قفل هوشمند دیجیتال لاک استار

قفل هوشمند دیجیتال لاک استار


فواید قفل هوشمند دیجیتال انگشتی :

همه در تلاش برای پیدا کردن کلیدهای خود در پایین کیف یا جیب خود، در حالی که مشغول خرید مواد غذایی یا با کودک خود هستند، با سختی و دشواری شاید آن را پیدا کرده اند. قفل اثر انگشتی به صاحبان خانه اجازه می دهد کلیدهای خانه را از کل زندگی خود خارج کنند و زندگی روزمره خود را نیز به همین راحتی انجام دهند.

اسکنر اثر انگشت نوعی سیستم امنیتی الکترونیکی است که از اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک برای دسترسی کاربر به اطلاعات یا تأیید معاملات استفاده می کند.

قبلاً اسکنر اثر انگشت بیشتر در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دیده می شد، یا در رمان های علمی تخیلی خوانده می شد. اما چنین مواقعی تخیل که از توانایی مهندسی انسانی فراتر رفته است ، مدتهاست که از بین نرفته است – اسکنر اثر انگشت ده ها سال است که در حال استفاده است! اسکنر اثر انگشت نه تنها در آخرین دستگاه های تلفن همراه رایج تر می شود، بلکه به تدریج در زندگی روزمره پیش می روند.

اثر انگشت انسان عملاً منحصر به فرد است، به همین دلیل در شناسایی افراد موفق هستند. این فقط سازمان های اجرای قانون نیستند که پایگاه داده های اثر انگشت را جمع آوری و نگهداری می کنند. بسیاری از مشاغل که به مجوز یا مجوز حرفه ای نیاز دارند (به عنوان مثال مشاوران مالی، کارگزاران بورس اوراق بهادار، املاک و مستغلات، معلمان، پزشکان / پرستاران، امنیت، پیمانکاران و غیره) انگشت نگاری را به عنوان شرط اشتغال انجام می دهند. تهیه انگشت اثر در هنگام اسناد رسمی نیز امری عادی است.

 

قیمت قفل دیجیتال الکترونیکی - قفل اثر انگشتی
قیمت قفل دیجیتال الکترونیکی

امنیت خانگی بیومتریک چیست؟

قفل های  هوشمند اثر انگشتی درب ما را در بالاترین سطح امنیتی قرار می دهد زیرا هیچ اثر انگشتی نمی تواند تکراری شود. تشخیص اثر انگشت با استفاده از شیار های اثر انگشت فرد برای شناسایی و امکان دسترسی به خانه خود کار می کند. با استفاده از این سیستم، صاحبان خانه و اعضای خانواده هرگز نگران جا گذاشتن کلیدهای خود یا قفل کردن دوباره قفل خود نیستند! سیستم های ورود با قفل هوشمند طوری طراحی شده اند که برای کاربر راحت، صرفه جویی در وقت و قابل اعتماد باشد.

امنیت بیومتریک صفحه اصلی، امنیت فنی به نظر می رسد اما واقعاً خیلی راحت تر از آنچه فکر می کنید است. همانطور که قبلاً مورد بحث قرار گرفته است، به تکنیک های تأیید اعتبار مربوط می شود و به ویژگی های بیولوژیکی بر می گردد مانند اثر انگشت. رایج ترین شکل امنیت بیومتریک قفل اثر انگشت است. این قفل ها در تمام اشکال و اندازه ها آمده و عملکردی مشابه قفل شما را نیز، راحت تر انجام می دهند!

امنیت شخصی و امنیت خانواده یک نگرانی اساسی در جامعه امروز است، به همین دلیل محصولات قفل دیجیتال ما با مواد باکیفیت ساخته می شوند تا امنیت خانه و خانواده را تضمین کند. قفل درب هوشمند ما اعضای خانواده را به آینده سوق می دهد زیرا می توانند از اثر انگشت منحصر به فرد، کد صفحه کلید، یا کارت برای ورود به خانه استفاده کنند.

قفل هوشمند
قفل هوشمند

استفاده از قفل هوشمند اثرانگشتی:

استفاده از اثر انگشت خود برای شناسایی و تأیید صحیح افرادی که برای دسترسی به خانه خود دارید، بسیار مناسب است. صفحه کلید یک لایه اضافی از انعطاف پذیری و راحتی اضافه می کند، به عنوان مثال به یک انگشت شما آسیب وارد شده است. اسکن اثر انگشت  کار را دشوار می کند. بهترین راه برای حل این امر، تنظیم چند انگشت روی دو دست هنگام تنظیم قفل است. در ضمن قفل دیجیتال هوشمند با باتری کار کرده و 2 هفته قبل از پایان باتری به صورت صوتی به شما اخطار می دهد البته این قابلیت فقط برای قفل الکترونیکی لاک استار می باشد و دیگر برند ها اخطار صوتی ندارند.

پیشرفت های فن آوری قادر به اسکن اثر انگشت (همچنین می تواند به عنوان “خواننده” یا “حسگر” شناخته شود) به عنوان یکی دیگر از ویژگی های امنیتی (اختیاری) دستگیره های دیجیتال  است. اسکنر اثر انگشت یکی از جدیدترین لیستهای در حال رشد است – کدهای پین، کدهای الگوی، گذرواژه‌ها، تشخیص چهره، تشخیص مکان، اسکن عنبیه، تشخیص صدا، از راه‌های بازکردن قفل هوشمند می باشد. چرا از اسکنر اثر انگشت استفاده می کنید؟ بسیاری از آن به خاطر امنیت، راحتی و احساس آینده نگر بودن از آن لذت می برند.

اسکنر اثر انگشت با گرفتن الگوی برآمدگی و شیارهای روی انگشت کار می کند. سپس اطلاعات توسط نرم افزار تحلیل / تطبیق الگوی دستگاه پردازش می شود، که آن را با لیست اثر انگشت های ثبت شده در پرونده مقایسه می کند. مسابقه موفقیت آمیز بدان معنی است که هویت تأیید شده است، و به این ترتیب امکان دسترسی پیدا می کند. روش گرفتن داده اثر انگشت به نوع اسکنر مورد استفاده بستگی دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قفل درب اثر انگشتی یا قفل دیجیتال ما، لطفا امروز تماس بگیرید!

برای مشاوره رایگان خرید قفل دیجیتال و قفل هوشمند با شماره 09395727474  و یا 09125769793  تماس بگیرید.

در صورت تمایل از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید

قیمت قفل کارتی ، قیمت قفل دیجیتال ، قیمت دستگیره دیجیتال را از مشاوران ما در لاک استار lock star بخواهید .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *