نحوه نصب قفل دیجیتال 8015N و 8076 و C76 :

در نصب قفل دیجیتال 8015N  8076  C76 ، ابتدا جای سیلندر را روی درب مشخص می کنیم. دو سوراخ روی سیلندر وجود دارد که ما به هیچ وجه به سوراخ پایینی کاری نداریم. فاصله این سوراخ را با متر اندازه می گیریم و سیلندر را در جای خود قرار می دهیم. با یک مته کوچک یک سوراخ می زنیم تا ببینیم جای آن درست است یا نه زیرا باید دقیقا در جای خودش قرار دهیم و این فاصله مهم است.

باید با یک گردبر 4 سه تا سوراخ ایجاد شود. سوراخ کوچیکتر می تواند 5/2 یا 3 باشد. وقتی سیلندر را در جای خود قرار دادید و جای سوراخ هندل قفل دیجیتال را مشخص کردید حالا جای سیلندر را با پیچ محکم می کنیم.

قفل دیجیتال C76
قفل دیجیتال C76

اندازه گیری و برش سوراخ های روی درب:

نکته بعدی که مهم هست سوراخ های بالا و پایین دستگیره قفل دیجیتال که برای بستن پیچ های جلو و عقب هست. برای این منظور فاصله های بین سوراخ پایین تا هندل و سوراخ بالا تا هندل را با خط کش یا متر اندازه می گیریم. از سوراخ کوچکی که در ابتدای کار با مته کوچک زده بودیم، به اندازه فاصله ای که با خط کش یا متر اندازه گرفتیم، جای سوراخ بالا و سوراخ پایین قفل هوشمند را اندازه می گیریم و علامت می زنیم. حالا با گردبر 3 یا 4 سوراخ می کنیم.

بعد از انجام مراحل بالا یک چهار تراش در داخل دستگیره قرار می دهیم. روی قفل دیجیتال جلویی و عقبی دو پایه باید نصب کنیم. روی هر دو برد دو عدد سیم وجود دارد که از سوراخ بالایی باید این دو سیم را رد کنیم.

بعد از اتصال قفل های دیجیتال جلو و عقب با یک پیچ کار نصب این قفل دیجیتال هوشمند به پایان می رسد. سپس برای تنظیمات دستگاه باید وارد منو شویم.

برای آموزش نحوه تنظیمات این قفل دیجیتال می توانید مقاله ی روش استفاده از قفل دیجیتال هوشمند را مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *