انواع قفل دیجیتال لاک استارHooshmandi

انواع قفل دیجیتال لاک استارHooshmandi


قفل هوشمند یا قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی ؟

همانطور که از این نام پیداست، یک قفل هوشمند یک قفل الکترونیکی است که از ویژگی های قفل هوشمند، اتصال wifi به دستگاه مرکزی برای تعامل با سایر دستگاه ها استفاده می کند. این کار می تواند از طریق یک هاب خاص یا با نصب یک برنامه روی تلفن شما انجام شود. هنگامی که موبایل نزدیک قفل دیجیتال است، به طور خودکار قفل می شود. دیگر نیازی نیست که خود را در موقعیت عجیب و غریب در تلاش برای باز کردن درب در حین حمل کودک و لوازم خریداری شده از فروشگاه هفتگی خود قرار دهید.

یکی از ویژگی های مرتب بودن قفل های هوشمند و قفل دیجیتال این است که می توانید کلیدهای موقتی را برای افراد بفرستید و این امکان را برای آنها فراهم می کند که در یک بازه زمانی خاص به خانه شما دسترسی پیدا کنند.

کلیدهای موقتی کاملاً مناسب هستند. اگر به کسی احتیاج دارید که مثلا به حیوان خانگی شما غذا بدهد در حالی که شما در مسافرت  هستید، شما به آنها یک پیام ارسال می کنید و می توانند از تلفن خود برای باز کردن قفل دیجیتال استفاده کنند. و پس از بستن درب، کلید آنها بطور خودکار نامعتبر می شود.

به دلیل ماهیت “هوشمند” آنها، قفل های هوشمند لاک استار به دستگاه های دیگر در خانه شما متصل می شوند. مثلا در صورت داشتن سیستم گرمایش هوشمند، قفل الکترونیکی هنگامی که تشخیص می دهد خانه را ترک کرده اید به طور خودکار پیغام خود را به سیستم گرمایشی منتقل می کند. و ترموستات خود را خاموش می کند و تا زمان بازگشت به حالت آماده به کار می رود.

قفل دیجیتال هوشمند Hooshmandiگزینه های قفل درب هوشمند شما چیست؟

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند یا قفل الکترونیکی چندین سال است که در بازار وجود دارد، اگرچه این فناوری هنوز به جریان اصلی نرسیده است. اینگونه گفته می شود که برخی از کالاها درخارج از کشور وجود دارند که هنگام ورود به خانه باعث اتفاق افتادن کارهایی می شود که  زمانی در  داستانهای علمی دیده و شنیده بودیم.

روش های مختلف باز کردن قفل های دیجیتال هوشمند : یک کارت کلید، اثر انگشت، تلفن هوشمند یا حتی با یک پین ساده.

ویرایش آسان کاربران. می توانید کاربران را در لیست دسترسی، اضافه یا حذف کنید یا امتیازات آنها را تغییر دهید. بنابراین می توانید به افراد دسترسی موقت یا فقط در روزها یا ساعات خاص روز بدهید.

ویژگی های امنیتی اضافی. قفل هوشمند دارای هشدار دستکاری و وارد شدن کد پین اشتباه است. همچنین یک یادداشت از تمام ورودی های کاربر را نگه می دارد.

با باتری کار می کند. اگر قدرت باتری  پایین بیاید، قفل دیجیتال عملکرد خود را ادامه می دهد. هشدار کم شدن باتری به صورت گویا، بنابراین هرگز نیازی به نگرانی در مورد جایگزینی آنها ندارید.

اتصال به دیگر محصولات هوشمند دیجیتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *