آموزش نصب قفل دیجیتال هوشمند:

در این ویدیو آموزش نصب قفل های دیجیتال درب های هوشمند را بصورت کامل ارائه می دهیم. شرکت آرمان الکترو هوشمند پارس از بزرگترین واردکنندگان قفل های دیجیتال در ایران می باشد. این شرکت سابقه طولانی در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی دوربین های مداربسته تحت شبکه و بستر سازی شبکه را داشته است.

نحوه نصب قفل دیجیتال 8015FMT :

در ابتدای کار اگر قفلی رو درب هست آن را باز می کنیم. سپس بوسیله شابلونی که داخل خود بسته بندی قفل دیجیتال هست، الگوی برش را در می آوریم. به این صورت که شابلون را روی درب قرار می دهیم. که طبق ویدئو بر روی خشاب قفل دیجیتال قرار می گیرد و از قسمت خط کشی تا می شود. جای سوراخ هایی که روی شابلون هست را روی درب در می آوریم. دقت نمائید که این سوراخ ها طبق ابعاد و فاصله مشخص شده روی شابلون باشد. در صورت اختلاف، قفل دیجیتال بعد از نصب به صورت صحیح کار نخواهد کرد و با باز و بسته کردن قفل به مشکل برخواهید خورد.

 در مرحله بعد اولین کاری که انجام می دهیم نصب خشاب قفل دیجیتال می باشد. روی خشاب سیمی وجود دارد که برای موتور است. این سیم را از سوراخ بالایی خارج می کنیم. با چهار عدد پیچ که در داخل بسته بندی قفل دیجیتال است، زبانه را بصورت صحیح روی درب محکم می کنیم. باید در تمامی مراحل کار دقت لازم را نمود تا به درستی انجام شود تا در نهایت قفل دیجیتال عملکرد درستی داشته باشد.

روی پنل خارجی قفل دیجیتال سه عدد سیم وجود دارد که یکی از آنها کوتاه تر است که به سیم موتور وصل می شود. دو سیم دیگر به پنل پشتی باید وصل گردد. بعد از قرار دادن پنل جلویی در جای خودش، سیم را از داخل درب رد می کنیم و سپس پنل پشتی را سر جای خودش نصب می کنیم و پیچ ها را محکم می کنیم. در اینجا کار نصب قفل دیجیتال بر روی درب به پایان می رسد.

تست قفل نصب شده:

برای تست کردن قفل دیجیتال نصب شده، زمانی که دستگیره قفل را بالا می کشیم باید زبانه بیرون بیاید و بعد از پایین کشیدن دستگیره، زبانه به داخل رود. در این صورت نصب قفل دیجیتال به درستی انجام شده است.

قفل دیجیتال 8015 – FMT

این مدل از قفل دیجیتال مشخصاتی به این شرح دارد.

راه های باز کردن: کارت + کد + کلید مکانیکی

جنس بدنه : فولاد ضد برش ، زنگ داخلی ، دزدگیر داخلی

گارانتی: 18 ماه

ظرفیت کارت ، کد : 100 عدد

منبع تغذیه: 4 × AA

دارای منوی گویا

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال | قفل هوشمندآموزش نصب قفل دیجیتال درب هوشمند. این شرکت در سال های اخیر فعالیت خود را در زمینه های هوشمند سازی ساختمان ها، مدارس و دیگر اماکن عمومی و شخصی آغاز نموده است.

مشاوره و اجرای سیستم های حفاظتی و امنیتی(دوربین مداربسته، دزدگیر، اعلام حریق، انواع جک، آیفون تصویری و…). مشاوره طراحی و اجرای ساختمان هوشمند طراحی و اجرای نورپردازی ساختمان.

برای تماس با ما و دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص ما می توانید با شماره 09120309345 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *