قیمت خرید قفل اثر انگشتی

قیمت خرید قفل اثر انگشتی


برای اطلاع از قیمت خرید قفل اثر انگشتی میتوانید. از طریق راه های ارتباطی درج شده .در وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همانطور که میدانید شرکت های تولید کننده ای زیادی در سراسر جهان در این زمینه فعالیت دارند. از برترین برندهای که در این سالها بازار جهانی را در دست گرفته اند. میتوان به یال و کیت من اشاره کرد.

کشورهای مختلفی در زمینه تولید قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال و… فعالیتی گسترده دارند. برای مثال میتوان به کشورهای آمریکا، کره، ژاپن و چین اشاره کرد. شما عزیزان به دنبال هر نوع قفل و دستگیره هوشمند، قفل اثر انگشتی، قفل دیجیتال، قفل کارتی و… که باشید. میتوانید آنرا در فروشگاه بزرگ و معبتر هوشمندی بیابید.

امروزه قفل یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین امکانات امنیتی در جهان شناخته میشود. شرکت های تولید کننده که توجه و اسقبال مردم از قفل های جدید و مدرن را دیدند. به دنبال راه و روشی بودند. تا کیفیت و امنیت قفل ها را به بالاترین حد ممکن برسانند. با پیشرفت علم و تکنولوژی این شرکت ها توانستند تا قفل و دستگیره های تولید کنند که، از امنیت بسیار بالای برخوردار باشند.

یکی از انواع قفل های جدیدی که بسیار پرکاربرد نیز می باشد. و بخصوص در برخی از شرکتها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. قفل اثر انگشتی است. که در ادامه دلیل استفاده ای این قفل ها در انواع شرکت ها را برای شما خواهیم گفت. پس اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد این مدل قفل جدید و مدرن هستید. تا در مورد کارایی و مزایای آن بیشتر بدانید. ادامه مطلب را از دست ندهید.

قفل اثر انگشتی چیست؟

همانطور که از نام قفل اثر انگشتی مشخص است. نحوه ای عملکرد این قفل با اثر انگشت افراد می باشد. این مدل از قفل ها تقریبا جدید هستند. در انواع برندها و کیفیت ها در بازار وجود دارند. اگر شما به دنبال این قفل با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید. میتوانید آنرا در فروشگاه هوشمندی به راحتی خریداری نمایید.

یکی از ویژگی های این قفل ها این است. که قابلیت نصب بر روی هر دربی را دارند. زمانی که شما قفل را خریداری نمودید. و آنرا نصب کردید. برای راه اندازی کافی است که انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهید. تا اثر انگشت شما را به صورت اعداد و حروف شناسایی شوند. پس از آن هر بار که شما انگشت خود را بر روی سیستم سنسور قفل اثر انگشتی قرار دهید. درب برای شما در مدت زمان کوتاهی باز میشود.

کارشناسان فروش ما در رابطه با هرگونه قفلی که خریداری کرده اید. توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار میدهند. و همچنین در مورد نحوه ای نصب و راه اندازی، کارکرد آن نیز آموزش های لازم را ارائه میدهند. تا شما به راحتی بتوانید از این قفل ها استفاده کنید.

مزایای قفل اثر انگشتی

مزایا و کاربردهای قفل اثر انگشتی بسیار زیاد است. در ادامه قصد داریم. که برخی از آنها را مورد بررسی قرار دهیم. این مدل از قفل یکی از انواع قفل دیجیتال می باشد. که طرفداران زیادی را نیز به خود جلب نموده است. برخی از مزایا و ویژگی های این قفل را با هم بررسی میکنیم:

  • امنیت بالا

یکی از برترین و مهمترین ویژگی های این قفل داشتن امنیت بسیار بالا است. از آنجای که روی انگشت هر فردی الگو و خط های وجود دارد. که فقط مختص به اوست. باعث میشود که اثر انگشت هر فردی با دیگری متفاوت باشد. پس اگر اثر انگشت شخصی روی حافظه ای قفل ذخیره شود. هیچ فردی دیگری نمیتواند آن قفل را باز نماید.

زیرا اثر انگشت به هیچ وجه امکان کپی کردن و تقلید ندارد. و مختص یک نفر است. همین عامل نیز باعث شده است. که، برترین نشانه برای تشخیص هویت هر فردی باشد.

  • عدم نیاز به کلید مکانیکی

قفل های قدیمی و ساده دارای کلید های مکانیکی هستند. که همیشه باید آنها را در زمان ترک منزل با خود حمل کرد. داشتن این کلیدها علاوه بر حمل و جابه جایی پردردسر. مشکلات و معایب دیگری نیز به همراه دارد. برای مثال امکان شکستن کلید در درب، و یا گم شدن کلید وجود دارد.

اما زمانی که از قفل اثر انگشتی استفاده میکنید. دیگر این مشکلات را ندارید. زیرا انگشت شما همیشه همراه شماست. پس در نتیجه هیچگاه پشت درب نمی مانید.

کاربرد قفل اثر انگشتی

اگر بخواهیم این قفل را با قفل های ساده و معمولی مقایسه کنیم. باید بگوییم که، از آنجای که سارقان به راحتی میتوانند. قفل های ساده و قدیمی را باز نمایند. دارای امنیت بالایی نیست. اما قفل های امروزی با توجه به تکنولوژی و فناوری. دیگر معایب و مشکلات امنیتی قفل های قدیمی را به همراه ندارند. و ساکنین یک مکان به راحتی میتوانند آنجا را ترک نمایند.

یکی از مکان های که نیاز شدید به قفل اثر انگشتی دارند. شرکت ها و ادارات هستند. برای شرکت ها، ورود و خروج کارکنان بسیار مهم است. این قفل از آنجای که علاوه بر امنیت بالا مجهز به سیستم گزارشگیری نیز می باشد. برای شرکت ها گزینه ای بسیار مناسبی است. تا به راحتی ورود و خروج کارکنان ثبت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل اثر انگشتی روی این لینک کلیک نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *