قفل دیجیتال اثر انگشتی هوشمند :

چگونه قفل اثر انگشت امنیت شما را بهبود می بخشد؟

هرگز امنیت را به خطر نیاندازید. با وجود هر نوع قفل دیجیتال هوشمند امنیتی جدید یا اقدامات امنیتی نوآورانه که در بازار موجود است، ما یک چیز را ابتدا آزمایش می کنیم. قدرت، قابل اعتماد بودن، امنیت پایدار، بدون آنها، هیچ ارزشی نمی توان برای آنها قایل بود. با قفل دیجیتال اثرانگشتی Hooshmandi می توانید به امنیت مورد نظر برسید. در حال حاضر می توانید مارک های مختلف را تقریباً در همه جا پیدا کنید و دامنه قیمت قفل های هوشمند دیجیتال باعث تعجب شما می شود.

شما برای انتخاب قفل الکترونیکی Hooshmandi باید به کیفیت بدنه و سنسور ها توجه کنید. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که در پایان روز اثر انگشت شما تقریباً تنها مکانیزمی است که قفل را باز می کند.

قفل دیجیتال | قفل هوشمندگم کردن کلید خود؟ به هیچ وجه!

اکثر تماس های ما برای خرید قفل الکترونیکی هوشمند در طول روز، به دلیل این است که افراد بار ها و بارها کلید های خود را گم کرده اند. با قفل دیجیتال اثرانگشتی ، دیگر لازم نیست در مورد کلید خود فکر کنید. روزی که قفل هوشمند اثر انگشتی خود را نصب می کنید، به طور خودکار آن را برنامه ریزی می کنید تا کلیه افرادی که باید دسترسی داشته باشند را شناسایی کند و البته شما می توانید هر زمان که بخواهید کاربران را تغییر داده و اضافه / حذف کنید. در نتیجه خیلی کمتر به قفل ساز نیاز پیدا می کنید ولی خوب … به هر حال ما اینجا هستیم …

می توان گفت وقتی در مورد قفل هوشمند اثر انگشت Hooshmandi صحبت می شود، باید گفت که سطح بسیار بالایی دارند، و بسیار پیشرفته هستند. ظاهر خلاقانه و ابتکاری، باعث زیبایی درب اصلی می شوند. هم زمان با ارتقاء سطح امنیت، سهولت کنترل برای هر دری که اموال مهم شما پشت آن می باشد.

درباره قفل دیجیتال :

قفل درب های دیجیتال با نصب کمترین راه حل امنیتی برای ساختمانهایی که به یک وسیله قابل اعتماد برای کنترل دسترسی احتیاج دارند، فراهم می کند. همچنین در جایی که تخصیص کلید یا کارت به دلیل حجم افراد ورودی و خروج از ساختمان غیر عملی است.

صفحه کلید الکترونیکی – فقط یک کد را وارد کنید تا دسترسی داشته باشید

بیومتریک – به عنوان مثال تشخیص اثر انگشت.

کارتهای هوشمند – بیشتر در هتل ها و ساختمان های اداری استفاده می شود.

بسته به مدل انتخاب شده ، قفل درب های دیجیتال را می توان در انواع درب ها از جمله چوب و UPVC چند نقطه ای نصب کرد. تولیدکنندگان، دامنه متناسب با هر سطح از امنیت، از مواردی که برای نصب درب داخلی با اولویت کم از طریق گزینه های سبک، متوسط و سنگین استفاده می شود، ارائه می دهند.

مقاوم ترین قفل درب های دیجیتال، قادر به تحمل همه حملات هستند مگر در موارد خاص که حملات شدیدی اتفاق میفتد. آنها بطور معمول در ساختمانهای عمومی مانند بیمارستان ها، مطب ها و مدارس مورد استفاده قرار می گیرند، که می توانند تعداد زیادی قفل دیجیتالی را در داخل ساختمان برای تأمین امنیت مناطق مختلف داشته باشند. یا برای املاک خانگی که در آن تعداد زیادی مراقبین یا پرستار نیاز به دسترسی مستقلی دارند. موارد کمی وجود دارد که می توانند به اشتباه بروند و در نتیجه، قفل های دیجیتالی درب ها می توانند سالها دوام بیاورند.

قفل دیجیتال هوشمندی
قفل دیجیتال هوشمندی

برنامه ریزی  سریع قفل دیجیتال:

این واقعیت که قفل درب های دیجیتال به راحتی و به سرعت قابل برنامه ریزی مجدد هستند، به معنای آن است که در صورت به خطر انداختن امنیت یا تغییر در کارمندان می توان امنیت را فوراً برقرار کرد. معمولاً مراقبان و پرستاران شیفتی کاری می کنند و اگر یکی از کارمندان سازمان را ترک کند، کد می تواند فوراً تغییر یابد.

بعضی از برنامه ها ممکن است فقط در مواقع خاص به امنیت نیاز داشته باشند، در این حالت می توان قفل های دیجیتال درب را در طول روز به صورت آزاد عبور داد و سپس برای ورود فقط به صورت کد در خارج از ساعات کاری معمولی برنامه ریزی کرد تا امنیت لازم برای باقی مانده در ساختمان فراهم شود.

سنسور نوری در قفل هوشمند :

این نوع اسکنرها اساساً فتوکپی انگشت را ایجاد می کنند. بسیاری از آنها انگشت را به منظور ارائه تضاد واضح از خطوط روشن می كنند، زیرا اسكنر حساس به نور (معمولاً سنسور تصویر یا میکروچیپ حساس به نور) اطلاعات را برای تولید یك تصویر دیجیتالی ضبط می كند. بسیاری از اسکنر اثر انگشت متصل به کامپیوتر از سنسورهای نوری استفاده می کنند

سنسور خازنی در قفل هوشمند:

قفل دیجیتال اثرانگشتی به جای نور، اسکنرهای خازنی از الکتریسیته استفاده می کنند (به روش کار لمسی کار کنید) برای تعیین الگوهای اثر انگشت. با قرار گرفتن انگشت روی سطح خازنی لمسی، دستگاه شارژ را اندازه گیری می کند. پشته ها تغییر در ظرفیت ایجاد می کنند، در حالی که دره ها به هیچ وجه تغییری ایجاد نمی کنند. این سنسور از تمام این داده ها برای نقشه برداری دقیق از چاپ استفاده می کند. بیشتر قفل های هوشمند جدید دارای اسکنر اثر انگشت، از حسگرهای خازنی استفاده می کنند.

شما ممکن است همین حالا به نوک انگشتان خود خیره شوید، بدون شک اینکه اسکنرها در قفل دیجیتال اثرانگشتی چگونه می توانند به سرعت مسابقه را تعیین کنند یا خیر. با دهه ها کاری منجر به طبقه بندی اثر انگشت minutiae شده است – عناصری که می تواند  اثر انگشت ما را منحصر به فرد می شود. اگرچه بیش از صد ویژگی متفاوت وجود دارد، اما اساساً آنالیز اثر انگشت برای ترسیم نقاطی که پشته ها به طور ناگهانی به پایان می رسد و به دو شاخه (و جهت) فرو می رود، تشخیص داده می شود.

آن اطلاعات را با جهت گیری الگوهای کلی اثر انگشت – قوس ها، حلقه ها و سوت ها – ترکیب کنید و یک روش بسیار مطمئن برای شناسایی افراد دارید. اسکنر اثر انگشت، تمام این نقاط داده را در قالب قرار می دهد، که در هر زمان نیاز به احراز هویت بیومتریک مورد استفاده قرار می گیرد. داده های بیشتر جمع آوری شده به اطمینان از دقت بیشتر (و سرعت) هنگام مقایسه مجموعه های مختلف چاپ کمک می کند تا در نهایت قفل تشخیص ورود را بدهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *