خرید قفل اثر انگشتی

خرید قفل اثر انگشتی


در ابتدا باید بگوییم که خرید قفل اثر انگشتی در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. این مطلب که توسط وب سایت هوشمندی منتشر گردیده است. در مورد این نوع از قفلها اطلاعاتی را ارائه میدهد. در واقع میتوان گفت که این مدل از قفلها بسیار جدید و به روز میباشند. تاریخچه ای قفل به زمانهای بسیار دور بر میگردد. انسانها از زمانهای گذشته از قفل استفاده میکردند. بیشترین استفاده از قفل برای محافظت از اموال و وسایل هر شخصی بود.

هر وقت که واژه ای قفل به گوشتان میرسد. کلمه ای کلید همراه آن به ذهنتان خطور میکند. هر چقدر که زمان گذشت، و علم و فناوری پیشرفت کرد و گسترش یافت. تجهیزات و امکانات جدیدی به روی کار آمدند. که یکی از این تجهیزات قفل اثر انگشتی است. این نوع از قفلها نیاز به کلید ندارند و فقط با اثر انگشت افراد باز میشوند.

به روی کار آمدن این نوع قفلها بسیاری از مشکلات را برطرف نمود. مشکلاتی مانند ، گم کردن کلیدها، شکستن کلید در، و سایر موارد.  هر زمانی که هر کدام از این مشکلات پیش بیاید. نیاز به کلید ساز به وجود می آید. در ادامه قصد داریم. که در مورد این قفلهای هوشمند و دیجیتال توضیحاتی کار آمد. را برای شما ارائه دهیم. این قفلها مزایا و ویژگیهای زیادی دارند. که باید حتما با آنها آشنا شوید. کار کردن با این نوع قفل روش و راههای دارد که باید آنرا بدانید. برای خرید هر نوع قفل هوشمند. خرید قفل اثر انگشتی، قفل هوشمند و دیجیتال ارزان. خرید دستگیره، قفل شیشه میرال. خرید قفل کارتی و… میتوانید. به صورت حضوری و یا اینترنتی از مجموعه بزرگ هوشمندی خرید انجام دهید. این مجموعه یکی از بزرگترین. فروشگاهها در زمینه فروش انواع قفل و دستگیره در سراسر ایران میباشد.

طریقه ای کار با قفل اثر انگشتی

خرید قفل اثر انگشتی در وب سایت هوشمندی کار دشواری نیست. فقط کافی است وارد سایت شوید و آن قفلی را که نیاز دارید. را انتخاب و خریداری نمایید. ساخت و تولید این نوع از قفلها بر اساس  سیستم بیومتریک است. نحوه ای عملکرد این نوع از قفلها به این صورت است که در ابتدا فرد باید انگشت خود را در قسمت سنسور قرار دهد. بعد از قرار گرفتن انگشت روی سیستم حالا سستم اثر انگشت را تبدیل به داده های عددی میکند. به این شکل است. که سیستم قفل اثر انگشت را اسکن مینماید. و آن الگو در سیستم ثبت میشود. بعد از اینکه اثر انگشت فرد مورد نظر ثبت شد. هر زمانی که فرد انگشت خود را روی سنسور قفل قرار بدهد، قفل برای او باز خواهد شد. یکی از مزایا و قابلیتهای این سیستم این است. که میتوان چندین اثر انگشت را اسکن و ثبت کرد.

مزایای خرید قفل اثر انگشتی

خرید قفل اثر انگشتی مزایای زیادی دارد. در ادامه قصد داریم که برخی از این ویژگیها و مزایا را بررسی نماییم:

  • امنیت بسیار بالا

هماگونه که میدانید و بارها دیده اید. بر روی انگشت هر فردی خطوط و الگوهای متنوع و متفاوتی وجود دارد. خطوط و الگوی انگشت هر فردی با دیگران تفاوت دارد. پس نتیجه میگیریم که اثر انگشت هیچ کسی شبیه به اثر انگشت شخص دیگری نیست. یکی دیگر از مواردی که باید آنرا ذکر کنیم این است، اثر انگشت همیشه ثابت است و دچار تغییرات نمیشود. به همین دلیل است که نمیتوان آنرا جعل کرد و یا کپی و جایگزین نمود. تمامی این موارد باعث شده است که، اثر انگشت مهمترین عوامل تشخیص هویت در جهان است. و تمامی این عوامل باعث میشود که امنیت این نوع قفلها بسیار بالا باشد. برای خرید قفل اثر انگشتی میتوانید روی مجموعه ای هوشمندی حساب کنید. و بهترین قفلها را از ما خریداری نماید.

 

  • عدم استفاده از کلید

زمانی که از قفلهای که دارای کلید هستند استفاده میکنید . مشکلاتی به وجود می آید، که میتوانیم به برخی از آنها اشاره کنیم . مثلا امکان گم کردن کلید جا گذاشتن کلید در منزل و یا فروشگاه، شکستن کلید وجود دارد . اما زمانی که خرید قفل اثر انگشتی انجام میشود، دیگر این مشکلات پیش نمی آید . امنیت این نوع قفلها بسیار بالا است و هیچ اثر انگشتی نمیتواند آنرا باز نماید . مگر تنها اثر انگشت شما، و همچنین هیچ وقت شما پشت در نمی مانید زیرا انگشت شما همیشه همراهتان است . یکی از استفاده های بیشتر خرید قفل اثر انگشتی برای گاو صندوق است . حفاظت از مدارک و اموال هر فردی برای او بسیار با اهمیت است . پس نتیجه میگیریم که این نوع قفلها بسیار با امنیت هستند و برای هر خانه و محیط کاری لازم است .

تفاوت قفل اثر انگشتی با قفلهای معمولی

متاسفانه امروزه دزدها به این توانایی رسیده اند که هر قفلی را باز کنند . پس استفاده از قفلهای معمولی و قدیمی بسیار خطرناک است . و امنیت بسیار پایینی دارد، زیرا به راحتی باز میشوند . استفاده از قفلهای معمولی و ساده اصلا نمیتواند از منازل و مکانهای مختلف محافظت نماید . اما خرید قفلهای اثر انگشتی توانسته است تا این معضلات را کاهش دهد . در بازار سیستم و قفلهای ضد سرقت زیادی وجود دارد . خرید قفل اثر انگشتی یکی از این نوع قفلها است، که میتوان آنرا از بهترین نوع قفل نامید .

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *