سناریو آتش سوزی

تعریف سناریو

سناریو آتش سوزی | یکی از قابلیت هایی که‌ با داشتن خانه هوشمند از آن بهره می بریم یکپارچه شدن سیستمهاست توسط تعریف سناریو ، سناریو آتش سوزی ، شما میتوانید با داشتن خانه هوشمند  با سرعت بالا از وقوع خطر مطلع شده و با اجرای سناریو پیشبینی شده تمامی سنسورهای اعلام خطر را فعال کرده و از وقوع حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری نمایید.

به این فکر کنید که‌…

1:10:14صبح


سناریو آتش سوزی

در هنگامی که دود را سنسور مربوطه حس مکند بلافاصله به دستگاه مرکزی هوشمند پیام داده و سیستم به سرعت سناریو آتش سوزی را اجرا و شما را از آن مطلع می سازد.

1:10:17 صبح


همه‌ چراغ ها با سناریو تعریف شده شروع به خاموش و روشن شدن میکنند تا به این وسیله همسایه ها و دیگر افراد از خطر مطلع شوند.

1:10:19 صبح


همه ورودی های گاز به صورت خودکار بسته شده و به صورت همزمان همه سیستم های تحویه با حداکثر سرعت شروع به کار کرده تا دود و اکسیژن را خارج نماید.

1:10:21 صبح


سناریو آتش سوزی

برای جلوگیری از جمع شدن دود همه سیستمهای هوشمند کنترل تهویه و ترموستات ها خاموش میگردد.

1:10:23 صبح


چگونگی راه خروج و پیغام ها خطر از طریق سیستم های صوتی و تصویری پخش می گردد.

1:10:24 صبح


با روش شدن چراغ ها که از قبل پیش بینی شده امن ترین راه به اعضای خانواده نشان داده می‌شود تا به سرعت خارج شوند

سناریو آتش سوزی | دیدید که‌ در چند ثانیه تمام این دستورات مخابره گردید و از وقوع حادثه ناگوار جلوگیری شد در زمانی که‌ شاید ما تا به خود بیایم کار از کار گذشته باشد

چرا خانه هوشمند

خانه ای که با داشتن قابلیت های بی شمارش همیشه در خدمت شماست و شما از استفاده از این قابلیت ها لذت خواهید برد. تصور کنید خانه ای دارید که تمام سلایق شما را می داند. حضور شما را حس میکند گرم بودن وسرد بودن محیط را حس کرده و نسبت به علاقه شما تنظیم می نماید. تمامی دستورات شما را به دستگاه های الکترونیکی منزل به صورت خودکار می دهد و شما وقتی در منزل هستید به معنای واقعی استراحت می کنید. و آسایش وآرامش خواهید داشت زیرا همیشه یک دستیار هوشمند آماده اجرای دستورات شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *