خرید قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi |قیمت قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi

خرید قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi |قیمت قفل دیجیتال هوشمندHooshmandi


آیا به خرید قفل درب دیجیتال نیاز دارید؟

چرا ممکن است نیاز به خرید قفل دیجیتال هوشمند Hooshmandi داشته باشید؟

هنگامی می توان از درب اصلی اطمینان پیدا کرد که یک قفل درب معمولی کار را به خوبی انجام  دهد. سیستم درونی آن تقریباً دو قرن است که ساخته شده است. اما این را در نظر بگیرید: به لطف فناوری، یک “قفل دیجیتال ” می تواند ابعاد کاملاً جدیدی را به راحتی و امنیت یک قفل اضافه کند.

این را تصویر کنید: بازوهای شما با خرید مواد غذایی پر شده است و با نزدیک شدن به درب اصلی منزل، گوشی هوشمند شما تشخیص می دهد و به طور خودکار قفل دیجیتال باز می شود. یا شاید شما می خواهید وقتی خانه نیستید به خانواده، دوستان، میهمانان، یا ارائه دهندگان خدمات دسترسی دهید، بنابراین فقط به آنها یک کد می دهید. یا شاید شما از خانه دور باشید و بخواهید پیگیری کنید چه کسی در را باز می کند، یا هنگام انجام این کار هشدار داده می شود.

قفل دیجیتال همه این کارکردهای پیشرفته و به لطف ترکیبی از فناوری های بی سیم از جمله دستگاه مرکزی و  وای فای به شما امکان کنترل قفل هوشمند دیجیتال خود را از هر مکانی که می توانید از طریق برنامه تلفن هوشمند قفل به اینترنت متصل شوید، می دهد.

ممکن است شما فکر کنید که  به قفل دیجیتال Hooshmandi احتیاج نداشته باشید، اما مطمئناً زندگی شما را آسان تر کرده و در صورت عدم حضور در خانه، احساس کنترل و امنیت را در مورد محل زندگی خود بیشتر می کنید.

 

قفل دیجیتال Hooshmandi | قفل هوشمند Hooshmandi

 

روشی کاملاً جدید برای باز کردن درب شما

پس از نصب، از طریق تلفن هوشمند، قفل دیجیتال Hooshmandi بدون کلید باز شده و قفل می شود. بسته به نوع و مدل، مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد، می توانید قفل هوشمند را با تکان دادن یا چرخاندن تلفن هوشمند خود در جلوی قفل، لمس قفل با انگشت خود، ضربه زدن به یک کنترل در یک برنامه، نزدیک شدن به درب خود یا حتی صحبت کردن باز کنید. قفل دیجیتال Hooshmandi شما همچنین می توانند برنامه ریزی شوند تا هنگام ترک، بطور خودکار پشت شما قفل شود. قفل های دیجیتال یک یا ترکیبی از این گزینه های قفل یا باز کردن بدون کلید را ارائه می دهد.

برنامه های قفل دیجیتال هوشمند همچنین به شما امکان می دهند “کلیدهای” مجازی را ارسال کنید که می تواند توسط خانواده، دوستان، بازدید کنندگان یا کارمندان فقط برای مدت زمانی مشخص استفاده شود (گیرنده باید برنامه قفل را در تلفن خود بارگیری کند). برنامه همچنین می تواند به شما هشدار دهد که چه کسی می آید و می رود، و سابقه ای را برای ورود به داخل یا خارج و چه زمانی حفظ می کند.

قیمت قفل دیجیتال Hooshmandi :

یک قفل دیجیتال به منظور نصب در درب اصلی شما طراحی شده است. نصب آن یک فرآیند کم زمان است که آسانتر از آنچه انتظار دارید پیش می رود. به طور معمول می توان در کمتر از دو ساعت انجام داد. با کمال تعجب، قفل های هوشمند هزینه قابل توجهی نیز ندارند. معمولاً قیمت قفل های دیجیتال Hooshmandi از2900.000 تومان  تا 5000.000 تومان می باشد.

قفل های دیجیتال با باتری کار می کنند. باتری ها معمولاً از شش ماه تا یک سال دوام می آورند. در صورت نیاز به تعویض باتری ها، هشدار صوتی دریافت خواهید کرد، بنابراین به دلیل نداشتن برق، قفل از کار نمی افتد. قفل های هوشمند Hooshmandi جدید ساخته شده توسط لاک استار حتی دارای خروجی خارجی برای اتصال یک باتری 9 ولت است، فقط در صورت پایان باتری های داخلی به طور غیر منتظره می شود استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *