قفل دیجیتال | قفل هوشمند

خرید قفل دیجیتال

قبل از خرید قفل دیجیتال هوشمند به این نکات توجه کنید.

قبل از اینکه اقدام به خرید قفل های دیجیتال نمایید بهتر است با ویژگی های مختلف آن ها آشنا شوید تا مناسب ترین و کاربردی ترین قفل را برای منزل یا شرکت خود انتخاب نمایید. همچنین به دلیل بالا بودن قیمت قفل های هوشمند، بهتر است تا ویژگی هایی که مد نظر دارید را در انواع برند های قفل های هوشمند بررسی کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

مواردی که باید پیش از خرید قفل دیجیتال به آن ها توجه کنید: مشخصات ایمنی و فنی، قیمت، کیفیت تولید، طراحی، میزان مصرف انرژی، خدمات پس از فروش، گارانتی و تناسب این قفل با ویژگی های مد نظرتان می باشد. بهترین و مشهور ترین برند های  قفل الکترونیکی هوشمند سامسونگ، یال، هایوان، اورنت و میلر می باشند.

برای خرید قفل های هوشمند باید هزینه بالایی را بپردازید اما ایمنی بسیار زیاد این قفل ها باعث می شود که دیگر نسب به سرقت منزل خود نگرانی نداشته باشید. زیرا با وجود این قفل ها منزل شما در برابر سرقت ایمن می شود.

قفل دیجیتال | قفل هوشمند

مزایای قفل های هوشمند نسبت به قفل دیجیتالی

امکان اتصال و کنترل به وسیله به تلفن همراه

سیستم امنیتی ضد شوک قفل هوشمند.

در قفل الکترونیکی قدیمی تر سارقین می توانستند با اعمال ولتاژهای غیر مجاز می توانستند قفل را غیر فعال کنند و به داخل نفوذ کنند. اما در قفل هوشمند جدید تر سیستم ضد شوک این راه ورود را هم سد میکند و با اعمال ولتاژ چند دقیقه قفل را غیر فعال میکند تا امکان ورود و خروج نباشد .

شما میتوانید با استفاده از گوشی هوشمند خود و با نصب نرم افزار مربوطه در هر زمان و مکانی که هستید قفل هوشمند خانه خود را کنترل کرده و حتی از راه دور باز و بسته نمایید. این ویژگی را میتوان مهمترین مزیت قفل هوشمند دانست.

سهولت در باز و بسته نمودن درب

استفاده از قفل های هوشمند بسیار آسان است زیرا شما میتوانید به راحتی تنظمیات آن را از راه دور و با استفاده از دستگاههای متصل به آن مانند گوشی همراه انجام دهید در حالیکه تغییر در تنظمیات قفل های الکترونیکی یا دیجیتال تنها به صورت حضوری امکان پذیر است.

قفل دیجیتال | قفل هوشمند

عدم نیاز به حمل کلید و امکان دسترسی به درب تنها از طریق گوشی هوشمند

کنترل تردد از راه دور و ایجاد محدودیت های لازم در بخش های مخلتف ساختمان (این ویژگی به شما کمک میکند که دسترسی افراد مختلف مانند مهمانان به بخش های مورد نظر در خانه را محدود کنید. این قفلهای هوشمند امکان ثبت تاریخ و زمان دقیق ورود و خروج افراد را نیز برای شما ممکن میسازند.

تجهیز بودن به انواع سیستم های امنیتی پیشرفته و به روز

تجهیز بودن به سیستم هشدار برای حوادث امنیتی

وجود امکاناتی مانند کنترل از راه دور منزل در قفل هوشمند

عدم نیاز به حمل کلید و امکان ورود به منزل بدون کلید

امکان کنترل کردن درب ورودی به وسیله ریموت

طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد قفل هوشمند

نصب کم هزینه و آسان قفل های هوشمند

دوام و کارایی زیاد قفل هوشمند

امکان جابجایی قفل دیجیتال

از مزایای قفل دیجیتال هوشمند قابل جابجایی و نصب بر روی درب های دیگر نیز می باشد و شما می توانید در صورت فروش یا تعویض منزل، قفل دیجیتال خود را هم با خودتان به منزل جدید ببرید. البته باید بدانید که برای نصب شدن قفل دیجیتال، درب ها باید استاندارد ها و ویژگی های لازم را داشته باشند. در غیر این صورت نمی توانید قفل هوشمند را بر روی آن ها نصب نمایید.

قفل های هوشمند دیجیتال ویژگی هایی منحصر به فرد، امکانات جانبی فراوان و از همه مهمتر ضریب ایمنی بسیار بالایی دارند که امکان سرقت را به حداقل رسانده و بهترین انتخاب برای تامین ایمنی خانه و محل کار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *