چرا سرمایه گذاری در خانه هوشمند

چرا سرمایه گذاری در خانه هوشمند


چرا سرمایه گذاری در خانه هوشمند

1. استفاده از انرژی: مقدار مصرف انرژی به طور پیوسته با کارایی مصرف انرژی توسط اتوماسیون هوشمند قابل مقایسه نمی باشد. که این کارایی، کارامدی برای بسیاری از افراد می باشد که خود باعث کاهش در مصرف انرژی و حتی پایین آمدن قیمت حامل های انرژی به دلیل کاهش تقضا می گردد.
طبق آمار اتوماسیون خانگی بین 25% تا 40% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و این امر می تواند سالانه بین 400 هزار تومان تا 700هزار تومان در هزینه صاحب خانه صرفه جویی کند این بدان معناست که اکثر صاحب خانه ها می توانند سرمایه گذاری اولیه سیستم اتوماسیون خانگی را ظرف چند سال به دست بیاورند.

چرا سرمایه گذاری در خانه هوشمند

 امنیت پیشرفته

چرا سرمایه گذاری در خانه هوشمند | یک سیستم امنیتی هوشمند اتوماسیون خانه دارای مزایایی فراوانی نسبت به سیستم های معمولی است. شاید بزرگترین مزیت این سادگی باشد که تمام دستگاه ها به هم متصل می شوند. یک سناریو را در نظر بگیرید که سنسورهای نفوذ از فعالیت هایی که توسط دوربین های نظارت بیرونی شناخته شده اند آگاهی دارند. یک اطلاع رسانی تنها ممکن است یک هشدار نادرست باشد، اما یک سری اعلان ها نشانگر این است که چیزی اشتباه است. امنیت اتوماسیون اتوماتیک خانه حتی می تواند صاحب خانه را از طریق تلفن همراه یا سایر دستگاه های هوشمند آگاه کند که این امنیت بی نقص خود دلیلی دیگر برای سرمایه گذاری بر روی ساختمان هوشمند می باشد.

 آسایش و صرفه جویی در زمان

در خانه هوشمند به دلیل این که تمام فرامین به صورت خودکار انجام می شود و این قابلیت وجود دارد که از هر جایی کنترل کامل بر خانه داشته باشیم. که این امر در آرامش خیال ما کمک بسزایی میکند و خانه فقط جایست برای استراحت.

 ارزش افزوده

به دلیل کارامدی بالای خانه هوشمند به نسبت خانه های معمولی و همچنین قابلیت ارتقای آن نصبت به پیشرفت تکنولوژی بدون تقبل هزینه اضافی یا تغیر کلی سیستم خود از عوامل ارزش افزوده ملک خواهد شد طبق آخرین آمار تا 4 برابر هزینه انجام شده در هنگام هوشمند سازی هنگام فروش برگشت سرمایه خواهیم داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *