زندگی در خانه هوشمند

زندگی در خانه هوشمند


با زندگی در خانه هوشمند ، هنگامی که به خانه خود وارد می شوید، روشنایی دلپذیر است، پرده بالا می آید. سیستم موسیقی، فیلم یا کانال تلویزیونی مورد علاقه خود را انتخاب می کند. شما نیازی به تنظیم نور در اتاق نشیمن ندارید، مهمان را شگفت زده کردید. فقط یک دکمه برای همه تغییرات (احساس) را فشار دهید. ‘مهمانی’ یا… .

زندگی در خانه هوشمند
زندگی در خانه هوشمند

هنگامی که خانه خود را ترک می کنید، سیستم زنگ هشدار، پرده های خارجی بسته می شود، درجه حرارت کاهش می یابد و تمام لامپ ها و لوازم خانگی به طور خودکار خاموش می شوند. هیچ کس در منزل نیست، پس چرا از انرژی پر هزینه استفاده شود و اگر آب شروع به نشتی کند چه اتفاقی می افتد …؟ سیستم به طور خودکار آن را قطع و با تلفن همراه شما تماس گرفته می شود  …

این یک خانه هوشمند است

زندگی در خانه هوشمند |  کنترل تمام لوازم الکتریکی در حال حاضر، روشنایی، گرمایش، پرده ها به صورت جداگانه و مستقل است. اکنون زمان تغییر است. همه این سیستم ها باید با هم کار کنند، همکاری کنند، ارتباط برقرار کنند تا بتوانند به نیازهای شما پاسخ دهند. آنها باید راحتی و امنیت خود را افزایش دهند، منجر به صرفه جویی در انرژی شوند و هر گونه تغییر و گسترش را با توجه به نیازهای کاربران تغییر دهند. به همین دلیل هدف ما ادغام دستگاه های الکتریکی است.

سیستم های روشنایی و امنیت، دستگاه های کنترل رسانه ای و رایانه، تلفن و تهویه مطبوع … شما می توانید تمام این ها را از طریق صفحه کلید، کنترل از راه دور … یا حتی صدای خود کنترل کنید. شما می توانید همه چیز را از طریق صفحه نمایش تلویزیون در هر اتاق و یا از طریق تلفن از هر مکان مشخصی نظارت کنید. هر زمان که می خواهید، در هر کجا که هستید در اتاق، ماشین یا دفترتان … .

سیستم های هوشمندی

سیستم های (هوشمندی) یک طیف وسیع و نوآورانه از محصولات برای برآورده کردن نیازهای شما هستند. زندگی در خانه هوشمند ؛ از پیشنهاد ما مطلع شوید و اتوماسیون خانه خود را آغاز کنید. امکانات راحت، نوآورانه، مفید برای اتوماسیون خانه برای همه. این فناوری است که به شما امکان می دهد تا کار تمام لوازم خانگی خود را ادغام کنید. راحتی قابل قبول می تواند تنها زمانی حاصل شود که شما می توانید از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید، در هر زمانی که به آن نیاز دارید، هر جایی که هستید باشید. شما تصمیم می گیرید، چه زمانی و چه چیزی را استفاده کنید ما به شما کمک خواهیم کرد آنچه را که دنبال می کنید و آنچه نیاز دارید را بدست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *