چگونه از قفل های دیجیتال استفاده کنیم؟

برای اینکه با روش استفاده از قفل دیجیتال هوشمند آشنا شوید به ویدیو و توضیحات توجه نمایید. در این ویدیو روش استفاده از  قفل دیجیتال مدل 8015 FMT را توضیح می دهیم.

برای شروع کار، ابتدا کاور جای باطری را باز می کنیم. بعد از قرار دادن باطری ها، دستگیره دیجیتال فعال می شود و ما می توانیم شروع به راه اندازی قفل دیجیتال نمایم. سپس اقدام به تعریف کاربر بصورت کد یا کارت کنیم. برای تعریف کاربر باید به نمای خارجی دستگیره مراجعه کنیم.

تعریف کاربر :

در حالت عادی قفل دیجیتال غیر فعال است و کار نمی کند. برای تعریف کاربر باید به منوی اصلی دستگاه وارد شویم. رمز اصلی دستگاه را وارد می کنیم و کلید مربع را می زنیم. برای اضافه کردن کاربر، بصورت صوتی اعلام می کند که عدد یک را وارد کنیم.

اضافه کردن کاربر:

در این مرحله برای اضافه کردن هر کدام از کاربران قفل هوشمند دیجیتال، عدد مختص آن را اعلام می کند که وارد نماییم.

قفل دیجیتال هوشمند

تعریف ورود کاربر با رمز:

برای اضافه کردن کاربر قفل دیجیتال بصورت رمزی عدد دو را وارد می کنیم. سپس کد کاربر و رمز عبور کاربر را ثبت می کنیم و برای نهایی شدن کلید مربع را فشار می دهیم. می توانیم زمان استفاده از رمز را مشخص کنیم که از چه تاریخ و زمانی می خواهیم که رمز کار کند. همچنین تاریخ انقضای رمز را تعیین می کنیم. پس ما یک کاربر با یک رمز تعریف کردیم. با زدن دکمه ستاره از منوی اصلی خارج می شویم.

بعد از وارد کردن رمز دستگیره باز می شود و پس از 5 ثانیه دستگیره بصورت اتومات غیر فعال می شود و اجازه دسترسی را می گیرد. این برای زمانی است که فراموش کرده باشید درب را قفل کنید.

اگر دوست نداشتید زمان وارد کردن رمز قفل دیجیتال کسی که همراه شما است رمز را ببیند، می توانید از رمز شانسی استفاده کنید. یعنی بین عدد های رندم رمز اصلیتان را وارد می کنید و دستگاه رمز شما را تشخیص می دهد.

ورود با کارت:

با قرار دادن کارت بر روی صفحه، قفل دیجیتال درب باز می شود و بعد از 5 ثانیه بصورت خودکار بسته می شود.

ورود با کلید:

در صورتی که در روش استفاده از قفل دیجیتال هوشمند نخواستید از دو روش قبل استفاده کنید می توانید با کلید وارد شوید. با قرار دادن کلید در جا کلیدی قفل دیجیتال را باز و قفل کنید.

در صورت اتمام شارژ باطری:

در روش استفاده از قفل دیجیتال هوشمند در صورتی که شارژ باطری قفل دیجیتال به 30 درصد که برسد به شما اعلام می کند که آن را تعویض کنید. در صورت عدم تعویض و اتمام شارژ باطری دیگر از طریق رمز و کارت نمی توانید وارد شوید. راه حل این است که از یک باطری 9 ولت استفاده کنید. با قرار دادن باطری در جای اصلی اش که در قسمت زیرین دستگیره دیجیتال قرار دارد، می توانید با رمز یا کارت درب را باز کنید و وارد منزل شوید.

 

برای دیدن قفل های دیجیتال شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس بر روی لینک مقابل کلیک کنید. قفل های دیجیتال هوشمند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *