خرید قفل کارتی و مزایای آن

خرید قفل کارتی و مزایای آن


مجموعه هوشمندی، فروشگاهی بزرگ برای فروش و خرید قفل کارتی است. انسانها از همان ابتدای خلقت همواره برای محافظت از جان و مال خود به دنبال راهی بودند. هر چقدر که زمان گذشت، علم و تکنولوژی پیشرفت کرد. امکانات و تجهیزات بیشتری برای این امر فراهم شد.

در واقع قدیمیترین و رایجترین وسیله ای امنیتی از گدشته تا حال قفلها هستند. ساختار قفلهای قدیمی و گذشته بسیار ساده و معمولی بود‌ اما با پیشرفت تکنولوژی، ساختار قفلها هم پیچیده تر شد. امروزه قفلها در انواع مختلف و متفاوتی تولید میشوند.

کیفیت قفلها بسیار بالا رفته است. شرکتهای تولید کنند زمانی که توجه مردم به قفل را دیدند. بسیار گسترده تر شدند. در سراسر جهان کشورهای زیادی در زمینه تولید قفل فعالیت دارند. که برخی از آنها بهترین و باکیفیترین قفل را تولید میکنند.

برای مثال میتوان به کشور ژاپن، کره، آمریکا اشاره کرد. کشور چین هم در این سالها توانسته قفل و دستگیره های با کیفیتی را تولید کند. قفلها امروزه به صورت، قفل دیجیتال، قفل هوشمند، دستگیره دیجیتال، قفل شیشه میرال و… هستند.

قفلهای که امروزه تولید میشوند. نسبت به قفلهای گذشته بسیار پرکاربردتر هستند. این قفلها مزایا و ویژگیهای گسترده ای دارند که در ادامه مطلب قصد داریم آنها را بررسی کنیم. شما عزیزان برای خرید قفل کارتی میتوایند. به فروشگاه هوشمندی مراجعه نمایید. در این فروشگاه انواع قفلهای مدرن و جدید. به فروش میرسد.

خرید قفل کارتی چیست؟

از آنجایی که قفلهای دیجیتال و خرید قفل کارتی دارای امنیت بسیار بالای است. افراد برای دربهای آپارتمان و محیطهای کاریشان از این قفلها استفاده میکنند. در واقع قفل مدل کارتی جدیدترین و ایمنترین قفلی است. که امروزه توسط شرکتهای تولید کننده، تولید و به فروش میرسد. ب

از کردن این قفلها توسط کارتهای مخصوص است. همانطور که میدانید قفلهای قدیمی، مشکلات و معایبی داشتند. مثلا امنیت پایین، گم شدن کلید، شکستن کلید در درب. اما قفل کارتی دیگر مشکلات و معایب این قفلها را ندارد.

بیشترین کاربرد و مزیت این نوع قفلها برای محیطهای کاری است. که میخواهند ورود و خروج افراد را کنترل کنند. البته برای منازل و آپارتمانها نیز گزینه مناسبی است. زیرا رفت و آمد را میتوان کنترل کرد.

قفلهای قدیمی دارای مغزی مکانیکی بودند. که با کلید باز میشدند. اما این قفلها دارای مغزی الکترونیکی هستند. و تنها افرادی که کارت دارند میتوانند. درب را باز کنند و وارد آن مکان شوند.

انواع قفلهای جدید

خرید قفل کارتی که امروزه زیاد شده است . و در اطراف خود میبینیم. از لحاظ کارکرد دو دسته هستند. یک دسته آنلاین و دسته دیگر آفلاین.قصد داریم که در ادامه توضیحاتی در مورد این قفلها ارائه دهیم.

قفلهای آنلاین:

باز کردن قفل کارتی آنلاین فقط توسط نرم افزار مخصوصی انجام میشود.زمانی که افراد به این نرم افزار دسترسی داشته باشند. میتوانند ورود و خروجها را به صورت آنلاین و در لحظه چک کنند‌. وقتی که از این قفل در درب استفاده نمودید‌ از راه دور به راحتی میتوانید درب را باز کنید.

برای باز کردن درب از راه دور فقط کافی است که گوشی شما به آن قفل متصل باشد تا توسط اینترنت این کار را انجام دهید. در هتلهای بزرگ که رفت و آمد زیاد است. استفاده از این قفلها رایجتر و به صرفه تر است. و خرید قفل کارتی انتخاب درستی است.

خرید قفل کارتی آفلاین:

در قفل کارتی آفلاین دیگر از نرم افزار برای باز کردن درب استفاده نمیشود. در واقع بین قفل و نرم افزار ارتباطی نیست. باز و بسیته شدن این نوع قفلها فقط توسط کارت صادر شده توسط شرکت صورت میگیرد. در این قفلها برای کنترل رفت و آمد و گزارشها به صورت دستی باید انجام شود.

مزایای قفل کارتی

  • بهترین و مناسبترین کیفیت قفل کارتی نسبت به سایر قفلهای جدید این است که دیگر به کلید نیازی نیست. همین امر در خرید قفل کارتی باعث بالا رفتن امنیت میشود. و امکان باز شدن درب توسط سارقین را کاهش و از بین میبرد. زمانی که از این قفل استفاده میکنید. دیگر دردسرهای جا به جای کلید و شکستن کلید در درب را ندارید.
  • برای صاحبان هتلهای بزرگ این قفلها مناسب است. باعث افزایش ایمنی میشود. امنیت داشتن در یک هتل برای افراد بیار مهم است و ملاکی مهم در انتخاب هتل محسوب میشود. وجود این قفلها باعث میشود که دربها کاملا شیک و زیبا نشان داده شوند.
  • قابلیت و امکان گزارشگیری و ثبت ورود و خروج نیز یکی دیگر از مزایای خرید قفل کارتی است.
  • از دیگر مزایا و ویژگیهای این نوع از قفلها این است که مجهز به سیستم حریم خصوصی هستند. و به هیچ وجه بدون استفاده از کارت امکان باز شدن درب وجود ندارد.
  • کارتهای این قفلها امکان کپی کردن را ندارند. همین امر باعث بالا رفتن امنیت میشود

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفل کارتی روی این لینک کلیک کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *