است اگر شما نگران نشت باشید)، و خیلی بیشتر. قفل هوشمند نیز می تواند از راه دور قفل شده یا قفل شود و سطح جدیدی از امنیت را به نمایش بگذارد.

کاهش هزینه انرژی با خانه هوشمند:

 آیا می خواهید برآورد هزینه انرژی خانه خود را کاهش دهید؟ این به راحتی می تواند با ترموستات هوشمند مانندNest ، Honeywell و Ecobee انجام شود، که می تواند تعداد افراد در اتاق را درک کند. درجه حرارت را مطابق با آن تنظیم کند و همچنین به شما اجازه می دهد تنظیمات را از راه دور با تلفن خود انجام دهید.

بر اساس یک مطالعه شرکت Nest، ترموستات هوشمند این شرکت مصرف را به طور متوسط ​​10٪ تا 12٪ در حرارت و 15٪ در خنک نگه داشتن کاهش می دهد. که این صرفه جویی برای تنها یک ترموستات بسیار عالی می باشد.

دلایل داشتن خانه هوشمند hooshmandi
دلایل داشتن خانه هوشمند hooshmandi

کنترل خانه های هوشمند:

خانه های هوشمند را می توان از طریق دستگاه تلفن همراه خود کنترل کرد. سیستم های امنیتی، ترموستات و یا حتی تلویزیون ها را امروز می توانید با لمس یک انگشت تحت نظارت و کنترل داشته باشید . مبدل های کنترل از راه دور که به دستگاه های الکترونیکی متصل می شوند، به سادگی توانایی این کا را بوجود می آورند.

امشب، شب تماشای فیلم است و شما با خانواده فیلم را در دستگاه گذاشته و می خواهید شروع به دیدن فیلم کنید اما  فراموش کرده اید چراغ ها را کم کنید. با یک خانه هوشمند، این یک مشکل نیست به سادگی از تلفن، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود برای تنظیم نور و حتی سایه ها استفاده کنید.

در تعطیلات؟  با اجرای سناریو، حضور خود را در خانه شبیه سازی کنید با روشن شدن و خاموش شدن متناوب چراغ های خانه باز و بسته شدن پرده در زمان های خاص و.. ، بنابراین حتی این همسایگان نگران نمی دانند که شما از خانه  دور هستید.

در کل یک خانه هوشمند در زمان و پول شما  صرفه جویی می کند، علاوه بر کمک به یادگیری مهارت هایی که می خواهید یاد بگیرید، مانند آشپزی و …  به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید خانه ای با عادت های خود داشته باشید. در اصل، یک خانه هوشمند می تواند به شما کمک کند هوشمندانه تر عمل کنید. این مطالب تعدادی از دلایل هوشمند سازی ساختمان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *