تاثیر قفل دیجیتال هوشمند بر زندگی افراد

5 دلیل برای قفل دیجیتال که باعث تغییر در زندگی شما می شود.

تاثیر قفل دیجیتال بر زندگی افراد ، به طرز عجیبی، یکی از بهترین نقاط ورود به اتوماسیون خانه است. بدان معنا که می تواند اولین وسیله در خانه هوشمند شما باشد. آنها عملکرد و سبکی را در هر خانه اضافه می کنند که آسایش و امنیت را همراه دارد.

قفل های دیجیتال مختلف با کاربرد مختلف برای  مثال:  برای کار با دستیاران صوتی، Wi-Fi یا بلوتوث، در هر شکل و اندازه ای، همچنین  در دسترس بودن آنها به سرعت در حال رشد است. مهم نیست درب شما از چه جنس و مدلی باشد، احتمالاً یک قفل دیجیتال برای آن وجود دارد در اینجا فقط با  چند روش قفل هوشمند که می تواند زندگی روزمره شما را تغییر دهد آشنا می شویم.

  1. تاثیر قفل دیجیتال هوشمند بر راحتی زندگی افرادهرگز برای کلیدها درگیری ذهنی ندارید

ایده کامل یک قفل دیجیتال (و هر دستگاه هوشمند در خانه)  تاثیر قفل دیجیتال بر زندگی افراد ، این است که راحتی به زندگی شما بیفزاید. برای قفل های دیجیتال، این ویژگی ها شامل دسترسی از راه دور، کنترل با صدا است. با دستیار Google ، Apple HomeKit و Amazon Alexa می توانید قفل دیجیتال هوشمند خود را کنترل کنید و همچنین قفل دیجیتال خود را با دیگر وسایل خانه هماهنگ و متصل کنید برای مثال با باز شدن قفل چراغ ها را کم نور، ترموستات را تنظیم و پرده ها باز و تلوزیون روشن شود.

می توانید قفل هوشمند خود را هنگام اتصال به Wi-Fi از راه دور کنترل کنید، این بدان معناست که باید یک دستگاه مرکزی داشته باشید که قفل دیجیتال به آن متصل باشد. پس از انجام این کار، می توانید درب خود را از هر مکانی که به اینترنت وصل باشید  قفل، یا باز کنید.

هنگام خروج برای رفتن به یک سفر کاری فراموش کرده اید درب را قفل کنید؟  قفل متصل هنگامی که درب شما باز یا قفل شود، به شما هشدار می دهد.

  1. اولین نمای شیک را برای منزل، محل کار ایجاد کنید.

قفل های دیجیتال لزوما ظاهری عجیب وغریب ندارند ولی اکثرا دارای ظاهری شیک و زیبا هستند که باعث نمایی زیبا برای خانه و یا محل کار شما می شوند.

اگر به دنبال بروز بودن هستید، قفل های شیک را به همراه صفحه کلید و همچنین طراحی زیبا میتوانید داشته باشید. چه در بازار مدرن و چه کلاسیک، به احتمال زیاد قادر خواهید بود قفل دیجیتال را پیدا کنید تا متناسب با سبک شما باشد.

  1. داشتن کلید به صورت پنهان

فقط به این دلیل که یک قفل دیجیتال تهیه کرده اید  لزوماً به این معنی نیست که باید بدون داشتن جای کلید باشد. از آنجا که هر وسیله ی الکترونیکی احتمال روبه رو شدن با مشکل را دارد، داشتن جای کلید پنهان میتواند در صورت لزوم کارآمد باشد.

  1. باز کردن درب از هر جایی که هستید

دیگر کپی کردن کلید یا مخفی کردن یدکی لازم  نیست. درعوض، می توانید با استفاده از برنامه همراه قفل، کلیدهای دیجیتالی را تولید کنید و حتی در مواردی اجازه ورود به خانه محدود کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به کاربران خاص اجازه دهید فقط دوشنبه تا جمعه از ساعت 2 بعد از ظهر وارد شوند. و 4 بعد از ظهر خارج شوند. همچنین امکان دسترسی نامحدود به هم اتاقی ها و اعضای خانواده وجود دارد، بنابراین این سیستم برای کل خانواده کار می کند.

  1. خانه خود را ایمن نگه دارید

بله، قفل های دیجیتال به شبکه  متصل هستند و هرکسی که قفل هوشمند دارد، باید برنامه های خود را به روز کرده، رمزهای عبور را ایمن نگه داشته و از یک پین برای باز کردن قفل دیجیتال از طریق دستیاران صوتی استفاده کند. با این حال، قفل های هوشمند خطر این که کلید را گم کنید و یا برای کسی در جایی پنهان کنید را از بین می برد.

بدون نیاز به ساختن نسخه از کلید اصلی  یا داشتن لوازم یدکی، روش های کمتری برای ورود به خانه خود به شکل فیزیکی خواهید داشت. حتی می توانید برخی از قفل های هوشمند دیجیتال را تنظیم کنید تا بعد از مدت زمان مشخص به طور خودکار درب را قفل کند یا وقتی تلفن همراه شما از منطقه تعریف شده خارج شد فوری درب را قفل کند و یا وقتی نزدیک درب شد درب را باز کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *